Tekkis selline uitmõte, et kas 9-5 3.0 TD kasutab sama käigukasti poldivalemit, mis 9000?
Kui jah, siis peaks ju teoreetiliselt saama tonnise ZFi automaatkasti istutada V6 disla otsa?
Käigukastide sobivus 9-5/9000
Veel pole V6 dislat, aga mängin selle mõttega juba pikemat aega. Volvo V70 pidavat liiga kandiline olema... 
Vectrale läks AF33 juba tehases peale, aga Saab D308L jäeti automaadist ilma.
ZF huvitab just sellepärast, et vähem elektroonikat ja pidavat kannatama kuni 400Nm väänet. Ametlikult <300Nm.

Vectrale läks AF33 juba tehases peale, aga Saab D308L jäeti automaadist ilma.

ZF huvitab just sellepärast, et vähem elektroonikat ja pidavat kannatama kuni 400Nm väänet. Ametlikult <300Nm.
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
ECM U2P mootorijuhtimine on Denso valmistatud, mis on minuteada Jaapani ettevõte. Teevad tihedat koostööd kõigi sealsete autotootjatega. Nende kahjuks räägib see, et alles hiljuti suutsid "riisi riigid" hakkama saada kombinatsiooniga diisel + automaatkast.
Kui aga aju ja kasti vaheline suhtlus piirdub vaid mõnes üksikus anduris, siis peaks tonnise mehaaniline kast sinna nagu sobima.
Aisin AF33 ehk AW55-50SN leidub tõesti Vectra peal. Samuti leiab seda 2003-2007 9-3 pealt. Kast ise aga paistab olevat nõrgavõitu ning tootja soovitab maksimaalselt 329Nm.
Kui aga aju ja kasti vaheline suhtlus piirdub vaid mõnes üksikus anduris, siis peaks tonnise mehaaniline kast sinna nagu sobima.
Aisin AF33 ehk AW55-50SN leidub tõesti Vectra peal. Samuti leiab seda 2003-2007 9-3 pealt. Kast ise aga paistab olevat nõrgavõitu ning tootja soovitab maksimaalselt 329Nm.
Tonnise ZF automaadi sisu "auraks" lihtsalt ära V6 diisli otsas.
Kuna need Aisini automaadid on kasutusel ka mitmetel KIA ja muudel riisikatel,võiks suurema väändetaluvusega kastirauda sealtpoolt vaadata.Samas ei hakka selline kooslus niisamalihtsalt toimima(tarkvara).Selle Isuzu mootori vääne on ränk.Seda taluvat aut.kasti leida on keeruline.
Kuna need Aisini automaadid on kasutusel ka mitmetel KIA ja muudel riisikatel,võiks suurema väändetaluvusega kastirauda sealtpoolt vaadata.Samas ei hakka selline kooslus niisamalihtsalt toimima(tarkvara).Selle Isuzu mootori vääne on ränk.Seda taluvat aut.kasti leida on keeruline.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: MadMan
Aut. kasti puhul võib siis järeldada, et ajus piiratakse mapiga momenti nagu bensukatel?
Nii on jah ..
See pagana AW50-55SN pole ju teab mis vastupidav asi? Või on nüüdseks vead ära parandatud?
Seega 4-käiguline AW50-42LE paistab olema mõistlikuim valik, kuna ZFi 4HP18 täiendada ei anna ja suurema taluvusega 4HP20 Saabi aiste vahele ei sobi.
Samas SaabCentrali vennad väidavad, et
Volvo manuaale lapates tuleb välja, et käimakast oskab mootori käest küsida pöördemomendi vähendamist.
Seega 4-käiguline AW50-42LE paistab olema mõistlikuim valik, kuna ZFi 4HP18 täiendada ei anna ja suurema taluvusega 4HP20 Saabi aiste vahele ei sobi.
Samas SaabCentrali vennad väidavad, et
The concensus here is that the 5-spd Aisin Warner unit used in the 9-5 is solidly built and will last a long time if you change the fluid regularly (say every 25-30k miles) with the proper type of ATF.
Volvo manuaale lapates tuleb välja, et käimakast oskab mootori käest küsida pöördemomendi vähendamist.
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
AW50-42LE(LM) on juba koos TCM`iga. Kahtlen, kas see ültse normaalselt tööle hakkab. TCM lubab aga olenevalt "X" asjast 280Nm, 300Nm, 310Nm või 330Nm. Mingit reeglipära ma veel leidnud pole. T7 peal on võimalik teda ka 500Nm peale lollitada. Diisliga võib aga keeruliseks minna...