Mis jupp oleks see, mida vahetada, kui tahta käigude vahelist "tühja ala" võimalikult minimaalseks saada? 2. käigust edasi pole seda enam tunda, aga kui esimese lasta rahulikult näiteks 3000 pöördeni ja siis panna teine, siis täiesti sujuvalt on seda pea võimatu teha, mingisugune selline krahmakas käib nagu ikka läbi, kuid tore oleks kui seda üldse ei oleks. See on see see niiöelda mootori veo ja mootoripidurduse vaheline ala. Muidugi iga käigu hammasratas omaette tekitab mingi lõtku, aga üldiselt see peamine lõtk peaks ju pärinema sellest suurest hammasrattast mis tuleb käigukastist (ei mõtle hooratast) ja liigutab diffrit.
Esiteks, mida täpsemalt siis vahetama peaks ja kui kallis ja keeruline seda teostada on? Kui on tarvidus see 1-lt 2-sele käiguvahetus kiiresti ja kõrgematelt pööretelt kui 3000 teha, siis on lausa halb. 140 000 ei tohiks ju iseenesest veel selline läbisõit olla, et kastis juba midagi nii läbi on? Äkki on mingi lihtsam asi.
(OT: kui vihmasel libedal teel otse 1. käiguga kiirendades hirmsasti hüppama ja "paukuma" hakkab, on ka midagi viga, või on see normaalne? keegi ütles kunagi, et järelikult on amordid läbi, aga need on just vahetatud)
Mida vaja vahetada lõtku kaotamiseks?
Huvitav, kas tegu on siis ühe asjaga mis läbi on, või on midagi veel, tahaks nagu välja selgitada kuidagi mis täpselt vahetamist vajab.
Mida veel avastasin, on see, et tagurpidi käiku saab puhtalt sisse panna ainult nö. "läbi edaspidi sõitva käigu", ehk siis näiteks korraks esimene sisse (sidur kogu aeg all) ja siis alles tagurpidi käik. Vastasel juhul (kui otse panna neutraalist) siis läheb täiesti allavajutatud siduriga see tagurpidi käik mõnusa raksakaga sisse, justkuinagu paneks selle mingi sellise pooleldivajutatud siduriga sisse. Teine natuke võib-olla seotud nähtus on see, et käike tuleb välja võtta pisut nõksakama jõuga, kui olen proovi pärast proovinud nii, et võtan vaikselt kinni ja hakkan hästi tasapisi oma käele seda "tõmbejõudu" lisama, siis tuleb käik välja alles päris tugevalt tõmmates, aga kui sa seda nagu ruttu teed, siis muidugi mingit ilget jõudu kasutama ei pea.
Kas need nähtused võivad olla seotud ka selle esimese teemaga, et 1. ja 2. käikude vahel mängeldes ei saa seda 100% puhtalt teha, vaid kas siis kiirendamisel, pidurdamisel, vahetamisel jne, tulevad sellised pisikesed lõtkukesed (ja seetõttu ka üle auto kere levivad "krahmakad") sisse?
Mida ikkagi nüüd üle vaatama peaks (või kelle juures), et asjas selgust saada?
Ainult mootoripadi üksinda küll selliseid trikke teha ei saa (ja mingit vibratsiooni ma ka ei kurda).
(nii lihtsalt vist asjad ei käi, et sidur on valesti reguleeritud?)
Mida veel avastasin, on see, et tagurpidi käiku saab puhtalt sisse panna ainult nö. "läbi edaspidi sõitva käigu", ehk siis näiteks korraks esimene sisse (sidur kogu aeg all) ja siis alles tagurpidi käik. Vastasel juhul (kui otse panna neutraalist) siis läheb täiesti allavajutatud siduriga see tagurpidi käik mõnusa raksakaga sisse, justkuinagu paneks selle mingi sellise pooleldivajutatud siduriga sisse. Teine natuke võib-olla seotud nähtus on see, et käike tuleb välja võtta pisut nõksakama jõuga, kui olen proovi pärast proovinud nii, et võtan vaikselt kinni ja hakkan hästi tasapisi oma käele seda "tõmbejõudu" lisama, siis tuleb käik välja alles päris tugevalt tõmmates, aga kui sa seda nagu ruttu teed, siis muidugi mingit ilget jõudu kasutama ei pea.
Kas need nähtused võivad olla seotud ka selle esimese teemaga, et 1. ja 2. käikude vahel mängeldes ei saa seda 100% puhtalt teha, vaid kas siis kiirendamisel, pidurdamisel, vahetamisel jne, tulevad sellised pisikesed lõtkukesed (ja seetõttu ka üle auto kere levivad "krahmakad") sisse?
Mida ikkagi nüüd üle vaatama peaks (või kelle juures), et asjas selgust saada?
Ainult mootoripadi üksinda küll selliseid trikke teha ei saa (ja mingit vibratsiooni ma ka ei kurda).
(nii lihtsalt vist asjad ei käi, et sidur on valesti reguleeritud?)
Need sinu kirjeldatud viimased sümptomid räägivad ainult ühte - sidur ei lahuta korralikult. Läbi käidud etapp - otsisin kah pikalt võimalusi käiguvahetust "parandada", ent enamik vaevanud probleemidest kadus peale sidurivahetust.