9000 Uno Autos
ei hakka uut teemat tegema, kuna küsimus on samuti ühe 9000 kohta Uno autost. Silma on jäänud siis järgmine isend:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1
Olen ise seda vaatamas käinud, kuid kuna ise eriline autoteadja ei ole, siis midagi tarka ei oska öelda. Siiski mingid nüansid jäid proovisõidu ajal meelde. Kui täisgaasiga kiirendada, siis millegipärast käiku vahetatakse juba ~4,5K pöörde juures. Mootoritemperatuuri näidik ei tõusnud isegi peale proovisõitu keskele. Suunatulede klõpsumist polnud üldse peaaegu kuulda. Turbonäidik ei liikunud üldse. Muidu tõmme tundus päris hea olevat(vähemalt võrreldes minu vabalthingava NG-ga).
Siit siis ka küsimus, et kas "sellised vead" on tõsised ning mis nende likvideerimise ligikaudne maksumus võiks olla?
Mingi remondiraha on mul varuks olemas, aga päris katkise auto otsa ei tahaks sattuda.
Ette tänades.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1
Olen ise seda vaatamas käinud, kuid kuna ise eriline autoteadja ei ole, siis midagi tarka ei oska öelda. Siiski mingid nüansid jäid proovisõidu ajal meelde. Kui täisgaasiga kiirendada, siis millegipärast käiku vahetatakse juba ~4,5K pöörde juures. Mootoritemperatuuri näidik ei tõusnud isegi peale proovisõitu keskele. Suunatulede klõpsumist polnud üldse peaaegu kuulda. Turbonäidik ei liikunud üldse. Muidu tõmme tundus päris hea olevat(vähemalt võrreldes minu vabalthingava NG-ga).
Siit siis ka küsimus, et kas "sellised vead" on tõsised ning mis nende likvideerimise ligikaudne maksumus võiks olla?
Mingi remondiraha on mul varuks olemas, aga päris katkise auto otsa ei tahaks sattuda.
Ette tänades.

Käiguvahetus peaks täisgaasil ca 5500 peal toimuma.
Mootori temp näidik ei tõuse enamusel tonnistel üldse päris keskele, jääb sinna kolmandikule umbes.
Suunatule releed ongi vähe kuulda.
Selle automüüja kohta leiad siin foorumis otsingut kasutades infot...
Igal juhul lase auto Saabidega tegelevas töökojas üle vaadata.
Pelgalt proovisõidu ja välise vaatluse põhjal on riskantne osta, eriti kui sa ei tea auto eelnevat ajalugu.
Mootori temp näidik ei tõuse enamusel tonnistel üldse päris keskele, jääb sinna kolmandikule umbes.
Suunatule releed ongi vähe kuulda.
Selle automüüja kohta leiad siin foorumis otsingut kasutades infot...
Igal juhul lase auto Saabidega tegelevas töökojas üle vaadata.
Pelgalt proovisõidu ja välise vaatluse põhjal on riskantne osta, eriti kui sa ei tea auto eelnevat ajalugu.