Tere
Ütlen kohe ära, et Saabidega eelnevalt tegemist teinud ei ole seega paluks Teie poolseid kommentaare/soovitusi/maha tegemist pealkirjas mainitud Saabi mudeli ostmise suhtes. Auto24-st otsides on silma jäänud mõned isendid:
http://www.auto24.ee/used/775689
http://www.auto24.ee/used/497336
http://www.auto24.ee/used/778146
http://www.auto24.ee/used/686738
Oskab ehk keegi kommenteerida mis suurusjärku võiks jääda viimase sõiduki vigade likvideerimine?
Kuidas diisel end sellisel mudelil õigustab (aastane läbisõit on mul hetkel ca 20 tuh/km)?
Kuidas automaatkastid end õigustavad (bensiinikal/diislil)?
Hoolduskulud bensiinikal/diislil?
Kas arusaamine, et 136kw mootor tarbib keskmiselt 10l/100-le on õigustatud või olen milleski väga valesti aru saanud?
Ette tänades
Saab 9-5 2005 ja +
Vaatamata sellele et otsid Saabi 2005+, tahaks enda usaldusväärset autot pakkuda, aasta 2004, orig. läbisõit 90000 km http://www.auto24.ee/used/663818
terv
2.3 t kütusekulu on 10-12 l, sõltuvalt sinu sõidustiilist.Algselt postitas: middletan
Kas arusaamine, et 136kw mootor tarbib keskmiselt 10l/100-le on õigustatud või olen milleski väga valesti aru saanud?
See viimane kuulutus sinu listis on tõenäoliselt Rootsi takso, mille orig. läbisõit on umbes 300000+ kmAlgselt postitas: middletan
http://www.auto24.ee/used/686738
Oskab ehk keegi kommenteerida mis suurusjärku võiks jääda viimase sõiduki vigade likvideerimine?
terv
Ega see ei ole aru saadav ? Auto oli ostetud Rootsis 50 000 eeki eest, sest takso sai kolm aastat vana ja 300000+ km läbisõidu. Siin keegi seda võttis liisingule maaletootja käest. Kuna auto hakkas langema, inimene loobus liisingust. Nüüd liising tahab seda ära müüa. Teine asi miks ei soovita liisinguvara osta, sest inimesed kes ei maksa liisngumaksed tavaliselt ei käi ka hooldustele, sest teavad et pank seda varsti võttab ära.
EDIT: 9-5 estate 2.0 on kõige levinud rootsi takso. Vaata kuidas tagaistmed kulunud on. Väga tõenäoliselt et see ongi rootsi takso. Ja kõik siin foorumis teavad et keeritakse läbisõidud väga kergelt 400000 lt - 150000 le.
EDIT: 9-5 estate 2.0 on kõige levinud rootsi takso. Vaata kuidas tagaistmed kulunud on. Väga tõenäoliselt et see ongi rootsi takso. Ja kõik siin foorumis teavad et keeritakse läbisõidud väga kergelt 400000 lt - 150000 le.
Hirmsasti kulunud salong , mis saab pilitidest näha , väga selgelt ütleb et vähemalt auto ei ole olnud kooralikult hoodatud , või see läbisõit on kaks korda rohkem kui müüa ütleb. Muidugi, kui autol oleks hooldusraamat, saaks seda originaalläbisõidu näha, aga kuna seda ei ole, siis arva ära ise .
See on minu tunne. Ma ei ütle et see on 100% nii.
See on minu tunne. Ma ei ütle et see on 100% nii.
Esimesel variandil on väga meeldiv varustus! Bixenonid ja Harmani heli ja puha. Müüja on viisakas ettevõte ja autol on veel kehtiv garantii, mis üldiselt välistab suurema odomeetri kerimise.
Kui manuaalkast ei häiriks siis mina läheks seda autot nendest esimesena vaatama.
Kui manuaalkast ei häiriks siis mina läheks seda autot nendest esimesena vaatama.
Tänud kõigile vastajatele, nimekirjas viimase sõiduki jätan ilmselt sinna paika. Samuti tänud AntonG´le oma sõiduki pakkumisest kuid üks vähestest kuid kindlatest tingimusteks on "uuema" kerega sõiduk (alates 2005), ideaalis võiks ta olla veel universaal.
Endiselt on oodatud teiste foorumlaste mõtted ja tähelepanekud seoses Saab 9-5´ga.
Oskab keegi hoolduskulusid kommenteerida?
Kuidas ruumikusega lood on, salongis, pagasiruumis?
Endiselt on oodatud teiste foorumlaste mõtted ja tähelepanekud seoses Saab 9-5´ga.
Oskab keegi hoolduskulusid kommenteerida?
Kuidas ruumikusega lood on, salongis, pagasiruumis?
Mis ruumikust puudutab, siis 9-5 on mahukas. Sain 9-3 sedaaniga ka kõik asjad veetud, 9-5 sedaaniga saad samuti kõik tehtud kui just külmakappe ei vea aga oma universaaliga ma pole veel ühtegi külmakappi vedanud, õunakastid mahuvad igale poole, nii et kas üldse universaali vaja? Kui just pitbulli ei vea. Pealegi see esimene mudel on väga kena värviga, paneb pead pöörama kindlasti. Oleks endal raha, siis valiks selle.
Hoolduskulud sõltuvad sellest mis seisukorras auto on. Kui mootori poole pealt on kõik OK, siis ütleks et väga suuri väljaminekuid nüüd küll ei ole. Veermikku remondid meie linnatänavate pärast igal autol. Kuna need "prillidega" 9-5-ed on ikkagi suht uued, siis võiks ajalugu ka teada olla. Selle puudumisel mina jätaks tehingu katki, kaob nagu usaldus kas ikka on nii mis müügimees räägib.:
Algselt postitas: middletan
... kuid üks vähestest kuid kindlatest tingimusteks on "uuema" kerega sõiduk (alates 2005), ideaalis võiks ta olla veel universaal.
...
Kahjuks MY06 muutus 9-5 veel ebatöökindlamaks, suuresti muudeti elektroonikat, topiti odavamaid detaile, eriti rõvedat plastikut igale poole jne. Ekspluatatsiooni seisukohalt oleks ideaalne 2003-2005 aasta masin, töökindel, kvaliteetsed materjalid, juppe saadaval.
terv, teager
Ise tahan endale tulevikus uuemat 9-5
mis siis muutus? elektroonikaga on asi selge, kuid plastikuga ja odavamate detailidega? Enamasti jäid ju sabmad detailid-uksed, armatuud, istmed j ne-mida täpsemini on seal muudetud?
mis siis muutus? elektroonikaga on asi selge, kuid plastikuga ja odavamate detailidega? Enamasti jäid ju sabmad detailid-uksed, armatuud, istmed j ne-mida täpsemini on seal muudetud?
Algselt postitas: teagerAlgselt postitas: middletan
... kuid üks vähestest kuid kindlatest tingimusteks on "uuema" kerega sõiduk (alates 2005), ideaalis võiks ta olla veel universaal.
...
Kahjuks MY06 muutus 9-5 veel ebatöökindlamaks, suuresti muudeti elektroonikat, topiti odavamaid detaile, eriti rõvedat plastikut igale poole jne. Ekspluatatsiooni seisukohalt oleks ideaalne 2003-2005 aasta masin, töökindel, kvaliteetsed materjalid, juppe saadaval.
terv, teager
Algselt postitas: AntonG
Ega see ei ole aru saadav ? Auto oli ostetud Rootsis 50 000 eeki eest, sest takso sai kolm aastat vana ja 300000+ km läbisõidu. Siin keegi seda võttis liisingule maaletootja käest. Kuna auto hakkas langema, inimene loobus liisingust. Nüüd liising tahab seda ära müüa. Teine asi miks ei soovita liisinguvara osta, sest inimesed kes ei maksa liisngumaksed tavaliselt ei käi ka hooldustele, sest teavad et pank seda varsti võttab ära.
EDIT: 9-5 estate 2.0 on kõige levinud rootsi takso. Vaata kuidas tagaistmed kulunud on. Väga tõenäoliselt et see ongi rootsi takso. Ja kõik siin foorumis teavad et keeritakse läbisõidud väga kergelt 400000 lt - 150000 le.
Oman hetkel endist taksot (võib olla ka mendi auto, sest mõned asjad ka takso kohta imelikud.) aasta on 2005 ja odo näit 215000. Usun et odo võib olla ka 200000 kuni 300000 keritud. salong on kulunud ja väga palju on värvi kahjustusi ja väiksemaid mõlke. mootor on 2.2tid, automaat. Mootoril on õlilekked (klapikambri kaas, turbo tagasivool) kuid sellegi poolest 15k läbisõidu jooksul õli juurde kallama ei pea. Imelikul kombel hakkas radiaator lambis lekkima (uus 2600.-), hetkel umbes 0,5l/10k km. Vahetama olen pidanud seni mõne puksi ja kõik mahlad. küttekulu on ka keskmiselt 6,5-7,5.
Aga point siis selles, et arvestades ostu hinda 70 000.- (aasta tagasi) on auto väga hea ja pole nendel taksodel häda midagi kui nakuke suurem kulumine ei sega.