
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Muideks, ega sul sumpa vahetamisega kinni poomise mure ära ei kadunud? Liiga peenike downpipe on asi, mida juba ammu kahtlustanud olen. Endal mul ju sama mure. Kindlasti on see midagi mehhaanilist.
Nii palju olen vahepeal targemaks saanud, et kinni poomise hetkel tekib räme hulk Fuel Cut`e.
Nii palju olen vahepeal targemaks saanud, et kinni poomise hetkel tekib räme hulk Fuel Cut`e.
Peale sumpa vahetust muutus oluliselt elavamaks minek ja mul oli üldse mingi imelik kakkumine, jõnkustamine täisgaasiga pöörete vahemikus 2000-3500 umbes. Kuid nüüd pole seda enam täheldanud, pole jõudnud nii väga katsetada ka hetkel.
Tänane hommik algas mulle käivitusega juhtmetest, polnud enam akul särtsu, et käivituda. Mis mind imestama paneb on see, et aku ise on aasta ja 3 kuud vana. Kas siis tõesti lisavõimendi koos subwoofriga tõmbavad aku läbi? Tulesi ega muud säärast pole ka põlema unustanud, mis seda kiirendanud oleks:conf:, lühikesi otsi on ka minimaalselt. Iga hommik 25-30 km on koguaeg vaja sõita.
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Viimase otsa akut tõesti jube kehvad. Vahet pole kas Bosch, Varta või mõni muu elukas. Millegi pärast oskas originaal aku 4 aastat ilma probleemiteta vastu pidada. Nüüd peab iga 1,5 aasta tagant vahetama.
Ei raatsi kuivakut ka eriti osta. Need pidid külajuttude põhjal tunduvalt kauem vastu pidama.

Ei raatsi kuivakut ka eriti osta. Need pidid külajuttude põhjal tunduvalt kauem vastu pidama.
Mul enda autol mölemal hankook-i aku ja kestavad nagu vanad mehed..mölemalt suht teine vöi kolmas aasta läheb ei mäleta täpselt enam. Exide aku andis näiteks aastaga saba. Kuiv aku kestab kauem küll kui nn tavaline aga hind on ka märgatavalt kröbedam. Ise kasutasin nn " kuiva" akut 5a ja müüsin koos autoga maha, 5a jooksul korra läks tühjaks ja seda ka oma lollusest.
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Otsi ülesse kasutaja Morris. Tema käest saad abi 

Ei ole mul need jõnksud kiirendamisel kuhugi kadunud. Huvitaks mis neid põhjustada võib, esinevad nad ka kaootiliselt, kord on kord ei ole. Toimuvad nad siis, kui turbo saab oma maksimaal rõhu ülesse 0,9-1 bar ja ükskõik mis käiguga. Tugevamalt 3,4 ja 5ndaga..pööretevahemikus 2000-3500, peale 3,5k kaob ära ja käib ilusti. Kas asi on softis, turbos, mingis klapis, lambdas, pihustites, kütuse pumbas, õhufiltris?:D. Sooviks kuidagi lahendust leida sellele ja jälile saada:poke:. Mis siin targemad kostavad?
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Jõnksutamine ise viitaks nagu probleemidele seoses rõhukontrolliga. BPC, MAP, MAF või By-pass võivad täitsa vabalt süüdlased olla.
Garretti 1 bar pole eriti suur rõhk ja on T7 originaal boostimäppidele täitsa vastuvõetav. Seega softi eriti ei kahtlustaks. Lambda võib välistada, kuna 1 bar juures nagunii seda ei võeta arvesse.
Garretti 1 bar pole eriti suur rõhk ja on T7 originaal boostimäppidele täitsa vastuvõetav. Seega softi eriti ei kahtlustaks. Lambda võib välistada, kuna 1 bar juures nagunii seda ei võeta arvesse.
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Ainus võimalus on proovida üksaaval läbi kindlalt töötavate komponentidega. Tech2 võib tõesti midagi näidata, kui keegi viitsiks väga keskendunult näitajatesse süveneda.
Trionic 7 puhul on veel üsna palju avastamata/avaldamata saladusi. Alles hiljuti näiteks avastasin arvutusliku väljalaske temperatuuri tähtsuse. Nimelt kui see ületab n-arvu, tõmmatakse jõud trastiliselt maha, et kaitsta katalüsaatorit.
EDIT: Viimasel ajal tekitab kahtlust wastegate klapp. Äkki vaja portida? Nii mitsu kui ka garret ei suuda sageli vajalikku boosti saavutada. Minu boostikõverad on näiteks täiesti ebanormaalsed, kuigi õhukogustega on kõik korras:S
Trionic 7 puhul on veel üsna palju avastamata/avaldamata saladusi. Alles hiljuti näiteks avastasin arvutusliku väljalaske temperatuuri tähtsuse. Nimelt kui see ületab n-arvu, tõmmatakse jõud trastiliselt maha, et kaitsta katalüsaatorit.
EDIT: Viimasel ajal tekitab kahtlust wastegate klapp. Äkki vaja portida? Nii mitsu kui ka garret ei suuda sageli vajalikku boosti saavutada. Minu boostikõverad on näiteks täiesti ebanormaalsed, kuigi õhukogustega on kõik korras:S
Mõtlen siin vaikselt ka sport või race katalüsaatori peale. Kumba üldse vahele panna? Mis nende erinevus on? Kui tõenäoline on, et ma selle lõvimöirgega ka ülevaatuse läbi saan seaduslikult tulevikus? Nullilähedane?:D. Kui tark oleks vana süsteem maha parseldada:conf:
EDIT: Leidsin sellise
EDIT: Leidsin sellise
Eile lõpetas ABS koostöö. ABSi tule lõi põlema, brake(!), ohukolmnurk läks lausa punaseks ja TCS ka offi. Sellist vaatepilti pold veel kohanud. Varsti peaks auto juba Troosti õuele veerema.
Mis selle põhjustada võis, kas katki läinud ratta andur või halvemal juhul kogu ABS juhtsüsteem?
Krt koguaeg läheb viimasel ajal midagi katki:D
Mis selle põhjustada võis, kas katki läinud ratta andur või halvemal juhul kogu ABS juhtsüsteem?
Krt koguaeg läheb viimasel ajal midagi katki:D
Algselt postitas: napoleon
Mul juhtus see korra, kui käsipiduriga kannapöörde tegin ja käsipidur jäi vist natuke peale. Probleem lahenes ise umbes 5min pärast.
Juhtus ka eile täpselt sama asi. Tegin jäise platsi peal väikese külglibisemise ja järsku läks Brake ja ABS põlema. Proovisin pidurdada ja ABS'i tõepoolest ei olnudki. Aitas see, et süüde korra välja ja sisse tagasi ja siis kõik toimis.
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Seletage mulle lollile miks peaks käsipiduriga kannakaid tegema


