Nädal tagasi lõi Check Gearbox tuluke põlema, lükkasin diagnostika seadme taha ja avastasin veakoodi P0722 ehk siis mingi käigukasti sensori jama.
Näppisin kapoti all kaitsekarbi juures olevat pistikut ja juhtmeid, siis kadus tuli ära ja kõik ok, täna siis keset sõitu viskas jälle tule armatuuris põlema ja enam juhtmete näppimine ei aita.
Mida veel võiks kontrollida või mis selle parandamine maksaks?
Autoks siis 1999 Griffin.
Käigukasti veakood P0722
Output speed sensor-no signal.
ECU klemmid 15 ja 30.Kasti vahepistiku H16-4 klemmid 6 ja 14.Tavaliselt viga neis vahepistikutes(asuvad akuraami all),harvem kiiruseanduris eneses.
ECU klemmid 15 ja 30.Kasti vahepistiku H16-4 klemmid 6 ja 14.Tavaliselt viga neis vahepistikutes(asuvad akuraami all),harvem kiiruseanduris eneses.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Küsimus küll teemast mööda, aga mis diagnostika seadet kasutad ja kust kohast soetasid?
Algselt postitas: Criminal
Nädal tagasi lõi Check Gearbox tuluke põlema, lükkasin diagnostika seadme taha ja avastasin veakoodi P0722 ehk siis mingi käigukasti sensori jama.
Näppisin kapoti all kaitsekarbi juures olevat pistikut ja juhtmeid, siis kadus tuli ära ja kõik ok, täna siis keset sõitu viskas jälle tule armatuuris põlema ja enam juhtmete näppimine ei aita.
Mida veel võiks kontrollida või mis selle parandamine maksaks?
Autoks siis 1999 Griffin.
Tellisin Ebay'st OP-COM nimelise seadme, mis on küll mõeldud põhiliselt Opelitele, aga näitab ka mõningaid Saabi asju.Algselt postitas: amazon
Küsimus küll teemast mööda, aga mis diagnostika seadet kasutad ja kust kohast soetasid?
Ei jõudnudki rohkem asju lammutama hakata, sest täna sõitma minnes oli käigukasti tuluke jälle kustund
