See kummaline vibratsioon ongi kõige hullem, sest kui viga ei ole ,siis on raske seda eemaldada. Mul on selline jama täita aktuaalne, nimelt tekkis vibra rooli siledal teel sõites, viisin auto kontrolli ja vahetati esimesed piduriklotsid ja tasakaalustati rehvid üle, õhtul sõitma minnes ilmnes ,et asi hullem, rool värises ikka jõhkralt.
Kahtlesin tasakaalustuses ja viisin järg. päev teise kummitöökotta kontrolli. Ilmnesgi et 120 g oli raskust rohkem, see ikka jõhkralt palju ju. Ok, tasakaalustati ja avastati, et rehvid kulunud ja veits viskavad , panin siis teised kasutatud rehvid (215/55/R16) alla ,vähemalt sirged. Proovisõidul ilmnes, et ikka väike vibra 100- ga sõites sees, tasakaalustati uuest ja asi ei muutunud. Väike värin roolis aga ei häirind, sest ees oli pikem sõit (2000 km) järjest. Sain sõidul käidud ja vibra roolis suht olematu. Aga nüüd tuli värin pidurdades rooli (piduripedaal ei värele), sõites sajaga rool ei värise aga kui pidurdad hoo maha, siis veits väreleb ja tunda on just 40-70km/h kanti. Isegi linnas sõites ja pidurdades esimest korda on värin just väiksel kiirusel suur. Käisin jälle kontrollis--- avastati, et amordi ülemine padi kolksub ja muu kõik ok. Kas see padi saab värinat põhjustada?
Olen lasknud reg. silla ,kontollida kettad ,puksid korras. Rehvid o muidugi kulunud aga see ei tohiks ju põhjus olla? Väike värin on roolis suurel kiirusel aga kuni 120-ni kõik ok. Minu pea ei võta enam kinni, kas on mingi tüüpviga äkki või vähemalt oskab keegi aidata.
