mingi elektri anomaalia,vist?!

Teemad elektroonikast...
Vasta
Eugam
Postitusi: 199
Liitunud: T Dets 04, 2007 0:09
Asukoht:
Auto:

#1

tervitus...
Hakkab mul siis jälle see jama pihta.Nädalakese tagasi suri auto lambist KURVIS välja...
Kui SE'l selline asi oli,siis sai seisma jäetud,uuesti starterit ja asi korras.Lõpuks lahenes asi by-pass klapi vahetusega...Nüüd griffinil sama kala.Kui palju selline välja suremine "D" pealt kasti mõjutama hakkab?SE'l oli manuaal,griffinil teadupärast automaat.
teine jama,mis siis täna hommikul hakkas,oli käivitamine..alguses ei läinud,siis sain tööle...Nüüd siis uuesti,aitasin "boosteriga" kaasa ja jõudsin koju,keerasin süüte välja ja tagasi sisse ning uuesti täitsa kuss.Puhastasin klemmid ära,üritasin uuesti ja....kõigepealt tõmbas aku nagu täiesti tühjaks ja kui viimast korda proovisin,siis läks uuesti tööle...Sügavalt kahtlen,et aku ühe õhtuga läbi läheb,samas??
AA..vahetult enne seda kurvis välja suremist läks esimese tule pirn....võib siis äkki eeldada,et mingisugune lühis kuskil?
Ehk on kellelgi sama poltergeist kallal olnud...

Tänud.

Eugam.
Virgo
Postitusi: 116
Liitunud: R Mai 29, 2009 14:23
Asukoht:
Auto:

#2

Kurvis välja suremine ja hilisem käivitusjama viitaks nagu puudulikule massile. Lihtsalt oletan, et mootori padi pehme, kurvis kaldub/liigub mootor liiga palju ja massi juhe tuli lahti või muutus ühendus halvemaks.

Esimese asjana vaata üle kõik jämedad juhtmed aku, starteri, geneka piirkonnas ja mootori/kere mass. Hea kui keeraksid need lahti, puhastaksid ja kokku tagasi. Kontrolli ka laadimisvoolu.

Kui aga otsida seost pirni läbipõlemise ja väljasuremise vahel, siis võiks olla vesi kuskil releede ja kaitsmete karbis ja kurvis liikuda. Pole Saabiga väga kursis ja seega võib see loll oletus olla...
SID1 SID2 remont, kliima display remont
www.harteron.ee
Vasta