Taustaks niipalju, et peale eelmist õlivahetust hakkas õlifiltri keerme vahelt õli tilkuma ja päris korralikult. Sai tehtud filtrivahetus, peale seda leke peatus. Nüüd mõned päevad tagasi tehtud õlivahetus ja jälle sama probleem, filtri keerme vahelt pressib õli välja. Filtriks FRAM.
Õlivahetus tehtus mõlemal korral ühes ja samas töökojas.
Autoks 9-5 aero, 2002
Milles võib olla probleem?
Õlileke filtri kinnituskohast
Algselt postitas: MadMan
See FRAM nüüd ka miski õige filter pole...
Aga ta on odav... Kliendile on väga raske selgeks teha, miks ta peaks valima 140 eeku maksva MANN filtri, kui originaali saab 120.- ning Frami 100'ga?
terv, teager
Kardan, et viga võib olla milleski muus, kui filtri tootjas. Lekkekindlad peaksid nad ju kõik ühtemoodi olema. Olen aastakümnete jooksul kasutanud erinevatel autodel igasugu erinevaid filtreid, aga leket filtri keerme vahelt pole kunagi täheldanud.
Vastuseks iisakule.
Kõik õlifiltrite testid kinnitavad ühtemoodi - tavaline FRAM on kõige-kõige odavamalt kokku pandud paberist käkk, mida raha eest saab osta. Kas kõvasti forsseeritud (147+kW) turbomootor lepib sellega? Mina seda ei usu. Kallimad FRAMi tooted on vast kabedamad.
http://minimopar.knizefamily.net/oilfil ... nions.html
http://www.300cforums.com/forums/genera ... ected.html
http://www.calsci.com/motorcycleinfo/FilterStudy.html
http://www.tobycreek.org/oil_filters/fram.shtml
Kõik õlifiltrite testid kinnitavad ühtemoodi - tavaline FRAM on kõige-kõige odavamalt kokku pandud paberist käkk, mida raha eest saab osta. Kas kõvasti forsseeritud (147+kW) turbomootor lepib sellega? Mina seda ei usu. Kallimad FRAMi tooted on vast kabedamad.
http://minimopar.knizefamily.net/oilfil ... nions.html
http://www.300cforums.com/forums/genera ... ected.html
http://www.calsci.com/motorcycleinfo/FilterStudy.html
http://www.tobycreek.org/oil_filters/fram.shtml
Ma tean kõikki neid linke-korduvalt loetud.
Kõik see võibki nii olla aga seal on väike aga.
Need "testid" võivad kehtida tehasevälpade puhul. Just nimelt võivad. Ehk siis 15000, 20000 või 25000km sõltuvalt auto tootjast.
Näita mulle nüüd 147+Kw Saabiomanikku kes käib õli ca 20Mm tagant õli vahetamas?
10000km kestavad aga kõik filtrid murevabalt.
Pealegi ma ei ole näinud ühtki "testi" kus oleks erinevad filtrid pärast X km sõitmist lahti lõigatud ja sisusid võrreldud-nii koospüsimist,läbilaskvust vms.
Seega teha mingitel saitidel väljakäidud infomüra põhjal põhjapanevaid avaldusi on minu arusaamist mööda meelevaldne.
PS: Ei ole kuidagi seotud Frami filtrite müügi ega maaletoomisega. Meie paigaldame teisi brände
Kõik see võibki nii olla aga seal on väike aga.
Need "testid" võivad kehtida tehasevälpade puhul. Just nimelt võivad. Ehk siis 15000, 20000 või 25000km sõltuvalt auto tootjast.
Näita mulle nüüd 147+Kw Saabiomanikku kes käib õli ca 20Mm tagant õli vahetamas?
10000km kestavad aga kõik filtrid murevabalt.
Pealegi ma ei ole näinud ühtki "testi" kus oleks erinevad filtrid pärast X km sõitmist lahti lõigatud ja sisusid võrreldud-nii koospüsimist,läbilaskvust vms.
Seega teha mingitel saitidel väljakäidud infomüra põhjal põhjapanevaid avaldusi on minu arusaamist mööda meelevaldne.
PS: Ei ole kuidagi seotud Frami filtrite müügi ega maaletoomisega. Meie paigaldame teisi brände

Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Neid filtreid lõigutakse seal:
http://www.bobistheoilguy.com/forums/ub ... d=6&page=1
http://www.bobistheoilguy.com/forums/ub ... d=6&page=1
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Mis kontori filtrit ,siis peale MANNi ja originaali veel normaalseks filtriks võib pidada?Viimati ostsin Autoeksperdist , maksis 210eeku firmat ei mäleta.
- 95SELaunch
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
Hengsti oma maksab muidu 100.-, ise pole proovinud, aga räägitakse et suht norm tootja see Hengst Germany (omaette küsimus, kas neid ikka veel Saksamaal toodetakse)
Millest siin teemas üldse jutt käib?
Kust siis tegelikult õli jooksis: kas tihendi või valtsi vahelt?
Enne kui suvaliselt üht või teist brändi lahmima hakata võiks probleemi üheselt kirja vähemalt panna.
Kust Sul sealt keerme vahelt jookseb?
Motorhead @ väga ammu ei tegele enam filtrite müügi- ja paigaldusega, kuid 7 aasta jooksul Framiga probleeme ei esinenud.
2x olen näinud Championi praakfiltrit, kuid ka selle protsent oli kaduvväike. Teho filtrit mina ei julgeks panna.
Kust siis tegelikult õli jooksis: kas tihendi või valtsi vahelt?

Enne kui suvaliselt üht või teist brändi lahmima hakata võiks probleemi üheselt kirja vähemalt panna.
Kust Sul sealt keerme vahelt jookseb?

Motorhead @ väga ammu ei tegele enam filtrite müügi- ja paigaldusega, kuid 7 aasta jooksul Framiga probleeme ei esinenud.
2x olen näinud Championi praakfiltrit, kuid ka selle protsent oli kaduvväike. Teho filtrit mina ei julgeks panna.
Erand kinnitab reeglit. Hiljuti ühe tarnija juures käies nägin suurt reklaamtahvlit Mann filtrite kohta, kus kinnitatakse, et "erinevalt tavalisest filtrist Mann filtrid ei roosteta". Ja järgmine päev saime töösse ühe roostese Mann õlifiltriga masina
Roostetas sealt, kus kaan on korpusega kinni valtsitud.
terv, teager

terv, teager