Käigukasti kummipuks

Tonnised ja nende mured
Vasta
zill
Postitusi: 432
Liitunud: R Sept 17, 2004 7:15
Asukoht:
Auto:

#1

tuli selline probleem et esimene ja teine käik ei läinud sisse. ülejäänud nagu töötasid kord ja kohus ainult et käigukang liikus nagu lambasaba. tln ummikus liikusin kuidagi moodi kolmandaga koju ja õhtul uurima et mis viga siis. selgus et käigukangi lati ja käigukasti vaheline puks oli katki läinud, juhtumisi olin selle soetanud autopartnerist (juhuslikult pakuti saabi puksi mis seisnud neil laos juba pikemat aega miskine 10 krooniga sain)ning vahetasin ära. kõik korras aga piduri vedeliku tuli ja ANTI LOCK tulukesed armatuuris hakkasid põlema. ja veica aja pärast kadus nagu piduri võim ka ära. katsusin igasugu juhtmeid ei midagist. proovisime siis aku juhtme maha võtta ja oligi viga kadunud. et siis siit moraal kui asi alguses mittevajalik näib võib mõne ajapärast vääga kasulikuks osutuda. Vot selline lugu oli eile.:eureka:
Saku PEOREKKA hooldaja:)
Kasutaja avatar
ptrt
Postitusi: 254
Liitunud: K Juun 09, 2004 17:54
Asukoht:
Auto:

#2

Nunu, Sina õppisid oma kätega tehtust, mina rahakoti kaudu.

Aga jah, see puks on selline huvitav ja minu isiklikust vaatepunktist ka natuke idiootselt konstrueeritud asi. Oli endalgi "meeldiv" võimalus ennast ühel sellesügisesel hetkel Tallinna kesklinnas (iga 100m taga foor või "anna teed") ilma kahe esimese käiguta leida, vürtsisemaks tegi olukorra veel asjaolu et auto oli täies lastis (isegi vist natuke üle MTOW - kes lennunduslühendeid teavad ;) ) ja kolmandaga kohaltvõtt oli ikka paras katsumus. Ja päästev mõte, et asja saab uuesti täiesti talutavalt sõidukõlblikuks ÜHE kaablisidemega ja väikese venitamisega (teised 9k omanikud, jätke meelde, hiljem netist uuridest tuli välja et selle puksi poolitumist tüüpveaks loetakse) tuli alles paari päeva pärast, siis sai rõõmsalt Troosti sõidetud ja (letihinnaga küll, aga tänud sellegipoolest) uus puks ja asja vahetus ostetud ;)
Vasta