Üks pütt ei tööta?

Tonnised ja nende mured
Vasta
pets
Postitusi: 185
Liitunud: R Veebr 27, 2004 16:31
Asukoht:
Auto:

#1

täna hommikul autot käivitades läks asi käima kuidagi kahtlaselt. Selline tunne nagu üks pütt ei tööta. Algul mõtlesin,et soojaks saades ehk hakkab tööle aga ei hakanud. Eelmisel klassikul mis mul oli juhtus ka sellist asja paar korda aga siis möödus asi iseenesest paari minuti pärast. Auto on 9000 2,3 93a. 107kw. Oskab keegi midagi kommenteerida? Kas tõesti DI?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

ohjah... Klassikul pole DI kassetti. Niiet ilmselt pole sama lugu. Käi asjatundjate juures ära parem, foorumi kaudu ei oska keegi eriti diagnoosida ilma eriti täpse kirjelduseta.
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=1902 võib osutuda kasulikuks.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
pets
Postitusi: 185
Liitunud: R Veebr 27, 2004 16:31
Asukoht:
Auto:

#3

sama loo all mõtlesin,et küünal jamab.Seda ,et klassikul DI-kassetti pole tean hästi.
tarmiit
Saabiklubi liige
Postitusi: 394
Liitunud: K Juul 28, 2004 23:45
Asukoht:
Auto:

#4

Praegu vesised ilmad,kui mõni küünla juhe sitt,siis peksab sädet mujale ja tulemuseks mitte töötav silinder.
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
Madis
Postitusi: 157
Liitunud: R Nov 05, 2004 14:11
Asukoht:
Auto:

#5

9000 on DI kassett ja kui on DI, siis pole ka küünlajuhtmeid:cool:
Veiko
Postitusi: 254
Liitunud: E Dets 27, 2004 21:19
Asukoht:
Auto:

#6

mul juhtus sama jama. uurisin ja puurisin ja täööle ei saanud.
siis laenas jansa mulle oma DI-kassetti. tema omaga töötas.
Vahetasin DI-ära, korras.
Nimevahetus vl -> Veiko
zill
Postitusi: 432
Liitunud: R Sept 17, 2004 7:15
Asukoht:
Auto:

#7

jaa, ka mul on olemas kogemused DI kasseti jukerdustega. töötab madalatel pööretel ja gaasi vajutades ei võtab korralikult pöördeid üles. kõige parem vist on mõnelt tuttavalt laenata kasset ja proovida kas tema omaga töötab.
Saku PEOREKKA hooldaja:)
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#8

Algselt postitas: pets
täna hommikul autot käivitades läks asi käima kuidagi kahtlaselt. Selline tunne nagu üks pütt ei tööta. Algul mõtlesin,et soojaks saades ehk hakkab tööle aga ei hakanud. Eelmisel klassikul mis mul oli juhtus ka sellist asja paar korda aga siis möödus asi iseenesest paari minuti pärast. Auto on 9000 2,3 93a. 107kw. Oskab keegi midagi kommenteerida? Kas tõesti DI?

Eelmine nädal vaevlesin sama jamaga. Vahetasin DI ära ja kõik OK.
:drive:
cordulio
Postitusi: 38
Liitunud: E Nov 08, 2004 17:49
Asukoht:
Auto:

#9

mul oma autol sama lugu aga juba tean et viga selles plokis mis on piipude eest punane pajendel kahe nukkvõlli vahel. oskab keegi üelda mis selle asjanduse nimi onja palju maksab ?
mis asi see DI kasset on ?
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: cordulio
mul oma autol sama lugu aga juba tean et viga selles plokis mis on piipude eest punane pajendel kahe nukkvõlli vahel. oskab keegi üelda mis selle asjanduse nimi onja palju maksab ?
mis asi see DI kasset on ?

Sa kirjeldasidki DI kassetti. Täpselt seesama punane jupp mille peale on kirjutatud "Direct Ignition". Tõlkes siis otsesüüde vms.

vaata ka:
http://www.elkparts.com/product_info.ph ... cts_id/733

Muuseas Trionicul peaks neid mõni kasutatud eksemplar üle olema. Vaata varuosade müügi alla.

Uuena maksab asi umbes 4000.

EDIT: Maksab isegi veel rohkem ....
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

4700-4900.-
Vasta