Uus Saab 9-5

Uudiseid Saab'i maailmast, uued mudelid, pildid...
Vasta
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#526

Millegiga peab ju seda õnnetut käigukasti kompenseerima. e-LSD on selles suhtes õnnestunud käik. Eelkõige tuleb ta esile talvistes oludes. Lipulaev peaks olema saadaval maksimaalsete lisadega. Mina isiklikult oleks lisanud suure V8 mootori USA turu jaoks ning väga võimsa V6/R4 mootori Euroopa hullude jaoks. Inimesed tahavad suuri numbreid, mitte reaalselt kiiresti liikuvat autot. Isegi kui neid väga võimsaid variante ei osteta, tõuseb sellega margi väärtus.

TurboX on minu meelest täiesti ebaõnnestunud eksemplaar. Keegi ei saa aru, mis tegelane ta täpselt nüüd on. Kuna tegemist on niši autoga, siis selle puhul oleks manuaalkast vägagi õigustatud. Average Joe seda ostma ei lähe. Samuti tundub kuudiga versioon lausa raiskamisena.
Selliste mudelitega peab alati kreisiks minema. Teinud siis selle näiteks kupeeks, 50" velgedega ja 7 turboga(suurustav näide). Praegu ei paista see auto millegi erilisega silma. Ei kõlba eriti linnas sõita, rajal, ega ka ekstreemsetes oludes.
daags
Postitusi: 785
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Korealased

#527

Jupats, kas pead silmas midagi sellist - mis oleks kreisi ja ajuvaba masin. Samas miks mitte ei võiks Saab Spykeri all mõnd ekslusiiv mudelit proovida?
Pilt
Võimsust pole kunagi piisavalt
AntonG
Postitusi: 446
Liitunud: P Veebr 04, 2007 22:54
Asukoht:
Auto:

#528

Miks mitte selline näiteks

Pilt
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#529

Just midagi sellist...
Tegelikult oleks aeg Aero-X uuesti ellu äratada. Lisada veel 200hp ja piiratud koguses tootmisesse lasta.

EDIT: Näe Anton jagab mõtet;)
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#530

See oleks siis 600+ hj. Vat sellise hulgaga juba müüks. Mingi 400 hj on kindlalt VÄHE sellisele. Olgem ausad, mitte kedagi ei koti summutist väljuv heitgaaside kogus grammides. 9-5 ise tuleks JÕULISEMAKS teha (välimus) ja rohkem toorest jõudu.
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#531

Mees sa ei kujuta ette kui palju neid rohelisi on, kui ma ei eksi siis ainult Eestis, Lätis,Leedus ja Prantsusmaal sa ei pea tossu pärast maksma, enamus euroopa riikides maksad ogaraks palju sul summutist seda jama tuleb .

Raha loeb.

Soomes vist bensiini maksu ei ole aga soomes 2.0 Diislimaks mis on 645 euri aasta.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#532

Samas leidub rämedalt palju inimesi, keda need maksud ei koti. Vastasel juhul M5, AMG, RS ja muud asjad ei müüks nii hästi;)
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#533

Mobile.de-s juba päris palju uue põlvkonna 9-5si müügil. 2,0T XWD variandid tunduvad kõige huvitavamad isendid. Ootaks veel aastakese, siis saab sealt juba midagi vaatama hakata.
Huvitav, et ka HIRSH variante on päris mitmeid, kuigi tavamudeliga võrreldes võimsuse vahet pole.
romza
Kasutaja avatar
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#534

põdrakleepsutuuning ilmselt, sest hrish toob oma looma alles järgmisel nädalal zürichi autonäitusel välja.
Kasutaja avatar
ErQ
Saabiklubi liige
Postitusi: 417
Liitunud: N Sept 14, 2006 15:09
Asukoht: Nõva
Auto: 6GT

#535

Algselt postitas: AntonG
Kui ma ei eksi , siis 1 Baltijski Kanal(il) on see reklaam http://www.youtube.com/watch?v=ngMgbIfOoFw

Kui reklaami vaadata, siis 0:31 justkui pikk katuseluuk (klaaskatus). Ongi selline varustuses?
Vb tegemist minu väsinud silmadega, aga seda sinist alatooni ka ei tuvasta ei esi- ega tagatuledes. See sinine alatoon mind isiklikult pärisauto juures ikka väga häiris. Jah, ma saan aru küll, et tegemist tõlgendusega jäisest põhjamaast jne, kuid lööb silme ette kohe selle hiinlaste eelmise kere facelifti.
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#536

Saksas väidab üks end Hirssi müüvat
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Kasutaja avatar
ErQ
Saabiklubi liige
Postitusi: 417
Liitunud: N Sept 14, 2006 15:09
Asukoht: Nõva
Auto: 6GT

#537

Algselt postitas: timutit
Saksas väidab üks end Hirssi müüvat
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

Välimus (esistange) lubab arvata, et müüja luiskab natuke :) Aero see küll ei ole.

EDIT: kuigi jah, tegemist reklaamfotodega vist.
Kasutaja avatar
Skybound
Postitusi: 515
Liitunud: T Aug 01, 2006 23:17
Asukoht:
Auto: Oli kunagi SAAB 9-5 Aero

#538

Tegemist oli ühede esimeste piltidega, mis autost avalikkuse ette jõudsid 2009. aastal. Seega pilti sellest Hirschist kahjuks pole...
Algselt postitas: ErQ
Kui reklaami vaadata, siis 0:31 justkui pikk katuseluuk (klaaskatus). Ongi selline varustuses?

Peaks olema jah. Võibolla mäletan valesti, aga kusagilt olen lugenud, et selline luuk saadaval alates MY2011.

Lisatud failid
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#539

[url=http://www.saabsunited.com/2010/11/hirs ... urich.html]Saabsunited kirjutas[]/url]sellest Hirschist, seal on ka pilt.
The car is fitted with the following:

* 330hp /430Nm (2.8T V6 XWD)
* Forged 9×20” aluminium wheels
* Stainless steel sports exhaust system
* Brake upgrade (Saab accessory)
* Lowering spring kit
* Centre console upgrade
* Aluminium pedals
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#540

9-5st võiks tulla ka kuskil 500 hj versioon, konkurent audi rs6-le;). Bi-turbo peale sellele V6-le:drive:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#541

* 330hp /430Nm (2.8T V6 XWD) - Liiga vähe
* Forged 9×20” aluminium wheels - Pole piisavalt offseti
* Stainless steel sports exhaust system - reklaam
* Brake upgrade (Saab accessory) - uued klotsid
* Lowering spring kit - lõigatud vedrud
* Centre console upgrade - tapetseeritud keskkonsool
* Aluminium pedals - jalgratta pedaalid
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 534
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#542

Algselt postitas: Jupats
TurboX on minu meelest täiesti ebaõnnestunud eksemplaar. Keegi ei saa aru, mis tegelane ta täpselt nüüd on. Kuna tegemist on niši autoga, siis selle puhul oleks manuaalkast vägagi õigustatud.

On olemas selliseid isendeid ja üsna palju. Rootsis liigub Blocket kaudu üsna vähese läbisõiduga isendeid! 9-3 Aerogi on manuaaliga teine tera kui automaadiga!

Siin TurboX sisevaade. Navi ja manuaal mõlemad sellel võimalikud.

Lisatud failid
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
mlcads
Postitusi: 197
Liitunud: N Jaan 15, 2009 14:35
Asukoht:
Auto:

#543

eile nägin esimest korda 9-5 eesti numbritega, hall värvi, Kotka ja Tondi ristmikul, kena ja ei ole teiste autodega sarnane, eriti meeldisid US-stiilis täislaiuse ulatuses punased tagaLEDid
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#544

Hirsch on ka järgi jõudnud

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Kindlasti nahast armatuur näeb parem välja kui praegune plast... aga Hirschilt oleks oodanud midagi rohkemat.. Nt Carbon nahka, mis 9-3'le tehti. Hirschi enda lehel neid tooteid veel väljas pole.. ehk jõuavad.
VM võiks mõnele Aerole peale panna phe sellise armatuuripaneeli, kindlasti ahvatleb see rohkem ostjaid.

terv, teager
mlcads
Postitusi: 197
Liitunud: N Jaan 15, 2009 14:35
Asukoht:
Auto:

#545

Keskkonsooliga võiks jah midagi apremat ette võtta. Kui kallis on tegelt see "esialgne" ehk prototüübil näidatud variant? Ok, igasugused linearid on üks asi, sinna sobiks ka see kole plastik, aga Aerol võiks ikka korralik armatuur olla
AntonG
Postitusi: 446
Liitunud: P Veebr 04, 2007 22:54
Asukoht:
Auto:

#546

Näeb välja küll hea, aga siiski see on eelmine sajand. Liiga vähe on modifitseeritud võrreldes standard AERO(ga) :
330hp /430Nm (2.8T V6 XWD)
Forged 9×20” aluminium wheels
Stainless steel sports exhaust system
Brake upgrade (Saab accessory)
Lowering spring kit
Centre console upgrade
Aluminium pedals
Arvan et on aeg Hirshiga koostööd lõppetamiseks.
Spyker võiks juba mingi tõsisema tuunija kutsuda, kas näiteks Switzer või Hamann. Või isegi Spyker ise saaks Saabide tuunijaks. Näiteks Saab 9-5 Spyker võiks olla M5 konkurent. V8 mootoriga ikka , jne .
Kahjuks seda veel kaua oodata, kui üldse juhtub kunagi.

PS: aga niikuinii isegi ''lihtne'' uus AERO maksab 860 K eek , ehk minu jaoks see ei ole nii oluline :D
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2210
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#547

Vaadake nüüd ringi ja mõelge, kes siit ostaks endale 500hj V8 Saabi? Või kes Eestis ostaks endale sellise masina? Sellise raha omanikud vaatavad harilikult teiste markide poole...

Palju mõistlikum oleks seda "entry level" 9-5 odavamalt müüa, et Saabil ikka elu sees püsiks, kui toota 7 super Saabi, mis seisavad salongi aknal.

Muidugi on kena kiibitseda ja unistada, kuid unistades söönuks ei saa.
AntonG
Postitusi: 446
Liitunud: P Veebr 04, 2007 22:54
Asukoht:
Auto:

#548

Mart, kui Saab liitus Spyker(ga) , siis algas teine ajaloo. See ei ole enam GM auto. Ja kui Saab oleks esitanud tõsiselt head autot V8 mootoriga, miks mitte seda osta ka nendele kellel on raha.
Hirschi tuuning peaks olema standard varustuses AERO mudelitel.Just Hirve kleebis ja aluminium pedaalid ei anna autole lisaväärtust.
mlcads
Postitusi: 197
Liitunud: N Jaan 15, 2009 14:35
Asukoht:
Auto:

#549

Heh, hästi öeldud! :thumb:
Algselt postitas: AntonG
Just Hirve kleebis ja aluminium pedaalid ei anna autole lisaväärtust.
Kasutaja avatar
spark
Saabiklubi liige
Postitusi: 759
Liitunud: E Mai 22, 2006 23:46
Asukoht:
Auto:

#550

Spyker-i V8 on Audi oma ja ise mõne auto nimel seda konstrueerida on vist suht mõttetu.
GM juurtega 9-5 oleks saanud kasutada mõnda Chevi (6,2V8 näiteks) mootorit
aga siis oleks ka platvorm pidanud teine olema - midagi Austraallastelt (lehekülje üleval on Holdeni pilt) tagavedu ja V8
Vasta