2,3t kiirendus

Tonnised ja nende mured
Vasta
ristosaab
Postitusi: 155
Liitunud: T Mär 23, 2004 16:49
Asukoht:
Auto:

#1

Tere siis. Kuna oman mõnda aega 2,3turbot on tekkinud mõned kahtlused,küsimused. Et siis kiirendus oleks nagu lahjavõitu minuarust. Sõidan tihti sõbra bmw730ga,millel on 3,0turbodiisel ja sellel on vihane kiirendus ja on ka aut.. Ei saa ju olla,et saab lahjem on ja ongi kahtlus tekkind,et kõik ei ole õige.Muidu triksis-traksis ja töötab ilusti. Kui kiirendad,peaks ju tunda olema-kergelt vajud istmesse või nii. Kuda teil on kodanikud? Või peaks tohtrite juurde minema!:freak:
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#2

Algselt postitas: ristosaab
Tere siis. Kuna oman mõnda aega 2,3turbot on tekkinud mõned kahtlused,küsimused. Et siis kiirendus oleks nagu lahjavõitu minuarust. Sõidan tihti sõbra bmw730ga,millel on 3,0turbodiisel ja sellel on vihane kiirendus ja on ka aut.. Ei saa ju olla,et saab lahjem on ja ongi kahtlus tekkind,et kõik ei ole õige.Muidu triksis-traksis ja töötab ilusti. Kui kiirendad,peaks ju tunda olema-kergelt vajud istmesse või nii. Kuda teil on kodanikud? Või peaks tohtrite juurde minema!:freak:

Uuri Trionicu auto teemat, eriti selle lõppu.

Tsitaat sealt:
Algselt postitas: qdwin
Algselt postitas: Trionic
ma olen mitmete kundede Aerodega sõitnud,aga millegipärast pole ükski küündinud isegi Iisaku Griffini tasemeni??
Äkitsi nende kõrgsurveturbode omanikud ei teagi et BPC on väsinud ja kõrgusurvest on sujuvalt saanud madalsurve (kui sedagi)? Kui omanik pole omanud pealt 200hj autot ei oska ta viimati arvatagi mis kapoti all tegelikult peidus peaks olema. Minu endine 2.0t oli piisavalt nobe, praegune 2,3T poolväsinud klapiga oli suur samm edasi. Nüüdseks proovinuna abboti bleederi koostööd mitsu turboga ja peale minu masina tagasihoidlikku kogemust kuulpõhimõttel MBPC-ga hakkab alles tekkima "tunne". Ja sellel tundel ei ole enam midagi ühist LPT tundega.
Aga kuijutlegem et kõik need FPT omanikud taastavad turbo rõhu ja nii mõnigi LPT omanik tekitab kiire näpuliigutusega kapoti alla FPT, usun et Troosti, Anti ja VM hoovid oleks surnd masinatest umbes! Seda siis tuginedes enda viimaste aegade hellaks teinud kogemustele.

Samuti on olemas teema nimega "Turborõhu modimisest".

Neist peaks üht.teist selguma. Oled sa kindel et sinu autol BPC klapp toimib nii nagu peaks, või lastakse suur osa turbo toodetud rõhust tuulde?
Nastix
Postitusi: 553
Liitunud: N Mai 19, 2005 16:12
Asukoht:
Auto:

#3

Peale oma saabi ostmist hakkasin ise kah imestama, et milleks mulle 143kW auto, kui see kurat normaalselt istmessegi ei tõmba. Viisin auto Antile vaadata - tema kratsis kukalt, tegi proovisõidu ja ütles, et ilmselt on solenoid-klapp õhtal. Uus maksab miski 3500 eeku. Krt närvi ajas.
Läksin Trionicu juurde, tema kuulab ja imestab, et miks kapoti all turbo juures imelik sutsuv heli kostab - selgus, et turbotihend läbi. Läksin ostsin VM uue tihendi (85 eeku), sõbraga 4,5 tundi tööd koos lihvimisega (vana tihend oli kildudeks ja kollektori juures "setet" palju) ning nüüd gaasi põhja lüües on turbo punases ja suunurgad kõrvuni.:head:
Häbelikult võin öelda :red: , et isegi Trionic tunnistas hiljem proovisõitu tehes turbol karmi settingu olevat.
Ehk-et pika jutu kokkuvõttena soovitaks samuti auto tehniline pool üle vaadata - minul said selle suvega esirehvid igal juhul otsa :mad:
Veiko
Postitusi: 254
Liitunud: E Dets 27, 2004 21:19
Asukoht:
Auto:

#4

BMW 730d, 170 kw ja 520 nm. Kui tollel autol need numbrid on, siis on tugevam seljatunne põhjendatud ju.

Samas on endal ka tunne vahel, et võiks rohkem pauerit olla.:freak:
Nimevahetus vl -> Veiko
Madis
Postitusi: 157
Liitunud: R Nov 05, 2004 14:11
Asukoht:
Auto:

#5

Algselt postitas: vl
BMW 730d, 170 kw ja 520 nm. Kui tollel autol need numbrid on, siis on tugevam seljatunne põhjendatud ju.

Samas on endal ka tunne vahel, et võiks rohkem pauerit olla.:freak:

need peaks olema e65 teh. andmed, usun et ristosaab mõtles enda jutus e38 või siis e32-te
ristosaab
Postitusi: 155
Liitunud: T Mär 23, 2004 16:49
Asukoht:
Auto:

#6

Bmw on 2000a. ja 135kw, aga nagu näha tuleb arstionu juures aeg kinni panna. Ei saa ju väärt kraami niisama raisata ja tänan teid härrased.
Kasutaja avatar
Alfonze
Postitusi: 144
Liitunud: R Juun 25, 2004 3:11
Asukoht:
Auto:

#7

olen t2heldanud, et bmw automaatkastid on 2kilisemad kui saabi omad vaikesettingus, v6ibolla ka sellest tuleneb seljatunne bemmi kasuks, muidugi ei saa ka mainimata j2tta et diislil hakkab v22ne suht madalalt, n2iteks e38 740 diisel 180kw 560Nm on 0-50 kiirem kui minu 750 240kw ja 490Nm, mis on ka loogiline, kuna varem on power k2es. muidugi kui v12 jõuab yle 3krpm siis on hakkab juba roolis kõhe kui pole tykk aega kasutanud yle 2k rpm (mis on umbes tavaliikluse maksimum mida kasutan) :-)
Vasta