Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
veldur
Postitusi: 242 Liitunud: R Juul 08, 2005 14:53
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero 05
#1
K Juul 12, 2006 12:52
Kusagilt kuulsin, et seda on võimalik valesti alla panna (vähemalt 900NG puhul), mille tulemusel sarniir kiiresti läbi kulub.
Oskab/viitsib keegi selgitada õigeid töövõtteid.
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667 Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
#2
K Juul 12, 2006 15:00
tagumine puks peab õiges suunas minema.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
flood
Postitusi: 227 Liitunud: K Juul 11, 2007 16:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Saaremaa
Auto:
#4
N Juul 15, 2010 20:35
Ajaks 4 a vanuse teema uuesti ülesse. Et mis pidi need tagumise õõtsade puksid siis olema peavad, vahepeal tegin ka eelmine suvi
sarnase teema , kus 0 vastust tuli.
teager
Postitusi: 5749 Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:
#5
N Juul 15, 2010 20:56
Lisasin esiõõtsa pildi ka - kõikidel meil pole õõtsa ehitus silme ees
terv, teager
Lisatud failid
MadMan
Postitusi: 1048 Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:
#6
N Juul 15, 2010 22:01
Nõks jah selles, et kui auto on tõstukil, siis lõdvalt külge, kui auto on maas, siis poldid kinni. Või kuidagi nii.
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667 Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
#7
N Juul 15, 2010 22:06
minu arvamise järgi peab puks nr 13 olema "õiges suunas".
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
flood
Postitusi: 227 Liitunud: K Juul 11, 2007 16:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Saaremaa
Auto:
#9
R Juul 16, 2010 11:29
Aga ikka ei taheta vastata, mis pidi puks nr. 17 "suunatud" peab olema
iisak
Postitusi: 6279 Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:
#10
R Juul 16, 2010 11:42
Pikem ots üles.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...