Oskaks keegi soovitada 9-5`le (B235R) 3" downpipe koos racekatiga. Olen suuremad Pro tunijad üle vaadanud (Speedparts, BSR, Maptun jne..) ja hinnad on mõtetult kallid. Alates 10 tuhandest hakkavad nende puhul hinnad.
Simmonsi kataloogist ei suutnud ültse sellist asja leida.
Hetkel on 2,5" otse toru. Mõtlesin, et võiks see aasta legaalselt ÜV läbida. Samuti jääb sportkat tõenäoliselt väikseks.
Ette tänades,
Jupats
Abi vaja: 9-5 3 downpipe+racekat
Ehhe , mul oli üks kunagi pakkuda , aga see läks Soome.
Kõige odavam DP on www.streetgear.se , ja veel praegu pakkub Elkparts päris soodsalt DP - Jetex.
Kõige odavam DP on www.streetgear.se , ja veel praegu pakkub Elkparts päris soodsalt DP - Jetex.
Racekat-i saad osta nt Laki autost (3200 kr, kuigi viidatud Streetgear-is on veel odavam aga saatekulu on ka...) ja torutöö lase kohapeal teha, nt ES-Racing.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Kavatsed "roheliseks" jääda?
Kas 2,5" süsteem tõesti ei rahulda ja on vaja 3"?
Ise laseks teha selle "ülevaatuse summuti" kus kat all ,kasvõi originaal.
Simons ei tooda jah DP-d. Aga kas JT toodangut vaatasid? Minu mäletades oli ainult DP 3000sek midagi. Kas sellest ainuüksi ei piisaks?
Kas 2,5" süsteem tõesti ei rahulda ja on vaja 3"?
Ise laseks teha selle "ülevaatuse summuti" kus kat all ,kasvõi originaal.
Simons ei tooda jah DP-d. Aga kas JT toodangut vaatasid? Minu mäletades oli ainult DP 3000sek midagi. Kas sellest ainuüksi ei piisaks?
Sent from my Monte Carlo using B236
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
2,5" tõesti varsti ei ole piisav (isegi praegu väga piiri peal käimine). Eesmärk on 3" otsast lõpuni racekati ning mõne normaalse pütiga. Kuna püti valimisega peab häält arvestades väga ettevaatlik olema, siis ei hakka sellega praegu kiirustama. See hais on ikka see, mis katalüsaatori poole vaatama paneb. Tagumist otsa tahaks kahe toruga ja vaiksemat tüüpi püttidega. Lärm ei ole just minu teema...
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Kui sa tahad kahe lõputoruga süsteemi, siis ei ole vist eriti palju valikuid, selles suhtes, et saad suht monoliitse süsteemi osta ja pütte vist valida ei saa.
Twinpipe jällegi on juba teisest hinnaklassist.
1)JT-st ostaks DP(5000.-), kuskilt eestist racekati (2500-3500), simonsilt ühe 3" püti.Need on suht mõnusa vaikse jorinaga. Või on sul mõttes kaks toru lõppu ja enne mõlemat lõppu ka pütt?
Igatahes paludel tuttavatel simons ja ükski ei lärma.
Ja kui ülejäänu laseks ehitada, siis oleks kogumaksumus ikkagi sinna 13-14 tuuri.
2) Samas on olemas 1 kontakt, kes teeks kogu summuti äkki ära. Sel juhul oleks vaja ainult racekat ja Simonsi pütt osta. Ülejäänu oleks tööraha. Roostevaba DP näiteks jne...
Twinpipe jällegi on juba teisest hinnaklassist.
1)JT-st ostaks DP(5000.-), kuskilt eestist racekati (2500-3500), simonsilt ühe 3" püti.Need on suht mõnusa vaikse jorinaga. Või on sul mõttes kaks toru lõppu ja enne mõlemat lõppu ka pütt?
Igatahes paludel tuttavatel simons ja ükski ei lärma.
Ja kui ülejäänu laseks ehitada, siis oleks kogumaksumus ikkagi sinna 13-14 tuuri.
2) Samas on olemas 1 kontakt, kes teeks kogu summuti äkki ära. Sel juhul oleks vaja ainult racekat ja Simonsi pütt osta. Ülejäänu oleks tööraha. Roostevaba DP näiteks jne...
Sent from my Monte Carlo using B236
Algselt postitas: Jupats
On neil saastegaaside suhtes ka erinevusi?
Ei tea, aga mu kollane auto (metallkärjega kat) on alati ilusti ülevaatuselt läbi saanud.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Mul ka metallist ... carshopist mingi universaalne junn (toimib)... Kas lased dp teha roostevabast ? Ma tegin ise r/v torust, aga oma laiskusest ja lollusest ja mugavusest tol hetkel, käristasin musta traadiga kokku
... enam seda toru wrappi ei mähi ... eks nagunii peaksin seda natuke modima ja siis tuleks keevised lahti lõigata ja r/v traadiga uuesti kokku ...
Minu talvised tegemised siis , enne uut turbot

Minu talvised tegemised siis , enne uut turbot

- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Teine lambda tuleks siis välja lülitada. Minu mäletamist mööda oli sul töötamas ainult 1 lambda. Aga pead ei anna. Pole su softi ka just käepärast.
EDIT: Aju ei lähe lolliks enivei. Check Engine tuli hakkab järjepidevalt ainult põlema.
EDIT: Aju ei lähe lolliks enivei. Check Engine tuli hakkab järjepidevalt ainult põlema.
Mis hr. Trionicu juhendamisel lihtsa modimise tulemusel ei pea põlema.
minul oli teise anduri augu otsas u. 5cm torujupp, mille otsas istus andur ise. esimese kati asendasin puhta toruga, teise kati asemel oli resokas. Sõitsin nii u 50k km ja selle jooksul kattide puudumist auto tarkus ei tuvastanud.
See 5 cm. on vene foorumitest leitud tarkus,mis seni on kehtinud kõikide masinate puhul.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
1. Mehhaaniline tuimestus (tea kas selliseid valmis jublakaid meie poodides ka müüakse?): Spark plug non-fouler
2. Tagumise lambda asemele kõlbab ka lihtne elektrooniline petekas: O2 Sensor Bypass
2. Tagumise lambda asemele kõlbab ka lihtne elektrooniline petekas: O2 Sensor Bypass