Otsides autot ja samas vaadates pisut ka bensu hindasid, küsin:
- Palju on 9-3 2.0T L (1999/2000) tegelik kütusekulu
- Palju on 9-5 2.3T (LPT ja HPT) L (1999/2000) kütusekulu
- Palju erinevad 9-3 2.0T ja 9-5 2.3T kütusekulud?
- Kuidas hindate Saabi bensukulu võrreldes Audide ja BMW-dega?
Bensukulu
kõigepealt kasuta otsingut ja sobra vanemates teemades.
teiseks võta lahti ntx www.autoosad.ee
teiseks võta lahti ntx www.autoosad.ee
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kõik bensu võtab ära, mis sisse kallad..
Üldiselt võid sa saada küttekuluks alla kümne ja ka 20 kanti .. kõik oleneb sellest kui raske jalg sul on. LPT ja päristurbo vahel on täpselt nii palju, et sul pole üldse kahju, et ta tegelt rohkem võtab. Sõidumõnus teed tasa kõik. Mitmed inimesed on tõestanud, et tegelikult tuunitud auto (SAAB siis hetkel) kulutab mõistliku rahuliku sõiduga vähem kui tuunimata.

Üldiselt võid sa saada küttekuluks alla kümne ja ka 20 kanti .. kõik oleneb sellest kui raske jalg sul on. LPT ja päristurbo vahel on täpselt nii palju, et sul pole üldse kahju, et ta tegelt rohkem võtab. Sõidumõnus teed tasa kõik. Mitmed inimesed on tõestanud, et tegelikult tuunitud auto (SAAB siis hetkel) kulutab mõistliku rahuliku sõiduga vähem kui tuunimata.
Igasugune normaalsõiduks kõlbulik mootor,mida on "järele aidatud" võtab normaalselt sõites vähem kütet,kui" stock".Eriti kehtib see turbokonede kohta.
Edasine sõltub kõik kahest parempoolsest jalast,rooli ja peatoe vahelisest tihendist,ning rahakoti paksusest...
Muidugi sellised Ironman`i Saabi tüüpi mootorid võivad juba hoopis teist elu elada,pole uurinud,sest liitreid pole kunagi lugenud,kui need asja ette lähevad.
Edasine sõltub kõik kahest parempoolsest jalast,rooli ja peatoe vahelisest tihendist,ning rahakoti paksusest...

Muidugi sellised Ironman`i Saabi tüüpi mootorid võivad juba hoopis teist elu elada,pole uurinud,sest liitreid pole kunagi lugenud,kui need asja ette lähevad.

Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kullafondi või mitte, aga te võiks oma rooli ja peatoe vaheliste tihenditega pisut enamat suuta...
..ehk vajavad pisut putitamist?
Näide BMW foorumist:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... u&start=25
..ehk vajavad pisut putitamist?
Näide BMW foorumist:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... u&start=25
Siin on kütusekulust ja varuosahindadest jahtud juba päris mitu korda. Kui su tihendid korras on siis ehk leiad ülevalt suurendusklaasitaolise ikooni ja kasutad seda.
Lisaks täiesti mõistlikule kütusekulule on Saabidel enamasti ka suunatuled standardvarustuses.
Lisaks täiesti mõistlikule kütusekulule on Saabidel enamasti ka suunatuled standardvarustuses.

Algselt postitas: Garu
Lisaks täiesti mõistlikule kütusekulule on Saabidel enamasti ka suunatuled standardvarustuses.![]()
12 Points
EDIT: Aga aidata ju võib. Kompuuter näitab linnas 11,9, mis tegelikkusest maha jääb. Reaalsuses linnas umbes 13-15 l vahele (sõidan harva isikliku autoga ja põhiliselt lühikesi ca 5km otsi). Maanteel võttis arvutuse järgi 9,7.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Jep, mul umbes sama kulu nagu Nastixil. Hetkel sõidan linnas juhuslikke suht lühikesi otsi ja alla 15 ei taha kulu kuidagi langeda. Trassil täislastis samas märgatavalt alla 9,7.
Usun et olulist rolli mängivad talve alguse suurenenud kulu puhul talvekummid (Ivalo), külma mootoriga pisut lekkiv sisselaskekollektor ja kõik värskelt taastatud hobujõud kogu oma funniga (no hirmsasti tahaks veel wastegatele lisavedrud peale panna aga raske on leida vaba sooja varjualust kus saaks kogu kapotialuse korralikult maha jahutada).
Usun et olulist rolli mängivad talve alguse suurenenud kulu puhul talvekummid (Ivalo), külma mootoriga pisut lekkiv sisselaskekollektor ja kõik värskelt taastatud hobujõud kogu oma funniga (no hirmsasti tahaks veel wastegatele lisavedrud peale panna aga raske on leida vaba sooja varjualust kus saaks kogu kapotialuse korralikult maha jahutada).
Algselt postitas: Ram12
Kullafondi või mitte, aga te võiks oma rooli ja peatoe vaheliste tihenditega pisut enamat suuta...
..ehk vajavad pisut putitamist?
Näide BMW foorumist:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... u&start=25
Vaatasin ka seda BMW bensukulu lehte, ja mis sa sealt targemaks said? Erinevad sõidustiilid, erinev kulu. Mõnel mehel kulus 8l/100, teisel sama mudeliga 20l/100.
Mina oma 2l vabalthingavaga saan suvel 9 ja talvel 10l/100.
Mina saan nii aru, et turbo tõstab mootori kasutegurit ja annab ka võimaluse kütust kiiremini põletada.
Mul on bemmil keskmine 16,2 hetkel (17000km l2bimisel), aga viimased kuud on olnud 18 kanti, aga autot vaja soojendada jne ka... Kui arvestada et tegu enamuses linnas6iduga siis kubatuuri kohta pole sugugi hull kulu. Maanteel on kulu alla 10 ikka. Aga nagu Hr. Trionic ytles, keda see kulu ikka huvitab, kui see k6ik l2heb t2ie ette:-)
Ja btw suunatuled on ka t2itsa olemas:-)
Ja btw suunatuled on ka t2itsa olemas:-)
Algselt postitas: Alfonze
Mul on bemmil keskmine 16,2 hetkel (17000km l2bimisel), aga viimased kuud on olnud 18 kanti, aga autot vaja soojendada jne ka... Kui arvestada et tegu enamuses linnas6iduga siis kubatuuri kohta pole sugugi hull kulu. Maanteel on kulu alla 10 ikka. Aga nagu Hr. Trionic ytles, keda see kulu ikka huvitab, kui see k6ik l2heb t2ie ette:-)
Ja btw suunatuled on ka t2itsa olemas:-)
No sul on ju "Kõikide" lisadega auto

Iga ratas veab and then some!
Jätkake lobisemist seal teemas:
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php ... 4#pid17419
See teema lukku
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php ... 4#pid17419
See teema lukku