gmc typhoon turbo...
Vist ikka ei ole segamini aetud... Ajakirjanduse andmetel on tegu siiski täieliku imeloomaga:
http://www.sportmachines.com/magrack/ca ... _3-92.html
Endal esimene mälestus sellest autost aastates 1993-1995 kui sai ühest Eesti ajalehest (vist oli EE) selle imelooma kohta lugeda...oli teine punane ja puha...
Saab Heil!
http://www.sportmachines.com/magrack/ca ... _3-92.html
Endal esimene mälestus sellest autost aastates 1993-1995 kui sai ühest Eesti ajalehest (vist oli EE) selle imelooma kohta lugeda...oli teine punane ja puha...
Saab Heil!
kaal 1733kg
474Nm
polegi nagu midagi erilist ju...
hmm, kuidagi mystilised andmed, aga ilmselt kõik on kinni ylekannetes, kui minu autol asendada ka tagadiffer siis saaks oluliselt teised numbrid kiirenduses, kuid sellega kaoks see v2ikegi 8konoomsus mis masinal on, ning kiirendus oleks kuni 100kmh parem, edasi juba kahtlane, 0-120 juba mul ees 0-200 r22kimata:-)
474Nm
polegi nagu midagi erilist ju...
hmm, kuidagi mystilised andmed, aga ilmselt kõik on kinni ylekannetes, kui minu autol asendada ka tagadiffer siis saaks oluliselt teised numbrid kiirenduses, kuid sellega kaoks see v2ikegi 8konoomsus mis masinal on, ning kiirendus oleks kuni 100kmh parem, edasi juba kahtlane, 0-120 juba mul ees 0-200 r22kimata:-)