Kasutan võimalust ja ei hakka uut teemat tegema. Ehk Hr. Jupats ei pahanda.
Huvitab selline küsimus, et mis paksusega võiks olla 900t NG downpipe toru seinad? Kas 2-3mm on ikka piisav selleks et miskit kõveraks ei tõmbuks ega järgmiseks aastaks läbi ei roostetaks? Ei taha enne vana alt ära võtta, kasvõi mõõtmiseks, kui kõik vajalikud jubinad uue ehitamiseks kokku ostetud?
Abi vaja: 9-5 3 downpipe+racekat
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
ja keevitus ka ikka r/v .... !!!
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Algselt postitas: Vitautas
Kasutan võimalust ja ei hakka uut teemat tegema. Ehk Hr. Jupats ei pahanda.
Huvitab selline küsimus, et mis paksusega võiks olla 900t NG downpipe toru seinad? Kas 2-3mm on ikka piisav selleks et miskit kõveraks ei tõmbuks ega järgmiseks aastaks läbi ei roostetaks? Ei taha enne vana alt ära võtta, kasvõi mõõtmiseks, kui kõik vajalikud jubinad uue ehitamiseks kokku ostetud?
Ei pahanda:D
Originaalis on downpipe parajalt paksu seinaga. Seda siis sellepärast, et roosteuss mõne aastaga seda ära ei hekseldaks.
Kui hakkad downpipe tegema, tee ikka kindlasti roostevabast. 1,5mm või 2mm on täitsa piisav seina paksus. Kõveraks ei lähe seal midagi.
Tegelikult, mida paksem toru paksus, seda kiiremini ta kõrveraks läheb. Siiski ei tähenda, et Saabi peal see nii peaks juhtuma. Nii roostevaba, kui ka tavaline toru elavad rahulikult Saabi max. 950kraadi üle.