Eelmise aasta novembri lõpust sai ka minust õnnelik saabi omanik. Pikalt sai piilutud ja valitud - nii ma ta välja valisin.
Igal autol omad vead ja head: nagu diislitele omane oli ka minu saabikul legendaarne egr-i viga,mida on korduvalt puhastatud. Hiljem selgus et, puudus ka tihend, mis õhku läbi andis. Vaakum voolikud sai ka välja vahetud kuna jube rabedaks olid muutunud. Lisaks sai tehtud korraline hooldus VM-is kus kõik filtrid ja õli vahetusse läks. Vahetud on veel saabianti juures tagaklotsid, puksid, nippet näppet. jne ega vist saabiga on nii et lõppu näha pole ja ega igav ei hakka ka:D
Saab 9-3 2.2 TiD 92kw, 2003, Pumps
Before
Originaal audio 150W sellise asetusega
taga olid ainult kõrgmised helid
After
sai siis pandud värvilise ekraaniga control panel
ja juurde lisatud taha pagassi orginaal võimendi ning 6x9 ovaalid, mis tegid soundi märksa paremaks
audio 300w
Originaal audio 150W sellise asetusega
taga olid ainult kõrgmised helid
After
sai siis pandud värvilise ekraaniga control panel
ja juurde lisatud taha pagassi orginaal võimendi ning 6x9 ovaalid, mis tegid soundi märksa paremaks
audio 300w
pumps
Kust ja mis hinnaga sellise ekraaniga maki said kui saladus ei ole?
Ostes oli läbisõit 150 tuhat km, nüüdseks on kerinud juurde 30 tuhat.
Vahepeal on siis lisaks külmadele talvedele vahetatud välja vana aku ja asendatud uue bosch 5-e vastu.Ka eelsüüte küünlad tuli välja vahetada. Põhi probleem ,mis sai kõrvaldatud oli liigne kütuse kulu ja tahmamine. Põhjuseks oli turbo intercooler, milles korralik auk sees oli. Nüüd on vahelduseks päris tore maanteel sõita - kütuse kulu on u 4,5 L / 100km.
Audio upgrade tehtud, hakkas mõte liikuma NAV-i suunas. Nüüdseks sai muretsetud navi jupid. Tuleb hakkata installima. Kui kellelgi kogemust võib ettetänades mind aidata.
Vahepeal on siis lisaks külmadele talvedele vahetatud välja vana aku ja asendatud uue bosch 5-e vastu.Ka eelsüüte küünlad tuli välja vahetada. Põhi probleem ,mis sai kõrvaldatud oli liigne kütuse kulu ja tahmamine. Põhjuseks oli turbo intercooler, milles korralik auk sees oli. Nüüd on vahelduseks päris tore maanteel sõita - kütuse kulu on u 4,5 L / 100km.
Audio upgrade tehtud, hakkas mõte liikuma NAV-i suunas. Nüüdseks sai muretsetud navi jupid. Tuleb hakkata installima. Kui kellelgi kogemust võib ettetänades mind aidata.
pumps
Pole pikkalt midagi juurde lisanud, aga pole ka põhjuks olnud. Et talvel oleks hea sooja autosse pugeda, sai lisatud tsirkulatsiooni pump ja soft. Eks see säästab kütusekulu ja mootorit. Järgmiseks asjaks oleks vaja vahetada parempoolne esi tuli (H7/H7), kel üle võib teada anda U2U.
Väike juhtum on ka vahepeal olnud, kus Viljandi poolt sõites ennem Türit, oli keegi hull suure kivi keset teed pannud. Ise kaugemal vaatas pealt. Pime oli ja sõitsin täpselt üle kivi. Karter katki ja mahlad väljas. Enam ei julgegi seal kandis enam liikuda. Hea, et kasko peal oli ja enamus kinni maksis. Nüüd on põhi nagu prilli kivi, läigib vastu.
Väike juhtum on ka vahepeal olnud, kus Viljandi poolt sõites ennem Türit, oli keegi hull suure kivi keset teed pannud. Ise kaugemal vaatas pealt. Pime oli ja sõitsin täpselt üle kivi. Karter katki ja mahlad väljas. Enam ei julgegi seal kandis enam liikuda. Hea, et kasko peal oli ja enamus kinni maksis. Nüüd on põhi nagu prilli kivi, läigib vastu.
pumps