Eelmisel turbol oli väga korralik lõtk ning õli saatus mootorisse ja väljalaskesse.
Turbo sai vahetatud ning kõik õhutorud, intercooler ja drossel puhastatud. Peale paar minutit tühikäigul tuleb ikka korralik suits ning mootor läkastab. Küsimus selles kas uus turbo ei saa kahjustatud õli koksist mis tuleb mootorist (kas saab blow-off klapiga seda õli-koksi-suitsu saata otse kat-i, et see ei saatuks turbiini tiivikule)? Ning kas tsilindrites veel mitte põlenud õli võiks olla mootori läkastamise põhjuseks?
Tänan ette!
autoks 2.0 129kw aastast 2003.
suits peale turbo vahetust
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
See nüüd oleneb, kas tuleb paksult või vähene suitsemine? Natuke võib sul sealt veel tulla küll, aga kui ikka paksult ajalb, niiet õue peale suitsukate tekib, siis on miskit muud häda.
Kui korralikult õli väljalaskesse on läinud, siis on ilmselt ka katalüsaator juba kutu ja vajab samuti vahetust.
Kui korralikult õli väljalaskesse on läinud, siis on ilmselt ka katalüsaator juba kutu ja vajab samuti vahetust.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
eh, äkki oli sul hoopis midagi muud viga, kui et turbiin.
suur lõtk ei tähenda alati õli läbiminemist.
suur lõtk ei tähenda alati õli läbiminemist.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Kui suure koguse puhul võib öelda on "korralikult" läinud? Kuidas kontrollida kas kat on umbe? Järgmise asjana (peale suitsu kadumist) mõtlesin kusagil kontrollida kui umbe kat on...korralikult õli väljalaskesse on läinud
Võimalik, et suitsu allikas on õli kat-is. Aga selleks et seda kinnitada on vist vaja kat-i turbost lahti kruuvida ja vaadata kui paks suits tuleb otse turbost?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
no mingi 100 km maanteel peaksid küll torud puhtaks saama, kui kat päris umbes ei ole.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
jah .. ja keera see värskelt paigaldatud vurr ka pekki ... päris nii ikka ei saa.Algselt postitas: Soovitaja
Anna piitsa ja tomu kaob(põleta tühjaks)
Kerge suits võiks tõesti Ivometsa soovituse järgi kaduda ca 100km-ga. Aga... kui katt ikka väga umbes on, siis ei ole see vurrile ikkagi hea.
Et asi on SS ja SC alafoorumis, siis see auto vist hakkab pipardama, kui tal katt alt keerata ja lihtsalt ilma igasuguse väljalasketa lasta käia?
"Korralikult" väljalaskes... no mina mõtlesin seda, et kui sa eelnevalt sõitsid pikalt suitseva autoga. Kui sul sisselase ka juba üsna õline oli, siis on sinna katalüsaatorisse ka seda päris palju jõudnud. Ma siiski kontrolliks (laskes kontrollida) seda asja ENNE, kui läheks kuhugi tühjaks sõitma.
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Ma arvan, et sellisel juhul on kaks võimalust - lendab katt puhtaks või küpseb turbo. Kahtlen, kas GT2052 on niivõrd vastuvõtlik backpressurile. See oleneb muidugi, kui umbes katt on.
Silindris tõenäoliselt vanast ajast õli ei ole. Sellises keskkonnas kaob ta sealt mõne kilomeetri jooksul.
Silindris tõenäoliselt vanast ajast õli ei ole. Sellises keskkonnas kaob ta sealt mõne kilomeetri jooksul.
Vaata sisselaset ja küünlaid. Kui mootor tasasel pöördel läkastab, siis võiks arvata, et õli satub kuskilt ikkagi silindrisse.
Kas küünlad on tumedaks põlenud ja nõgised?
Kas peale küünalde vahetust lähevad uued samuti mustaks ja nõgiseks?
Kas karteris on suur surve?
Kas sisselaske torustik on uuesti õline?
Kui need asjad üle vaatad saad kindlasti kinnitada/välistada õlilekke olemasolu sisselaske poole peal.
Kas küünlad on tumedaks põlenud ja nõgised?
Kas peale küünalde vahetust lähevad uued samuti mustaks ja nõgiseks?
Kas karteris on suur surve?
Kas sisselaske torustik on uuesti õline?
Kui need asjad üle vaatad saad kindlasti kinnitada/välistada õlilekke olemasolu sisselaske poole peal.
Ei. Ma ei kihuta. Ma lihtsalt lendan madalalt.