Saab 96, 1975, Arhitekt
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7621
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
pid trummel käib maha, kui keskelt suur mutter lahti keerata.
ja 96 klotsid on tavaliselt päeva tellimus. vaheta poodi
ja 96 klotsid on tavaliselt päeva tellimus. vaheta poodi
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7621
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: arhitekt
okei - selle suure mutri keerasin lahti, aga... no üldse ei liigu see trummel
kruvikad äärte vahele ja peab tulema.
käsika tross ka järgi anda ennem või lahti tagant võtta.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: arhitekt
okei - selle suure mutri keerasin lahti, aga... no üldse ei liigu see trummel
Taga on reguleer polt,nelikant peaga, selle pead maha keerama. Tõenäoliselt on sul trummlid kulunud ja klotsid istuvad trummlis nagu pesas ja hoiavadki kinni.
Reguleering on koonjas ja kantidega,maha tuleb vastupäeva,võib vajada leotamist.
Lisatud failid
Peale pikka hoovõtmist sai lõpuks Saabil vahetatud (teistkordselt) 1. silindri kolb ja kui juba hoog sees, siis läksid vahetusse ka rooliotsad, tagumised piduriklotsid ja alla läksid kõik uued Continentali rehvid.
Ülevaastusseeria tipphetkeks oli VIN-koodi mitteleidmine. Otsisin abi ka ARK'st, kes lubasid uue koodi väljastada, kuid pädevam nõu tuli Ivometsalt, kes soovitas tagumise istme ette vaadata.
Lõpuks on peale 11 kuulist pausi minu roheline nool jälle tänavatel...
Lisatud failid
Ülevaastusseeria tipphetkeks oli VIN-koodi mitteleidmine. Otsisin abi ka ARK'st, kes lubasid uue koodi väljastada, kuid pädevam nõu tuli Ivometsalt, kes soovitas tagumise istme ette vaadata.
Lõpuks on peale 11 kuulist pausi minu roheline nool jälle tänavatel...
Lisatud failid
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Väga lahedad pildid! Saab on ikka pulmaautoks super ja roheline ja valge hea kombinatsioon. Õnne!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Mõeldes kevadele, mil Saab jälle talveunest ärkab, õnnestus mul Rootsist tellida sellised plekitükid!
Väidetavalt on tegemist küüliku originaal raadiokinnitusega (kindalaekasse), aga minul ei ole selle kohta rohkem tõendeid kui müüja väide. Oma kujult nad sinna sobivad.
Kas keegi kinnitaks/lükkaks ümber detailide originaalsuse?
Lisatud failid
Väidetavalt on tegemist küüliku originaal raadiokinnitusega (kindalaekasse), aga minul ei ole selle kohta rohkem tõendeid kui müüja väide. Oma kujult nad sinna sobivad.
Kas keegi kinnitaks/lükkaks ümber detailide originaalsuse?
Lisatud failid
Selliselt pakitud tööriistakomplekte müüakse tööriistapooides - reeglina on nii pakitud mutrivõtmekomplektid. Osta mõni selline komplekt, mõne mittevajaliku võtme asemele pane paar kruvikeerajat ja näpitsad ja ongi olemas. Üldiselt võib arvata, et selle aja autos olid kaasas mingisugused tangid, paar mutrivõtit, kindlasti küünlavõti ja rattavõti. Võtmed pidid olema sellised, et nendega saaks teha elementaarsed hooldustööd nt käigukasti ja mootori õlipunnid lahti keerata, küünlaid vahetada. Paar kruvikeerajat tulede lahti võtmiseks pirnide vahetusel. Teha pidi saama neid töid millest on juttu kasusjuhendis.