DI-ga mootoril ajab vanast jagaja kohast õli välja

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
sat
Postitusi: 69
Liitunud: E Mai 04, 2009 14:23
Asukoht:
Auto:

#1

900NG DI-ga mootoril pressib natuke õli jagaja august, kuhu on mingisugune punn ette pandud. Kuidas selle lekke peatatud saab? Kas seal on mingi tihend vahel?
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

Punn välja ja puhtaks. Siis hermeetikuga tagasi.
Eeldab klapikambrikaane mahavõtmist ja auguga Torx40 võtit.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
sat
Postitusi: 69
Liitunud: E Mai 04, 2009 14:23
Asukoht:
Auto:

#3

Tänud, seega mingit tihendit pole vaja hakata otsima.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

Tihendit seal pole ja torx on nr.40 ning siseauguga.
Virgo
Postitusi: 116
Liitunud: R Mai 29, 2009 14:23
Asukoht:
Auto:

#5

Veidi offtopic, aga siiski...

Lihtsalt väljend "auguga Torx" on natuke ebatäpne. (Rahvapäraselt kõlbab küll.) Tegu siis kas "Torx H" või "Torx Plus" otsikuga. Esimene neist on vabamüügis, teine aga kuulub "security" perekonda ja pole niiväga lihtsalt omandatav. Ma pole kursis, et kumb neist Saabil kasutusel on, aga üldiselt "Torx Plus peaga poldid on ikka selleks, et koolituseta inimene ligi ei saaks.

Veidi lisainfot: Wiha.de

Terv.
Virgo
SID1 SID2 remont, kliima display remont
www.harteron.ee
mm17
Postitusi: 366
Liitunud: P Aug 12, 2007 23:06
Asukoht:
Auto:

#6

Torx H sel juhul, täiesti vabamüügist saadaval. Ja mina oma mõistusega paneks klapikaane tihendi ka uue kui see juba lahti on võetud.
Vasta