Kas vanast tihendist ei olnud midagi järgi, et võrrelda?
Ennegi on juhtunud, et uued kaanetihendid on valesti tehtud. Kas on veesärgi avad kinni või valede kohtade peal.
Mina ei julgeks selle tihendiga kokku panna...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Sorry tobeda lingi eest aga moblaga paremini ei oska. Google piltide otsingust panin saab 96 head gasket ja tulid mõned pildid, kuidas peaks olema õige.
kui see tihend ära võtta ja teha sellega 180kraadi külgepidi ehk vasa ülemine nurk parmale alla ja ülemine nurk alla keerata 180 kraad siis asi ok:)
on mul õigus?
A kui jahutusvedelik tuleb plokki front poolelt, läbib ploki, tõuseb kahest tagumisest avast üles, läbib kaane ja väljub front poolelt, peaks ju toimima!?
v- mootoritel on veel selline asi nagu manifold, ehk sisselase kahe plokikaane vahel, kus samuti käib tihend ja kus samuti tihendiga on mõned veevoolu avad suletud.
just selle manifoldi tihendi nende kohtade , mis peavad kinni olema, lahti tegemise tulemus on näha järgneval pildil.
värk ise selles, et veering ei töötanud ja temp. tõusis oi, oi, kui kõrgeks...
Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.