Uus Saab 9-5
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Millegiga peab ju seda õnnetut käigukasti kompenseerima. e-LSD on selles suhtes õnnestunud käik. Eelkõige tuleb ta esile talvistes oludes. Lipulaev peaks olema saadaval maksimaalsete lisadega. Mina isiklikult oleks lisanud suure V8 mootori USA turu jaoks ning väga võimsa V6/R4 mootori Euroopa hullude jaoks. Inimesed tahavad suuri numbreid, mitte reaalselt kiiresti liikuvat autot. Isegi kui neid väga võimsaid variante ei osteta, tõuseb sellega margi väärtus.
TurboX on minu meelest täiesti ebaõnnestunud eksemplaar. Keegi ei saa aru, mis tegelane ta täpselt nüüd on. Kuna tegemist on niši autoga, siis selle puhul oleks manuaalkast vägagi õigustatud. Average Joe seda ostma ei lähe. Samuti tundub kuudiga versioon lausa raiskamisena.
Selliste mudelitega peab alati kreisiks minema. Teinud siis selle näiteks kupeeks, 50" velgedega ja 7 turboga(suurustav näide). Praegu ei paista see auto millegi erilisega silma. Ei kõlba eriti linnas sõita, rajal, ega ka ekstreemsetes oludes.
TurboX on minu meelest täiesti ebaõnnestunud eksemplaar. Keegi ei saa aru, mis tegelane ta täpselt nüüd on. Kuna tegemist on niši autoga, siis selle puhul oleks manuaalkast vägagi õigustatud. Average Joe seda ostma ei lähe. Samuti tundub kuudiga versioon lausa raiskamisena.
Selliste mudelitega peab alati kreisiks minema. Teinud siis selle näiteks kupeeks, 50" velgedega ja 7 turboga(suurustav näide). Praegu ei paista see auto millegi erilisega silma. Ei kõlba eriti linnas sõita, rajal, ega ka ekstreemsetes oludes.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
See oleks siis 600+ hj. Vat sellise hulgaga juba müüks. Mingi 400 hj on kindlalt VÄHE sellisele. Olgem ausad, mitte kedagi ei koti summutist väljuv heitgaaside kogus grammides. 9-5 ise tuleks JÕULISEMAKS teha (välimus) ja rohkem toorest jõudu.
Mees sa ei kujuta ette kui palju neid rohelisi on, kui ma ei eksi siis ainult Eestis, Lätis,Leedus ja Prantsusmaal sa ei pea tossu pärast maksma, enamus euroopa riikides maksad ogaraks palju sul summutist seda jama tuleb .
Raha loeb.
Soomes vist bensiini maksu ei ole aga soomes 2.0 Diislimaks mis on 645 euri aasta.
Raha loeb.
Soomes vist bensiini maksu ei ole aga soomes 2.0 Diislimaks mis on 645 euri aasta.
Mobile.de-s juba päris palju uue põlvkonna 9-5si müügil. 2,0T XWD variandid tunduvad kõige huvitavamad isendid. Ootaks veel aastakese, siis saab sealt juba midagi vaatama hakata.
Huvitav, et ka HIRSH variante on päris mitmeid, kuigi tavamudeliga võrreldes võimsuse vahet pole.
Huvitav, et ka HIRSH variante on päris mitmeid, kuigi tavamudeliga võrreldes võimsuse vahet pole.
romza
põdrakleepsutuuning ilmselt, sest hrish toob oma looma alles järgmisel nädalal zürichi autonäitusel välja.
Algselt postitas: AntonG
Kui ma ei eksi , siis 1 Baltijski Kanal(il) on see reklaam http://www.youtube.com/watch?v=ngMgbIfOoFw
Kui reklaami vaadata, siis 0:31 justkui pikk katuseluuk (klaaskatus). Ongi selline varustuses?
Vb tegemist minu väsinud silmadega, aga seda sinist alatooni ka ei tuvasta ei esi- ega tagatuledes. See sinine alatoon mind isiklikult pärisauto juures ikka väga häiris. Jah, ma saan aru küll, et tegemist tõlgendusega jäisest põhjamaast jne, kuid lööb silme ette kohe selle hiinlaste eelmise kere facelifti.
Saksas väidab üks end Hirssi müüvat
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Algselt postitas: timutit
Saksas väidab üks end Hirssi müüvat
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Välimus (esistange) lubab arvata, et müüja luiskab natuke

EDIT: kuigi jah, tegemist reklaamfotodega vist.
Tegemist oli ühede esimeste piltidega, mis autost avalikkuse ette jõudsid 2009. aastal. Seega pilti sellest Hirschist kahjuks pole...
Peaks olema jah. Võibolla mäletan valesti, aga kusagilt olen lugenud, et selline luuk saadaval alates MY2011.
Lisatud failid
Algselt postitas: ErQ
Kui reklaami vaadata, siis 0:31 justkui pikk katuseluuk (klaaskatus). Ongi selline varustuses?
Peaks olema jah. Võibolla mäletan valesti, aga kusagilt olen lugenud, et selline luuk saadaval alates MY2011.
Lisatud failid
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
[url=http://www.saabsunited.com/2010/11/hirs ... urich.html]Saabsunited kirjutas[]/url]sellest Hirschist, seal on ka pilt.
The car is fitted with the following:
* 330hp /430Nm (2.8T V6 XWD)
* Forged 9×20” aluminium wheels
* Stainless steel sports exhaust system
* Brake upgrade (Saab accessory)
* Lowering spring kit
* Centre console upgrade
* Aluminium pedals
The car is fitted with the following:
* 330hp /430Nm (2.8T V6 XWD)
* Forged 9×20” aluminium wheels
* Stainless steel sports exhaust system
* Brake upgrade (Saab accessory)
* Lowering spring kit
* Centre console upgrade
* Aluminium pedals
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
* 330hp /430Nm (2.8T V6 XWD) - Liiga vähe
* Forged 9×20” aluminium wheels - Pole piisavalt offseti
* Stainless steel sports exhaust system - reklaam
* Brake upgrade (Saab accessory) - uued klotsid
* Lowering spring kit - lõigatud vedrud
* Centre console upgrade - tapetseeritud keskkonsool
* Aluminium pedals - jalgratta pedaalid
* Forged 9×20” aluminium wheels - Pole piisavalt offseti
* Stainless steel sports exhaust system - reklaam
* Brake upgrade (Saab accessory) - uued klotsid
* Lowering spring kit - lõigatud vedrud
* Centre console upgrade - tapetseeritud keskkonsool
* Aluminium pedals - jalgratta pedaalid
- dreamer12
- Postitusi: 534
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Algselt postitas: Jupats
TurboX on minu meelest täiesti ebaõnnestunud eksemplaar. Keegi ei saa aru, mis tegelane ta täpselt nüüd on. Kuna tegemist on niši autoga, siis selle puhul oleks manuaalkast vägagi õigustatud.
On olemas selliseid isendeid ja üsna palju. Rootsis liigub Blocket kaudu üsna vähese läbisõiduga isendeid! 9-3 Aerogi on manuaaliga teine tera kui automaadiga!
Siin TurboX sisevaade. Navi ja manuaal mõlemad sellel võimalikud.
Lisatud failid
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Hirsch on ka järgi jõudnud






Kindlasti nahast armatuur näeb parem välja kui praegune plast... aga Hirschilt oleks oodanud midagi rohkemat.. Nt Carbon nahka, mis 9-3'le tehti. Hirschi enda lehel neid tooteid veel väljas pole.. ehk jõuavad.
VM võiks mõnele Aerole peale panna phe sellise armatuuripaneeli, kindlasti ahvatleb see rohkem ostjaid.
terv, teager






Kindlasti nahast armatuur näeb parem välja kui praegune plast... aga Hirschilt oleks oodanud midagi rohkemat.. Nt Carbon nahka, mis 9-3'le tehti. Hirschi enda lehel neid tooteid veel väljas pole.. ehk jõuavad.
VM võiks mõnele Aerole peale panna phe sellise armatuuripaneeli, kindlasti ahvatleb see rohkem ostjaid.
terv, teager
Keskkonsooliga võiks jah midagi apremat ette võtta. Kui kallis on tegelt see "esialgne" ehk prototüübil näidatud variant? Ok, igasugused linearid on üks asi, sinna sobiks ka see kole plastik, aga Aerol võiks ikka korralik armatuur olla
Näeb välja küll hea, aga siiski see on eelmine sajand. Liiga vähe on modifitseeritud võrreldes standard AERO(ga) :
330hp /430Nm (2.8T V6 XWD)
Forged 9×20” aluminium wheels
Stainless steel sports exhaust system
Brake upgrade (Saab accessory)
Lowering spring kit
Centre console upgrade
Aluminium pedals
Arvan et on aeg Hirshiga koostööd lõppetamiseks.
Spyker võiks juba mingi tõsisema tuunija kutsuda, kas näiteks Switzer või Hamann. Või isegi Spyker ise saaks Saabide tuunijaks. Näiteks Saab 9-5 Spyker võiks olla M5 konkurent. V8 mootoriga ikka , jne .
Kahjuks seda veel kaua oodata, kui üldse juhtub kunagi.
PS: aga niikuinii isegi ''lihtne'' uus AERO maksab 860 K eek , ehk minu jaoks see ei ole nii oluline
330hp /430Nm (2.8T V6 XWD)
Forged 9×20” aluminium wheels
Stainless steel sports exhaust system
Brake upgrade (Saab accessory)
Lowering spring kit
Centre console upgrade
Aluminium pedals
Arvan et on aeg Hirshiga koostööd lõppetamiseks.
Spyker võiks juba mingi tõsisema tuunija kutsuda, kas näiteks Switzer või Hamann. Või isegi Spyker ise saaks Saabide tuunijaks. Näiteks Saab 9-5 Spyker võiks olla M5 konkurent. V8 mootoriga ikka , jne .
Kahjuks seda veel kaua oodata, kui üldse juhtub kunagi.
PS: aga niikuinii isegi ''lihtne'' uus AERO maksab 860 K eek , ehk minu jaoks see ei ole nii oluline

Vaadake nüüd ringi ja mõelge, kes siit ostaks endale 500hj V8 Saabi? Või kes Eestis ostaks endale sellise masina? Sellise raha omanikud vaatavad harilikult teiste markide poole...
Palju mõistlikum oleks seda "entry level" 9-5 odavamalt müüa, et Saabil ikka elu sees püsiks, kui toota 7 super Saabi, mis seisavad salongi aknal.
Muidugi on kena kiibitseda ja unistada, kuid unistades söönuks ei saa.
Palju mõistlikum oleks seda "entry level" 9-5 odavamalt müüa, et Saabil ikka elu sees püsiks, kui toota 7 super Saabi, mis seisavad salongi aknal.
Muidugi on kena kiibitseda ja unistada, kuid unistades söönuks ei saa.
Mart, kui Saab liitus Spyker(ga) , siis algas teine ajaloo. See ei ole enam GM auto. Ja kui Saab oleks esitanud tõsiselt head autot V8 mootoriga, miks mitte seda osta ka nendele kellel on raha.
Hirschi tuuning peaks olema standard varustuses AERO mudelitel.Just Hirve kleebis ja aluminium pedaalid ei anna autole lisaväärtust.
Hirschi tuuning peaks olema standard varustuses AERO mudelitel.Just Hirve kleebis ja aluminium pedaalid ei anna autole lisaväärtust.
Spyker-i V8 on Audi oma ja ise mõne auto nimel seda konstrueerida on vist suht mõttetu.
GM juurtega 9-5 oleks saanud kasutada mõnda Chevi (6,2V8 näiteks) mootorit
aga siis oleks ka platvorm pidanud teine olema - midagi Austraallastelt (lehekülje üleval on Holdeni pilt) tagavedu ja V8
GM juurtega 9-5 oleks saanud kasutada mõnda Chevi (6,2V8 näiteks) mootorit
aga siis oleks ka platvorm pidanud teine olema - midagi Austraallastelt (lehekülje üleval on Holdeni pilt) tagavedu ja V8