One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli

Ühised tegemised
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#76

Algselt postitas: sebastian
TFK teise sõidu alal oli läpakas kõrvalistmel, graafiliselt on mootori töö jäädvustatud.
Paar kokkuvõtlikku arvu:
Kiirendus
0 -> 100km/h - 6,63 sek
100 -> 200km/h - 18,6 sek.
Et TFK masinal on veidi "aeglasem" käigukast, siis pidi ta 4->5 vahetuse tegema kiirusel 194km/h. Pöördeid oli 6220. Ja siis toimus see, mis ikka manuaalsel vahetusel toimub, kui väga harjunud pole. Käiguvahetus võttis aega 2,29 sekundit ja...kiirus langes 5km/h. Kuna ideaalis peaks kiirus sel ajal hoopis tõusma, siis kaotas ta lõppkiiruses umbes 10km/h.
Vastutuul on sellisel kiirusel kohutav, nagu gaasi lahti lased, siis sõna otseses mõttes pidur on peal!

Aga ei taha kindlasti mitte sõitjat kritiseerida, kui ise samamoodi "algaja" olen :-)
Eelmise aasta ACMile logi väljavõtted:
0 -> 100km/h - 6,55 sek.
100 -> 200km/h - 14,17 sek.
Võiks nagu arvata, et vahetasin käike suti paremini. No ei! Kuna mul veidi kiirem Aero (FPT) kast, siis 4->5 vahetuse ajal oli kiirus juba 211km/h. Ja siis FAIL...käiguvahetus 4,4 sekundit! Kiirus langes 10km/h ja lõppkiiruses kaotasin ca 15km/h.
No ei saa seda 5. käiku kiiresti sisse, tee või tina. Adrenaliin on laes ja iga väiksemgi "tundmatu" müra mootoris mõjub fataalselt gaasijalale. Rääkimata ülse sellest, et silme eest jookevad läbi pildid, kuidas auto seisab suve läbi kusagil töökoja hoovis ja ise sõidad ühistranspordiga.
Siinkohal on Iromani postituses tõde sees selle "mitteosalemise" koha pealt.

Selgituseks veel nii palju, et TFK on seni sõitnud automaatkastiga. Manuaali "kogemus" on niisis vaid aasta vanune. Võibolla ei ole see probleemiks tavalisel linnasõidul, aga miilisõidul annab tunda kindlasti.
Softid, mida kasutame on meil identsed.

Igatahes tubli!

Tänud Härra meeldivate ning õpetlike kommentaaride eest:notworthy:
Vasta