Rehvivahetusel on küll ju raske silda paigast ära ajada. Kindlasti mõni insener/rehvivahetaja saab ka sellega hakkama
Aga mina käiks enne (kohe) stendis ja siis vahetaks rehvid.
Ja enne stendi muidugi peab sild ise korras olema, see tuleb kah üle kontrollida. Loksud-lõtkud....
Kui suure kiirusel rool väriseb siis on see enamasti kehvasti tasakaalustatud rehvi tekitatud. Kas on halvasti tasakaalustatud või lihtsalt vana rehv ebaühtlaseks kulunud.
Kui sa nendesamade vigaste rehvidega stendi lähed, siis arvan, et ega sa sealt ka 100% head tulemust ei saa. Pane uued alla ja lase kohe stendi. Muidugi muud lõtkud - loksud ka vaja üle vaadata.
Võibolla rehv katki, kui ühes kohas rohkem kulunud, teises vähem. Kas võtsid ratta alt ära, ja vaatasid rehvi üle?
Tonnise esisillas ainult rooli otsadega saab silda reguleerida, kõikide muude sillaosade vahetamisega ei peaks reguleerimist rikkuda.
Kui lähed silda reguleerima, siis loomulikkult vaheta rooliotsad ära, ühe hind ~200EEKi
Kui ikka rehv silmnähtavalt ühest servast rohkem kulunud on, siis see normaalne pole - esisillas on midagi viltu. Kõigepealt tuleks ikka välja selgitada mis viga ja alles siis remontida, huupi midagi vahetama hakata pole just kõige targem tegu. Ja uusi rehve alla panna samuti mitte - need kuluvad ju samuti vigaseks. Küllap need silla reguleerijad oskavad ka kindlaks teha mis täpselt katki on.
Vahel juhtub nii, et kui velg on kõvasti kinni ussitanud, siis paratamatult tuleb see kummihaamriga sealt lahti peksta. Olen isegi pidanud peale säärast juhtumit sillastendi külastama. Eriti räigelt ussitavad 9-5 SE 16" veljed. Aero omadega pole veel probleeme olnud...