klassik kiirendas - enam mitte

Kõige klassikalisemad Saabid
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#26

Saab ka meilt:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#27

Algselt postitas: cabric
Aitäh, vastused on ammendavad. Võimalik, et mingi küünlajutt on ka kuskil eraldi teemas aga küsin siiski.
Kui pole teada millal küünlaid viimati vahetatud ja kas üldse, siis kas selliste küünalde kasutamine on mingil muul moel ka riskantne peale selle, et nad ühel hetkel lihtsalt enam ei tööta.
Visuaalselt küünla kontakte jõllitades saab teadjam inimene kohe selguse nende vanusest ja mootori seisundist.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#28

mina soovitaaks ikka tavalist 4 mm. kummivoolikut. vahetad korra kõik need jupid ära, mis moootori lähedal ja kuuma saavad, teised käivad tõenäoliselt veel küll; ja unustad taas 10 aastaks need voolikud.
ise silikonvoolikuid ei poollda, kuna need kipuvad lihtsamini otsast ära tulema, kui kummivoolikud ja tahavad kaablivitsadega kinnitõmbamist ja siis venivad suuremaks jne..
ühesõnaga kestval kasutamisel eelistus kummile täiega.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#29

ma ei tea, mul ei ole küll silikoonvoolikud ära tulnud sealt, kuhu ma nad olen pannud.Ehk siis vaakumvoolikute asemele Saabile;)
Ja mingi traadi või vitsaga ei ole neid kunagi kinni tõmmanud.
Olen ainult täheldanud väikest värvitooni muutust sinisel silikoonvoolikul aja möödudes. Võib ka muidugi kasutada kummivoolikut, kui see on korralikust kummist, aga kumb parem on? Seni kuni kumbki pole pragunenud või katki-töötavad mõlemad hästi.
Vasta