reduktsioni pump

Tonnised ja nende mured
Vasta
rublane
Postitusi: 7
Liitunud: K Okt 27, 2010 17:33
Asukoht:
Auto:

#1

Oleks keegi nii tore ja seletaks mulle natuke selle pumba tööpõhimõttest ja vigadest mootoriks on 2,3 vabalthingav 107 kw
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

Äkki sa selgitaks täpsemalt mida sa mõtled selle
"reduktsioni pumba" all.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
rublane
Postitusi: 7
Liitunud: K Okt 27, 2010 17:33
Asukoht:
Auto:

#3

õlipumba all olev vedrust ja alumiinim kolvist koosnev klapp (mitte pump ,minu viga :red: )mis ei lase miskipärast mootorisse õli survet mis ma seal nagu jälgima peaks
rublane
Postitusi: 7
Liitunud: K Okt 27, 2010 17:33
Asukoht:
Auto:

#4

peale seda kui vahetasin õlipubakaane tihendi ei saa mootoris õlisurvet kätte ,tedjad mehed räägivad et reduktsioniklapp kinni sain vedru ja kolvi kätte puhastasin ära ka seest pinna aga äkki peaks veel millegile tähelepanu pöörama
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#5

Kas enne tihendi vahetust oli õlirõhk olemas?
Pigem ei paigaldanud sa õlipumba kaant korrektselt.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
rublane
Postitusi: 7
Liitunud: K Okt 27, 2010 17:33
Asukoht:
Auto:

#6

enne oli kõik normis ja minu meelest ei anna kaanel midagi mööda panna ,kui on lainda mu silma ringi vähe
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#7

Kaas peab LÕPUNI sisse minema ja see suur vedruklamber täpselt oma kohale.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Vasta