Auto ja jalgrattahoidja / Saab 9-3 SS

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
Vasta
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#1

Auto ja jalgrattahoidja . Saab 9-3 SS


Kuna sellist teemad ei leidnud siis mõtlesin et teen selle.
Kuu aja eest sai jalgrattas muretsetud ja linnas suht ohtlik sellega sõida ja auto sees transportida on ka üks
paras jama. Ja nüüd nagu olen otsinud võmalusi millega transportida rattast.Et saaks linnast välja metsa sõitma.

Katusele-
Pean muretsema kõik vajaliku auto katusele et rattas sinna panna.
Hind ka kõige soolasem
14kg ratta tõstmine katusele pole just lihtne ja võib auto ära lõhkuda.
Rattas on alati puhas
Hind 890 kr -lisakulu katuseraamid

http://www.suusad.ee/?vaata=84

Kärukonksule

Puutub kärukonks ja hinda ei tea
Auto jääb terveks kui transportida rattast.
Rattas saab mustaks ja raskendab ligipääse pagasnikuse.
Kerge rattas külge panna.
Hind 990 kr - lisakulu kärukonksu muretsemine


http://www.suusad.ee/?vaata=88


Rihmadega pagasniku luugile

Odav
Mitte turvaline
Rattas saab mustaks
Raskendab ligi pääsu pagasnikuse
Võib rikkuda pagasniku värvi.
Ainult 990 kr- ei lisa kulu

http://www.thule.ee/thule_freeway_968

http://www.automaailm.ee/index.php?lang ... ct_id=1223

Mure siis see mis oleks kõige mõistlikum variant ja enam vähem talutava hinnaga.
On kellegil kogemusi autoga transportida jalgrattast.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#2

Kui on raske tõsta, siis on selline lahendus ka olemas:

Pilt

Sellise tõstja eest tuleb loovutada 6100.-
Vikingis peaks üks olemas olema :)

terv, teager
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#3

See tõstija on paar tuhat odavam kui mu rattas :D jääb ära.
Huvitav tundus see tagaluugi külge käiv asjandus huvitav kui hea see rihmadega teema on? :O
Fabrik
Postitusi: 281
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.

#4

Mul on see nn seljakott e rihmadega rattahoidja. Olen pannud seda nii ng kui klassiku luugile ja 124 mersu pagassile ka. Kummi jalad on all, midagi ära küll pole kriipinud ja tagaluuk liigub üles-alla ka koos sellega. Lisakulu on see, et seaduse järgi peaks ka sellele lisa numbri kuhugi kinnitama. Ma pole seda teinud ja keegi pole 2 aasta jooksul pahaks seda pannud. Väga lihtne ja kiire kinnitus ja lahti võtmine. Kokku pandult võtab vähe ruumi ka. See et ratta ära määrib? Ei oska midagi kosta. Kui sa metsa sõitma lähed, siis määrid nii ehk naa ratta ära. See pole küll kuidagi probleem olnud. Sõitnud nii kruusal kui asfaldil. Julgen soovitada. Ja samas julgen soovitada ka linnas rattaga sõita. Kümme aastat sõitnd vahelduva eduga nii suvel kui talvel ja ikka elus. Kahel kapotil olen lebanud, aga see oli ammu.
Vasta