Tere, autoks on 1991a saab 9000, 2.3 turbo 147kW mootoriga, esimeseks proobleemiks on see et pärast kõrgetel pööretel sõitmist, auto ei reageeri gaasi pedaali vajutustele, kapoti alt trossi tõmbamisele ka ei reageeri... teine probleem on see et auto sureb välja käigu vahetuse ajal, ja seistes tühikäigul pöörded hüppavad...
Enamus vaakum voolikuid on vahetatud!
Äkki oskab keegi öelda milles on asi?
Ette tänades!
9000 2.3 turbo ei reageeri gaasi vajutusele
-
Dmitro_e28
- Postitusi: 5
- Liitunud: N Okt 21, 2010 12:13
- Asukoht:
- Auto:
ei oska öelda täpselt, esimene saab mul, aga arvan et ilma sest drosselklappi külge läheb tross, aga kui gaas ära kaob siis sealt trossist tõmbamine ka ei aita:(
Kindlasti on ETS`ga mootor ja kapoti alt sellel trossi ei tohi näppida-läheb "limp-home" režiimi."Enamus vaakumvoolikute" vahetus on suht kasuru tegevus.KÕIK,või mitte midagi.
Abi saad ainult oskajalt inimeselt,kel olemas ISAT-,või Tech-2 skänner.Ükski teine riist ETS`ga ei suhtle.
Abi saad ainult oskajalt inimeselt,kel olemas ISAT-,või Tech-2 skänner.Ükski teine riist ETS`ga ei suhtle.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
Dmitro_e28
- Postitusi: 5
- Liitunud: N Okt 21, 2010 12:13
- Asukoht:
- Auto:
Viga on leitud, vaja uut gaasisiibrit... vahepeal sai korda nüüd jälle sama mure!
Oskab keegi öelda kas 143kW mootori gaasisiiber sobib sobib sellele??
Oskab keegi öelda kas 143kW mootori gaasisiiber sobib sobib sellele??
Algselt postitas: Dmitro_e28
Viga on leitud, vaja uut gaasisiibrit... vahepeal sai korda nüüd jälle sama mure!
Oskab keegi öelda kas 143kW mootori gaasisiiber sobib sobib sellele??
Tonniste throttlebody'id peaks olema vist kõik ühed, st. ei ole vahet.
mõned viited:
Viide1
Viide 2
Või räägid sa gaasisiibrist kui füüsilise detailist throttlebody'is
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
-
Dmitro_e28
- Postitusi: 5
- Liitunud: N Okt 21, 2010 12:13
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: FactorAlgselt postitas: Dmitro_e28
Viga on leitud, vaja uut gaasisiibrit... vahepeal sai korda nüüd jälle sama mure!
Oskab keegi öelda kas 143kW mootori gaasisiiber sobib sobib sellele??
Tonniste throttlebody'id peaks olema vist kõik ühed, st. ei ole vahet.
mõned viited:
Viide1
Viide 2
Või räägid sa gaasisiibrist kui füüsilise detailist throttlebody'is
ei ikka kogu seda throttlebody't on vaja ikka, sellel klappil endal ei ole midagi viga, viga on just selles vedru süsteemis mis teda avab/sulgeb, seal on ära kulunud kõik ja kui pedaali põhja vajutad siis mingi asi hüppab maha seal, rahulikult sõites kõik toimib!
Väga segane jutt,aga endiselt arvan,et tegu ETS`ga.Pole oma pea 20.a. saabiparandaja"karjääri" jooksul kohanud kirjeldet veaga täismehaanilist drosselklappi.Kui tõesti selline vigane sõlm su autol on,kingin sulle toimiva.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
Dmitro_e28
- Postitusi: 5
- Liitunud: N Okt 21, 2010 12:13
- Asukoht:
- Auto:
ta on ETS´ga jh, proovin selgitada kasutades härra Factor pilti:
[IMG]http://photofile.ru/photo/dmitro_e28/115391587/large/140857414.jpg[/IMG]
Punasega märgitud detail, hüppab üle rohelisega märgitud detaili, siis auto enam gaasile ei reageeri, hoiab ca 500rpm-i või siis sureb üldse välja...
[IMG]http://photofile.ru/photo/dmitro_e28/115391587/large/140857414.jpg[/IMG]
Punasega märgitud detail, hüppab üle rohelisega märgitud detaili, siis auto enam gaasile ei reageeri, hoiab ca 500rpm-i või siis sureb üldse välja...
Drosselklapp läheb "Limp-home" režiimi.Hangid uue ja ikka kordub sama,kuni sa tegelikku viga ei kõrvalda.
Drosselklapi rikked on suht haruldased.Ainult Factor`i oma ja paar tükki veel on nende aastate jooksul vigased olnud(lülitiga pote,millele analoogi pole võimalik leida,sest lülitus ei toimu grfiitraja alguses).
Drosselklapi rikked on suht haruldased.Ainult Factor`i oma ja paar tükki veel on nende aastate jooksul vigased olnud(lülitiga pote,millele analoogi pole võimalik leida,sest lülitus ei toimu grfiitraja alguses).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
