Üldiselt miks mitte.
Ma ei imestaks kui õigesti valitud aku 6 aastat peal püsib.
Tehasest pannakse kindlasti hea ja tehasest tulles on elektri- ja laadimissüsteem ka alles uus ja spetside poolt rikkumata.
Miks mitte.
Oma mahtu aku aastatega küll kaotab (võrdle kasvõi läpaka või mobla akuga) seega lõpupoole pikka ja korduvat käiamist enam ei pruugi kannatada, aga kui mootor on korras so käivitub esimese korraga ja laeb ilusti siis igatahes.
Mul oma 17 ja 22a vanade autode pealgi mingid akud mille nime ma ei suuda isegi meenutada ja mõlemad autod mu olnud 3 aastat. Mina neile akusid pole ostnud ja seda nägu asi veel pole et lõppema hakkaksid.
Tsikli aku on 5 aastat vana ja iga kevad tühi nagu kell. Ikka elab peale laadimist.
PÕHILINE on et oleks (auto)tootjanõuetele vastav.
Kui ise teemat ei jaga jäta see töö spetsialisidele ja ära neid hurjuta kui nad soovitavad (sinu arvates) kallist akut.
Kui tahad ise autotootjast kavalam olla, siis ära aasta pärast vingu kui ei kukkund hästi välja.
Palun soovitusi uue aku ostmiseks
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Algselt postitas: eero
PÕHILINE on et oleks (auto)tootjanõuetele vastav.
Kui ise teemat ei jaga jäta see töö spetsialisidele ja ära neid hurjuta kui nad soovitavad (sinu arvates) kallist akut.
Kui tahad ise autotootjast kavalam olla, siis ära aasta pärast vingu kui ei kukkund hästi välja.
:thumb:
Algselt postitas: JupatsAlgselt postitas: eero
PÕHILINE on et oleks (auto)tootjanõuetele vastav.
Kui ise teemat ei jaga jäta see töö spetsialisidele ja ära neid hurjuta kui nad soovitavad (sinu arvates) kallist akut.
Kui tahad ise autotootjast kavalam olla, siis ära aasta pärast vingu kui ei kukkund hästi välja.
:thumb:
kui ikka probleem muutub liiga tõsiseks ja närvid ei pea vastu, siis 100% kindel variant on uus auto millega kaasneb loodetavasti ka uus aku:P
Algselt postitas: mad1
kui ikka probleem muutub liiga tõsiseks ja närvid ei pea vastu, siis 100% kindel variant on uus auto millega kaasneb loodetavasti ka uus aku:P
Ei tea midagi ... mul 9-5 Aero, millel uuest peast 55Ah aku peal. Kuna sõidupikkused pole ka autole kõige soodsamad, on küll selline tunne, et see aku enam teist talve vastu pea. Või siis vähemalt enda südamerahu huvides kasulik see suurema vastu vahetada. Nojah, kui hoolsasti akule järellaadimisi teha, siis ehk kestaks vast, aga mis elu see nii oleks.
Algselt postitas: iisak
Kas te tõesti usute, et autod tulid tehasest välja nende akudega ja järgnevas elus keegi neid ei vahetanud?
Tulge nüüd maa peale tagasi:eureka:
Oleneb, mis autoga on tegu, eraisiku käest ostetud masina puhul ei oskaks tõesti öelda. Minu masina puhul on teada endine omanik ja tema hooldus VM-s, sealt mulle aku päritolu öeldigi, sellele autole teist akut vahepeal paigaldatud pole. Ametiautot vaevalt, et kuskil nurgataga hooldamas käiakse, pigem on neil see juba lepinguga paigas, et VM-s hooldavad.
Algselt postitas: iisak
Kas te tõesti usute, et autod tulid tehasest välja nende akudega ja järgnevas elus keegi neid ei vahetanud?
Tulge nüüd maa peale tagasi:eureka:
Auto tuli poest (VM) 8,5 aastat tagasi ja on kogu aeg minu valduses olnud. Loomulikult on olemas vähetõenäoline variant, et keegi millalgi teeninduses salaja aku ära vahetas, arvet ei esitanud, määris veel räpaseks ka et ma vahetusest aru ei saaks ja sõidan tegelikult tunduvalt uuema akuga...