vihma sensor
elektroonikat ilmselt mitte, pigem softi vaja näppida ja peale keerata. AFAIK füüsiline raud peaks kõigil sama olema, lihtsalt vaja tech-ga peale keerata see funktsionaalsus. ja siis jah osavnäppu, kes selle kupatuse kokku ühendab.
... aga see tundlikkuse nupp seal kangi peal? seda ju vaikimisi küljes ei ole?
Algselt postitas: miku
... aga see tundlikkuse nupp seal kangi peal? seda ju vaikimisi küljes ei ole?
On küll küljes. Ilmselt on sama kang nii tavalisel kui vihmasensoriga masinatel. EPC järgi eristatakse ainult sedaani ja universaali (sellele on nupp tagaakna kojamehe jaoks)
terv, teager
Mis see 9-3 SS'le võiks umbkaudu maksma minna?
Algselt postitas: t8
esiklaas
andur
relee
natuke juhtmeid, klemme, anduri pistik
kangi pole vaja, progemist ka mitte. saab teha ka vanematele 9-5 -le
pannud nii 9-5-tele kui ka ss-dele
Algselt postitas: 95onlahe
mida teha ja mida selleks vaja on vahetada või paigaldada et saada oma 2002 9-5 aerole selline süsteem.
tead, ma ei soovita sulle seda väga. mul see on ja see ei tööta nii nagu peaks. ehk siis kui sa arvad et su elu peale seda investeeringut kergemaks ja muretumaks läheb siis oma kogemusest võin öelda et vastupidi. Mu eelmisel 9-3 näiteks seda polnud ja valitava intervalliga oli täitsa mugav. Nüüd on 9-5 see olemas ja ta kuramus ei tööta. Ta toimib vaid selgelt arusaadava vihma puhul aga kui näiteks vihma ei saja, kuid tee märg ja eesolevalt autolt peenikest kuid tihedat veeudu su klaasile tuleb, siis sellest ta paraku aru ei saa ja sa pead hakkama ise selle kangiga mängima. Jube tülikas.
Ma pigem kasutaks võimalust ja küsida Teageri käest kuidas ma saaksin sellest lahti? Hea meelega paneks lihtsalt intervalli peale ja korras.
minul jällegi teistpidi kogemus. Mul oli 9000 paigaldatud ja toimis väga mõnusalt. Eesolevate autode sudukohta ei oska täpselt öelda aga muidu oli just ideaalne olukorras kus sadas ja ei sadanud kah. Tähtis oli et kojamehed oleksid korralikud ja jutte ei jätaks.
ja siis vastupidine olukord näiteks kus vihma ei sadanud. oli talv ja katusel olev lumekoorik hakkas päikese käes sulama. igakord kui pidurdasin, tuli paar nire esiklaasile katuselt. selle peale läks vihmasensor nii tuliseks et pühkis vaat et klaasi eest ära. Ja nii iga valgusfoori taga! Lahe - päike paistab, taevas on selge, sademeid pole....ja vihmasensor vehib kuivatada!
Mul oli sama jama, et ei töötanud nii nagu soovisin (kuskil teemas sai seda siin lahatud ka). Soovitati kojamehed vahetada... vahetasin, natuke läks võibolla paremaks. Mõtlesin juba, et kuidas saaks seda mitteaktiivseks muuta.
Mingi aeg hiljem pidin olude sunnil esiklaasi vahetama ja voilaa, pärast seda töötab sensor nagu kellavärk. Isegi kojameeste kehv seisukord ei muuda peaaegu asja. Ok... vahest harva tuleb hämmingut sisse, aga korraks "null" asendisse ja järgmisel korral leiab jälle õige töörežiimi.
Mingi aeg hiljem pidin olude sunnil esiklaasi vahetama ja voilaa, pärast seda töötab sensor nagu kellavärk. Isegi kojameeste kehv seisukord ei muuda peaaegu asja. Ok... vahest harva tuleb hämmingut sisse, aga korraks "null" asendisse ja järgmisel korral leiab jälle õige töörežiimi.
Ei tea, minu arust toimib küll väga hästi, pigem ajab närvi, et teisel autol ei ole.
Vahel harva võib norida reageerimisajaga kui mõni vastutulev auto klaasi üle ujutab, siis võtab mõni kümnendik kauem aega pühkimise alustamiseks kui tahaks.
Kojamehi saab ju välja lülitada, et iga foori taga pidurdades ei hakka vehkima? See mõni nire ei sega veel sõitmist.
Vahel harva võib norida reageerimisajaga kui mõni vastutulev auto klaasi üle ujutab, siis võtab mõni kümnendik kauem aega pühkimise alustamiseks kui tahaks.
Kojamehi saab ju välja lülitada, et iga foori taga pidurdades ei hakka vehkima? See mõni nire ei sega veel sõitmist.
Ise vihmasensoriga väga rahul, saab tundlikust ju seadistada ka ja talvel tuleks üldse vihmasensor off-ile panna, muidu kipub kojamehi lõhkuma. Ainukene asi mis mulle närvidele käib, et minu auto puhul märja klaasiga sõitma hakates vihmasensor ei tööta, korraks peab kangi järgmisele astmele tõstma ja siis tagasi automaatika peale.
Ostan, müün, vahetan ja kahetsen
Kuidas sa seda veel teed?Algselt postitas: Mentxxx
ja talvel tuleks üldse vihmasensor off-ile panna

Kellelgi ei tohiks peale käivitamist kohe töörežiimis olla.... kaitsmaks näiteks kojamehi jääd kraapimast.Algselt postitas: Mentxxx Ainukene asi mis mulle närvidele käib, et minu auto puhul märja klaasiga sõitma hakates vihmasensor ei tööta, korraks peab kangi järgmisele astmele tõstma ja siis tagasi automaatika peale.
Mul SID-is valikud LOW, MEDIUM, HIGH, OFF, siis kui jääaeg siis mul vihmasensor väljas, sellepärast meeldikski kui algus ei peaks kangi näppimagi hakkama.Algselt postitas: JoonasKuidas sa seda veel teed?Algselt postitas: Mentxxx
ja talvel tuleks üldse vihmasensor off-ile panna
Kellelgi ei tohiks peale käivitamist kohe töörežiimis olla.... kaitsmaks näiteks kojamehi jääd kraapimast.Algselt postitas: Mentxxx Ainukene asi mis mulle närvidele käib, et minu auto puhul märja klaasiga sõitma hakates vihmasensor ei tööta, korraks peab kangi järgmisele astmele tõstma ja siis tagasi automaatika peale.
Ostan, müün, vahetan ja kahetsen
Algselt postitas: MentxxxMul SID-is valikud LOW, MEDIUM, HIGH, OFF, siis kui jääaeg siis mul vihmasensor väljas, sellepärast meeldikski kui algus ei peaks kangi näppimagi hakkama.Algselt postitas: JoonasKuidas sa seda veel teed?Algselt postitas: Mentxxx
ja talvel tuleks üldse vihmasensor off-ile panna
Kellelgi ei tohiks peale käivitamist kohe töörežiimis olla.... kaitsmaks näiteks kojamehi jääd kraapimast.Algselt postitas: Mentxxx Ainukene asi mis mulle närvidele käib, et minu auto puhul märja klaasiga sõitma hakates vihmasensor ei tööta, korraks peab kangi järgmisele astmele tõstma ja siis tagasi automaatika peale.
ot kas SID-st saab asja tundlikust regullida? see uudis. või ta dubleerib kangi peal olevat nuppu?
räägiräägiräägi