Õlileke filtri kinnituskohast

Vasta
Roma
Postitusi: 28
Liitunud: K Juul 30, 2008 15:40
Asukoht:
Auto:

#1

Taustaks niipalju, et peale eelmist õlivahetust hakkas õlifiltri keerme vahelt õli tilkuma ja päris korralikult. Sai tehtud filtrivahetus, peale seda leke peatus. Nüüd mõned päevad tagasi tehtud õlivahetus ja jälle sama probleem, filtri keerme vahelt pressib õli välja. Filtriks FRAM.
Õlivahetus tehtus mõlemal korral ühes ja samas töökojas.
Autoks 9-5 aero, 2002

Milles võib olla probleem?
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#2

Töökojas.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#3

See FRAM nüüd ka miski õige filter pole...
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: MadMan
See FRAM nüüd ka miski õige filter pole...

Aga ta on odav... Kliendile on väga raske selgeks teha, miks ta peaks valima 140 eeku maksva MANN filtri, kui originaali saab 120.- ning Frami 100'ga?

terv, teager
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#5

Originaal on ülevärvitud FRAM tihtipeale...
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: MadMan
See FRAM nüüd ka miski õige filter pole...
Oskad sa oma väidet ka põhjendada:?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Roma
Postitusi: 28
Liitunud: K Juul 30, 2008 15:40
Asukoht:
Auto:

#7

Eelmise õlivahetuse ajal maksis filter 40 eeki, firmat ei mäleta, öeldi et on hea, ei jäänd pidama. Peale seda panin MANi maksis 100 eeki - jäi pidama. Nüüd panin FRAMi, maksis 110 eeki - ei jäänd pidama.:conf:
Roma
Postitusi: 28
Liitunud: K Juul 30, 2008 15:40
Asukoht:
Auto:

#8

Kardan, et viga võib olla milleski muus, kui filtri tootjas. Lekkekindlad peaksid nad ju kõik ühtemoodi olema. Olen aastakümnete jooksul kasutanud erinevatel autodel igasugu erinevaid filtreid, aga leket filtri keerme vahelt pole kunagi täheldanud.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#9

Vastuseks iisakule.
Kõik õlifiltrite testid kinnitavad ühtemoodi - tavaline FRAM on kõige-kõige odavamalt kokku pandud paberist käkk, mida raha eest saab osta. Kas kõvasti forsseeritud (147+kW) turbomootor lepib sellega? Mina seda ei usu. Kallimad FRAMi tooted on vast kabedamad.

http://minimopar.knizefamily.net/oilfil ... nions.html
http://www.300cforums.com/forums/genera ... ected.html
http://www.calsci.com/motorcycleinfo/FilterStudy.html
http://www.tobycreek.org/oil_filters/fram.shtml
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#10

Ma tean kõikki neid linke-korduvalt loetud.
Kõik see võibki nii olla aga seal on väike aga.
Need "testid" võivad kehtida tehasevälpade puhul. Just nimelt võivad. Ehk siis 15000, 20000 või 25000km sõltuvalt auto tootjast.
Näita mulle nüüd 147+Kw Saabiomanikku kes käib õli ca 20Mm tagant õli vahetamas?
10000km kestavad aga kõik filtrid murevabalt.
Pealegi ma ei ole näinud ühtki "testi" kus oleks erinevad filtrid pärast X km sõitmist lahti lõigatud ja sisusid võrreldud-nii koospüsimist,läbilaskvust vms.
Seega teha mingitel saitidel väljakäidud infomüra põhjal põhjapanevaid avaldusi on minu arusaamist mööda meelevaldne.
PS: Ei ole kuidagi seotud Frami filtrite müügi ega maaletoomisega. Meie paigaldame teisi brände :facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#11

konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#12

Mis kontori filtrit ,siis peale MANNi ja originaali veel normaalseks filtriks võib pidada?Viimati ostsin Autoeksperdist , maksis 210eeku firmat ei mäleta.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#13

Meil on Toprani filtrid 110.-
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#14

Aga tehkem siis lühikene kokkuvõte. Kes on võitja?
1.
2.
3.
:drive:
Kasutaja avatar
95SELaunch
Postitusi: 328
Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
Asukoht:
Auto:

#15

Hengsti oma maksab muidu 100.-, ise pole proovinud, aga räägitakse et suht norm tootja see Hengst Germany (omaette küsimus, kas neid ikka veel Saksamaal toodetakse)
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#16

Millest siin teemas üldse jutt käib?
Kust siis tegelikult õli jooksis: kas tihendi või valtsi vahelt? :)
Enne kui suvaliselt üht või teist brändi lahmima hakata võiks probleemi üheselt kirja vähemalt panna.
Kust Sul sealt keerme vahelt jookseb? :poke:

Motorhead @ väga ammu ei tegele enam filtrite müügi- ja paigaldusega, kuid 7 aasta jooksul Framiga probleeme ei esinenud.
2x olen näinud Championi praakfiltrit, kuid ka selle protsent oli kaduvväike. Teho filtrit mina ei julgeks panna.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#17

Erand kinnitab reeglit. Hiljuti ühe tarnija juures käies nägin suurt reklaamtahvlit Mann filtrite kohta, kus kinnitatakse, et "erinevalt tavalisest filtrist Mann filtrid ei roosteta". Ja järgmine päev saime töösse ühe roostese Mann õlifiltriga masina :) Roostetas sealt, kus kaan on korpusega kinni valtsitud.

terv, teager
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#18

Tootjat ma ei tea, aga ma olen näinud kunagi ühel pikalt seisnud autol filtrisse roostetanud auku filtri kõige madalamas osas, ehk sinna, kuhu õli seistes valgub..:) Ussitas siis väljaspoolt sissepoole ilmselt...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta