Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
laupäeval sai käidud lätlaste juures jäärajapeal nendega rinda pistmas ja oma oskusilihvimas.
mis mõtteainet annnab on rehvid, millega sõideti. mäekõrgune ülekaal GISLAVED soft Front 2 rehvil!
lamell ja ei mingit naela.
endal master nordik 2 ; liimitud tavalised 0,7g naelad; sõitnud mingi 1000+ km.
rada ise ka ülilibe ja kurvid lihvitud.
täna hommikul tabelit vaadates, nagu kõigehullem kokkuvõttes ei saaanudki. samas esimese kahe katse esimesed ringid kõvasti mahajäämist.
nüüd vaja uusi rehve hakata muretsema.
Lisatud failid
mis mõtteainet annnab on rehvid, millega sõideti. mäekõrgune ülekaal GISLAVED soft Front 2 rehvil!
lamell ja ei mingit naela.
endal master nordik 2 ; liimitud tavalised 0,7g naelad; sõitnud mingi 1000+ km.
rada ise ka ülilibe ja kurvid lihvitud.
täna hommikul tabelit vaadates, nagu kõigehullem kokkuvõttes ei saaanudki. samas esimese kahe katse esimesed ringid kõvasti mahajäämist.
nüüd vaja uusi rehve hakata muretsema.
Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
nüüdseks siis käivitusviga diagnoositud.
kohe näha, et 1000 ja 2000 ja 5000 hooldused tegemata!
Lisatud failid
kohe näha, et 1000 ja 2000 ja 5000 hooldused tegemata!
Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
täna sai Pärnu merejääl jäärajapeal sõitmas käidud. ( kõikidel võimalus minna, väikese tasu eest rajameistrile)
kell 11 läksin ja kell 16 lõpetasin auto remondi.
kuna rada suhteliselt kiire ja väga suurte mügarikega, siis ei pidanud ühe tagumise amortika alumine sõrmus enam vastu ja andis saba, mille tulemusena lendas ka vedru välja. ja muidugi mõlema poole tagasilla käigu piirajad/paelad sodiks.
siit küsimus, kas 900 esimesed vedrud istuvad 1:1 sittuva küüliku tagumisteks?
praegu zigulli esimesed, millest jupp maha võetud, ju liiga jäigad ja samas see vedru ots, kust keerd maha saetud, äkki ei istu pesasse ka 100%.
yhesõnaga tahaks miskit muud proovida.
täna läksid originaal vedrud tagasi, äkki pühapäeval seal sõita vaja, siis pehmem vedrustus plussiks.
Homme lubati koolitust kah ehk seal rajal; või lähen hoopis seljametsa järvele, kus maa tasasem, selgub homme. või lähen siia ja sinna.
Kui keegi mingeid uusi talvkaid testida tahab, siis hea meelega kruviks nad oma autole alla...
nädalavahetuseplaanid:
laupäeval Haapsallu ( kindel)
pühapäeval Pärnu või Rapla.
kell 11 läksin ja kell 16 lõpetasin auto remondi.
kuna rada suhteliselt kiire ja väga suurte mügarikega, siis ei pidanud ühe tagumise amortika alumine sõrmus enam vastu ja andis saba, mille tulemusena lendas ka vedru välja. ja muidugi mõlema poole tagasilla käigu piirajad/paelad sodiks.
siit küsimus, kas 900 esimesed vedrud istuvad 1:1 sittuva küüliku tagumisteks?
praegu zigulli esimesed, millest jupp maha võetud, ju liiga jäigad ja samas see vedru ots, kust keerd maha saetud, äkki ei istu pesasse ka 100%.
yhesõnaga tahaks miskit muud proovida.
täna läksid originaal vedrud tagasi, äkki pühapäeval seal sõita vaja, siis pehmem vedrustus plussiks.
Homme lubati koolitust kah ehk seal rajal; või lähen hoopis seljametsa järvele, kus maa tasasem, selgub homme. või lähen siia ja sinna.
Kui keegi mingeid uusi talvkaid testida tahab, siis hea meelega kruviks nad oma autole alla...
nädalavahetuseplaanid:
laupäeval Haapsallu ( kindel)
pühapäeval Pärnu või Rapla.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: Lepa
Taha pane küüliku esimesed, jupp maha ja peaks hea saama![]()
need ei sobi kohe kindlasti. läbimõõt väiksem.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Lahe video
Aga kas see ongi vana saabi "hoidmine"?
Aga kas see ongi vana saabi "hoidmine"?
Algselt postitas: ivomets
siin üks stiilinäide kah, kus peal kogu 2 sõit.
http://www.youtube.com/watch?v=bQw9sCZGENc
nii palju lohutuseks võin öelda, et sõit oleks nagunii pesse läind, sest lipumees oli lipuga teeääres ja üks oli vallis ja lasin kiiruse maha.

- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
mõned pildid haapsalust
http://www.rallifotod.eu/album236/slides/sprint274.html
http://pilt.delfi.ee/show_original/8519441/
http://www.rallifotod.eu/album236/slides/sprint274.html
http://pilt.delfi.ee/show_original/8519441/
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ja rapla tulemused.
mis toimus, ei saanud nagu aru. lumesadu ja lumine rada.
ju rada ei sobind,liiga aeglane et 2 pea käik lõpus ja 3 alguses.
eilsed emotsioonid kadund.
järgmisel nädalal haapsalu
Lisatud failid
mis toimus, ei saanud nagu aru. lumesadu ja lumine rada.
ju rada ei sobind,liiga aeglane et 2 pea käik lõpus ja 3 alguses.
eilsed emotsioonid kadund.
järgmisel nädalal haapsalu
Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.





Algselt postitas: ivomets
ja ühegi firma reklaamita ....![]()
Oota nüüd, hetkel on lumine talv ja masu aeg - ehitused seisavad aga küll ma veel ostan su saabiku küljest ühe pleki oma reklaami jaoks:D:
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Lunotel oü
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Eelpool olnud läti ürituse pilte vaadates tundus mulle, et seal polnud vist puhas jäärada, lund oli üsna palju ja äkki isegi põllurada hoopis? Sellise asja peal sa naelaga nii suurt eelist ei saagi ja lamell töötab täpselt sama hästiAlgselt postitas: ivomets
mis mõtteainet annnab on rehvid, millega sõideti. mäekõrgune ülekaal GISLAVED soft Front 2 rehvil!
lamell ja ei mingit naela.
endal master nordik 2 ; liimitud tavalised 0,7g naelad; sõitnud mingi 1000+ km.
rada ise ka ülilibe ja kurvid lihvitud.
Sõiduvõtetes viga?Algselt postitas: ivomets
stabiilsust on, aga kiirust mitte.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
lätis oli rada tõepoolest põllupeal aga oli täielik libe jää; see, et seal lund üles aeti on sellest et ääred olid lumised ja sai ka lumevalli lastud. põhirada oli ikka jää ja libe.
no oma viimase sõidukohta nii, et sõiduvigasid nagu ei olnud aga kiirust kah mitte; järelikult olen kuskile mingile tasemele pidama jäänd: pidurdan liiga vara, trajektoore ei oska valida, stardis lasen ratta ringi, ei oska külg ees pidurdada, vallist ei oska põrkuda nagu piljardikuul jne, jne....
samas ikka ei anna rahu see, et 3 käik ei jõua vedada kui vaja. 2 ringi sõitsin peamiselt 2 käiguga, yhel ringil proovisin 3 käiku kah.
ilge tahtmine oleks üks teine originaal moto peale panna ja nukka liigutda ühe hamba võrra sinna poole, et madalamatel momenti juurde saaks ja samas sinna moto otsa panna aeglasema peaylekandega kast.
ma vist ei viitsi seda tööd paregu ette võtta. pagan, terve päev läheks ehiamist.
no oma viimase sõidukohta nii, et sõiduvigasid nagu ei olnud aga kiirust kah mitte; järelikult olen kuskile mingile tasemele pidama jäänd: pidurdan liiga vara, trajektoore ei oska valida, stardis lasen ratta ringi, ei oska külg ees pidurdada, vallist ei oska põrkuda nagu piljardikuul jne, jne....
samas ikka ei anna rahu see, et 3 käik ei jõua vedada kui vaja. 2 ringi sõitsin peamiselt 2 käiguga, yhel ringil proovisin 3 käiku kah.
ilge tahtmine oleks üks teine originaal moto peale panna ja nukka liigutda ühe hamba võrra sinna poole, et madalamatel momenti juurde saaks ja samas sinna moto otsa panna aeglasema peaylekandega kast.
ma vist ei viitsi seda tööd paregu ette võtta. pagan, terve päev läheks ehiamist.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Ma peaks ikka über rikas olema, et 25k euri välja käia 
Kuigi , et päris kena nimekiri ...

Kuigi , et päris kena nimekiri ...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
selleks talveks vist jäärajad sõidetud.
tegelt sai tõestust ikka see, et selle masinaga saab sõita ja kui teha veel mingeid modimisi ja sõitma kah natukene õppima, siis võis tegijatele ka kannale astuda.
tulevaks talveks võiks panna teise mootori, mis madalamas otsas kah veaks ja raske hooratta ja aeglase peaülekandega käigukasti.
praegusel juhul 2 käiguga kõrgetel põõretel väga raske hoida rattaid puksimast ja 3 ei jõua piisavalt vedada. see nagu üks põhjus, et kiirendus vilets.
pidurid töötasid kogu hooaja tasemel. eriti tagapidurid, kus sai 15 töösilinder asendatud 19 mm sega. pidurdusjõud kasvas ja tegelt võiks isegi veel suurem veits olla.
muidugi hollandist kalli raha eest ostetud käsipidurihoova kummikaitsmed õigustasid end täielikult ja piduritrumli sees oli alati täiesti kuiv!!
mis lagunes:
Pärnu jäärajal ei pidanud tagaamordi alumine sõrmus endam vastu ja purunes, misjärel ka vedru vahelt minema lendas.
siis andis saba ka salongi radikas, mis tilkuma hakkas.
ka paisupaagi punn hakkas jonnima ja ei pidanud enam rõhku.
moto töötas ilma probleemideta, vajas vaid mingi iga 500 km järel klappide reguleerimist.
ei tea, mis seal järele annab, et vahed 0,2 väljalaskel pea alati väiksemad olid. samas kui lähebki midagi kunagi peaks proovima klapipesad sisse teha.
vemsi laiariba andis saba kui sai läbi mingi suure augu sõidetud, seda veel kontrollind pole aga seee tuleks korda teha.
veel lagunes sumbutaja keskmine kinnitus ja ses suhtes üldse selle sumbutaja kinnitusega tuleb ikka midagi kapitaalset ette võtta, et see vastu peaks. samas päris ilma kummideta teha ei tahaks, siis müra meeltu; aga praegusel juhul kummid söestuvad, sest torud liiga palavad ja kummid liiga ligidal torudele. Traat ja lõdvikuklambrid hoiavad
Kõrvalistuja uks hinge kinnitus tahab keevitamist ja muidugi kõigi poritiiva äärtes on pragusid.
kütust võttis maanteel ca 11 l/100 ja jääpeal 20 L/100 km peale.
rehvidest sai proovitud master nordik 2 rehve, siis mingid nokian hplt 7 ja pirelli winter carving. kõik uued.
tegelt sai tõestust ikka see, et selle masinaga saab sõita ja kui teha veel mingeid modimisi ja sõitma kah natukene õppima, siis võis tegijatele ka kannale astuda.
tulevaks talveks võiks panna teise mootori, mis madalamas otsas kah veaks ja raske hooratta ja aeglase peaülekandega käigukasti.
praegusel juhul 2 käiguga kõrgetel põõretel väga raske hoida rattaid puksimast ja 3 ei jõua piisavalt vedada. see nagu üks põhjus, et kiirendus vilets.
pidurid töötasid kogu hooaja tasemel. eriti tagapidurid, kus sai 15 töösilinder asendatud 19 mm sega. pidurdusjõud kasvas ja tegelt võiks isegi veel suurem veits olla.
muidugi hollandist kalli raha eest ostetud käsipidurihoova kummikaitsmed õigustasid end täielikult ja piduritrumli sees oli alati täiesti kuiv!!
mis lagunes:
Pärnu jäärajal ei pidanud tagaamordi alumine sõrmus endam vastu ja purunes, misjärel ka vedru vahelt minema lendas.
siis andis saba ka salongi radikas, mis tilkuma hakkas.
ka paisupaagi punn hakkas jonnima ja ei pidanud enam rõhku.
moto töötas ilma probleemideta, vajas vaid mingi iga 500 km järel klappide reguleerimist.
ei tea, mis seal järele annab, et vahed 0,2 väljalaskel pea alati väiksemad olid. samas kui lähebki midagi kunagi peaks proovima klapipesad sisse teha.
vemsi laiariba andis saba kui sai läbi mingi suure augu sõidetud, seda veel kontrollind pole aga seee tuleks korda teha.
veel lagunes sumbutaja keskmine kinnitus ja ses suhtes üldse selle sumbutaja kinnitusega tuleb ikka midagi kapitaalset ette võtta, et see vastu peaks. samas päris ilma kummideta teha ei tahaks, siis müra meeltu; aga praegusel juhul kummid söestuvad, sest torud liiga palavad ja kummid liiga ligidal torudele. Traat ja lõdvikuklambrid hoiavad

Kõrvalistuja uks hinge kinnitus tahab keevitamist ja muidugi kõigi poritiiva äärtes on pragusid.
kütust võttis maanteel ca 11 l/100 ja jääpeal 20 L/100 km peale.
rehvidest sai proovitud master nordik 2 rehve, siis mingid nokian hplt 7 ja pirelli winter carving. kõik uued.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
taas masin liikumas peale 3 kuud.
tehtud said plokikaaned.
need malm kaaned ikka ei pea valule vastu ja väljalaskeklapid põletasid kaaned sisse. sai pandud pesad kõikidele väljalaske klappidele. veel 2 klapi juhtpuksi oli vaja panna ja ka sisselaske pesad üle teha.
eelnevalt oli kaas tehtud nn. põlveotsas, nüüd siis masinate peal, ja isegi klappide solvendamist pole vaja enam teha. ka sisselasked ei olnud parimas korras.
peale selle sai nalja pärast tehtud ka kergest materjalist klappide vedrude taldrikud. endise 22 grammi asmel nüüd 8 gr. ja midagi sai natuke veel tehtud ja tänu sellele ülemise otsa kokkupanek võttis aega tavalisest 3 korda kauem.
tahaks loota, et kõik tihendid said paika ja jäävad pidama ka.
tehtud said plokikaaned.
need malm kaaned ikka ei pea valule vastu ja väljalaskeklapid põletasid kaaned sisse. sai pandud pesad kõikidele väljalaske klappidele. veel 2 klapi juhtpuksi oli vaja panna ja ka sisselaske pesad üle teha.
eelnevalt oli kaas tehtud nn. põlveotsas, nüüd siis masinate peal, ja isegi klappide solvendamist pole vaja enam teha. ka sisselasked ei olnud parimas korras.
peale selle sai nalja pärast tehtud ka kergest materjalist klappide vedrude taldrikud. endise 22 grammi asmel nüüd 8 gr. ja midagi sai natuke veel tehtud ja tänu sellele ülemise otsa kokkupanek võttis aega tavalisest 3 korda kauem.
tahaks loota, et kõik tihendid said paika ja jäävad pidama ka.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
täna sai auto endale uue hapnikuanduri.
vana ei pidanud mingit suurt teeauku vastu ja andis saba. spetsid teadsid rääkida, et nad on väga õrnad ja suuri põrutusi ei talu.
aga selliseid auke, mis meie teedel on, ei talu keegi.
nüüd taas numbrid lõbusalt jooksevad!;)
vana ei pidanud mingit suurt teeauku vastu ja andis saba. spetsid teadsid rääkida, et nad on väga õrnad ja suuri põrutusi ei talu.
aga selliseid auke, mis meie teedel on, ei talu keegi.

nüüd taas numbrid lõbusalt jooksevad!;)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
täna õhtused inimkatsed juhatasid juhuslikult jälgedele, et mootor pöördeidki 7600+ läheb. ja lõpp ka kuidagi kergelt; siis jääb järsku toppama; võiks ju veel aeglaselt koguda kasvõi paarsada...
ju sumpa umbes
vaja veel üks vaba sumbutaja teha, et õhk välja kah saaks.
vähem kui pool aastat jäänd, et jääle taas saab!!
peale selle on uuedks hooajaks rehvidki tellitud!!
ju sumpa umbes
vaja veel üks vaba sumbutaja teha, et õhk välja kah saaks.
vähem kui pool aastat jäänd, et jääle taas saab!!
peale selle on uuedks hooajaks rehvidki tellitud!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.


