Otsin: saab 9-3 kuni 2002

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
tiphis
Postitusi: 32
Liitunud: T Nov 23, 2010 14:47
Asukoht:
Auto:

#1

Tegin siia uue teema, et ostu-müügi foorumit mitte risustada.

Kas keegi on vaadanud ehk järgmisi autosid:
toodud Šveitsist:
http://www.auto24.ee/used/779999

ja siis üks Eesti ajalooga masin:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=771156

Eestlane roostetab kergelt, Šveitslane nägi eemalt suht läikiv välja. Reedel on plaanis viimasega lähemalt tutvust teha. Kui aga kellelgi antud isendite kohta miskit öelda on, siis muudaks see ülevaatuse kas lihtsamaks või kui on mingid jamad, siis jääks see ajakulu üldse ära.

Kaur
56908969
kaur@kauss.ee
que
Postitusi: 1412
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: GMmees

#2

Neid isendeid vaadates ei ostaks kumbagi
Sveitslase puhul äratab kahtust juba see omaniku info
Eestlase puhul soovitaks sulle ikka kliima valida :poke:

Kiire otsingu tulemusena leidsin näiteks http://www.auto24.ee/used/783880

vahet pole mis auto puhul lase kindlasti kontrollida!

Edu otsingutel ja anna teada mis valisid

terv
que
Everyday Regular SAAB guy!
tiphis
Postitusi: 32
Liitunud: T Nov 23, 2010 14:47
Asukoht:
Auto:

#3

Nojaa.. Kui oleks müügil mõni selline kaunitar nagu sinu oma, siis oleks eriti vahva. :)

See 1 omaniku ja selle sünniaasta mainimine tundub mingi viimase aja müügimeeste trikk - juba mitmel kuulutusel sarnast võtet näinud.

Huvitav, kas see autolehe test on üldjoontes adekvaatne:
link autolehte
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

jah, 9-3 on hea lollikindel valik ja see autolehe jutt täitsa positiivne ju ka.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
IQ*
Komakonstaabel
Postitusi: 515
Liitunud: P Okt 24, 2010 13:45
Asukoht:
Auto:

#5

Seda esimest autot (Saksamaalt) käisin Viljandis vaatamas. Pealt ja seest nägi välja enam-vähem, aga mootor suitses, pidurid olid lausroostes ning proovisõit ei jätnud head muljet. Igatahes mõtlesin endamisi, et õnnetu hing, kes selle saani ükskord ära ostab...

Ehk on ka õpetlik mainida, et minu lugu jätkus sõiduga Tartusse, kust ostsin pisut kallimalt 9-3, millega olen ülimalt rahul. Enne lasin teha Carringus diagnostika ja suhtlesin eelmise omanikuga (Itaalias).
SAAB on tegusõna!
tiphis
Postitusi: 32
Liitunud: T Nov 23, 2010 14:47
Asukoht:
Auto:

#6

Käidud Sveitslast vaatamas ning proovimas tselluloosi tagustel superauklikel teedel. Veermik oli vaikne. Mootor tundus ka vaikne. Probeelmid - tagumised pidurid vist läbi (kettad roostes), käsipidur ka läbi.. Kuskilt lekib sumbuti. Mingi õlitilk oli ka mootorist näha.

Huvitav, mis selliste tööde värk kokku läheb.. Peab Troosti vist minema ja laskma üle vaadata.
IQ*
Komakonstaabel
Postitusi: 515
Liitunud: P Okt 24, 2010 13:45
Asukoht:
Auto:

#7

Ennäe! See "šveitslane" on vahepeal Viljandist Tallinnasse kolinud. Muu jutt minu eelmises postituses peab paika. Ma pole küll mingi spetsialist, aga vahe heas korras SAABi ja väsinud saani vahel tundsin selgesti ära. Eriti hirmutav näis sinine suits, mis pahvatas sumbutajast mootori käivitamisel ning ei kadunud ka pärast proovisõitu. Lasin müügimehel kaks korda gaasipedaali tallata. Soovitan kindlasti mõne asjatundjaga konsulteerida. Hoian pöialt!
SAAB on tegusõna!
tiphis
Postitusi: 32
Liitunud: T Nov 23, 2010 14:47
Asukoht:
Auto:

#8

MKAY..
peab siis ikka edasi otsima.. ega see suitsuprobleem ei saa vahepeal kuskile kadunud olla :o
tiphis
Postitusi: 32
Liitunud: T Nov 23, 2010 14:47
Asukoht:
Auto:

#9

ega sa seda ei mõelnud?

link
IQ*
Komakonstaabel
Postitusi: 515
Liitunud: P Okt 24, 2010 13:45
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: tiphis
ega sa seda ei mõelnud?

link

Kindlasti mitte. Jutt on Autoagentuuri pakkumisest. Neil on müügiplats nii Viljandis kui ka Tallinnas. Kui hoolega pilte vaatad, siis näed, et need on tehtud Viljandis Tallinna mnt ääres. See teine auto on vabalthingava mootoriga, millega kaasneb vähem riske. Oleks säherdune varem müügis olnud, oleksin isegi ostmist kaalunud. Aga läks nii, et sain 65000 sõitnud turbo, millel oli ka uus DI-kassett.

Tasub hoolega otsida. Ükskord ikka SAAB!
SAAB on tegusõna!
tiphis
Postitusi: 32
Liitunud: T Nov 23, 2010 14:47
Asukoht:
Auto:

#11

Tahaks et SAAB!
tiphis
Postitusi: 32
Liitunud: T Nov 23, 2010 14:47
Asukoht:
Auto:

#12

Kuigi esimese valikuna on mõttes 9-3, tundub et antud liiki sobivate isendite valik on suhteliselt hõre - nüüd siis vaatan ka 9-viieseid.

Olles terve ostuabi nurga kuni alguseni läbi kamminud, kahe sellise võrdluse kohta adekvaatset infot ei leidnud. Oletan siis, et kuna 9-5 on suurem, siis on selle ülalpidamine (st siis hooldus) veidi kallim kui ta väiksema venna oma. Kütus.. see sõltub jalast.

Kuidas on lastekäruga 9-5 sedaani puhul? Igatsorti käru vist ikka sellest tagaluugist sisse ei mahuta? Pagasiruumi ise on kindlasti piisavalt, ent kärude tagaistmel hoidmine ei oleks minu jaoks.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#13

No see peab ikka väga suur käru olema, mis sealt sisse ei mahu...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#14

9-5 universaali läheb lastekäru enam-vähem vabalt; vaid pagassi kate jääb ülesse; ei saa käru päris kinni katta.
sedaani.... ei usu, et üldse mahub.

aga 9-3 sisse peaks 2 tk kah kõrvuti minema ;)

ja ma arvan, et see 9-5 ülalpidamine ei ole vaid veidi kallim; ikka 2 veidit vähemalt, kui mitte 5.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
tiphis
Postitusi: 32
Liitunud: T Nov 23, 2010 14:47
Asukoht:
Auto:

#15

.. kas teised on ka sellega nõus, et kui tahta rohkem raha ringikimamisele kulutada, siis peaks auto ülalpidamise seisukohalt valima vähemtarbiva ehk 9-3 ?
tiphis
Postitusi: 32
Liitunud: T Nov 23, 2010 14:47
Asukoht:
Auto:

#16

Kui oluline on siinjuures ajavahemik 1998-2002 ?
que
Postitusi: 1412
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: GMmees

#17

tegelt kõik sõltub auto seisukorrast, õnnest jpm :D
korralik kontroll aitab palju hilisemaid kulusid kokkuhoida..
hooldus/remondi kulud on võrreldes bensiini kuluga päris suure
osakaaluga ja ma arvan, et sa ei osta omale autot selleks, et seda
töökojas hoida, kuigi soovitan sul kindlasti jätta auto ostmisel remondi fondi varu.
autoplatside miinus on see, et tihti pole autod arvel,
seega on kontroll sisuliselt välistatud.
9-5 probleemina näen peamiselt seda, et nt. 2.0 110kw jääb liiga
lahjaks ja suur koormab liialt mootorit.
olen omanud nii 98 aasta 9-3 kui siis ka nüüd 2002.
vahe on mõneti välimuses, sisustuses, sõiduomadustel erilist
vahet pole märganud :)
üks asi veel.. diisel pole minu kogemuste põhjal 9-3 puhul soodne ehk ÖKÖ, miinuseks sõidurõõm ja hoolduskulud.. kuigi kindlasti viimases on ka erandeid.

terv
que
Everyday Regular SAAB guy!
Kasutaja avatar
Meka
Postitusi: 87
Liitunud: P Sept 14, 2008 17:55
Asukoht:
Auto:

#18

Otsin ka praegu 9-3 e. Olen ka 9-5 te pidanud-- noh kulukas oli:red: pehmelt öeldes. Iga kuu ikka tuli tema alla teatud rahasumma laduda ja mitte kütusele, vaid ikka elus hoidmiseks.
Nüüd tahaks 9-3 proovida, et Saab ka minu silmis taas autode sekka tõuseks...;);)
Ja muide minu 9-5 te läks lapsevanker ilma rattaid eemaldamata pagasnikusse ja tegemist oli normaalses suuruses neljarattalise vankriga- pagasnik mahutab 9-5 l rohkem kui alguses tundub..
que
Postitusi: 1412
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: GMmees

#19

Meka, mis selle siis nii kulukaks tegi?
Everyday Regular SAAB guy!
tiphis
Postitusi: 32
Liitunud: T Nov 23, 2010 14:47
Asukoht:
Auto:

#20

Minu tulevase auto leidmist ei tee raskeks muu, kui see, et tal korralik ajalugu on..
4 ust on asi, mida ka hirmasasti tahaks (kuigi mõte oli minna ka daagsi kupeed vaatama)..
ja automaat on ka selline tore asi, mis mu järgmisel autol olla võiks.

Neid kõiki asju kokku pannes pean tõdema, et ega hetkel erilist valikut letis pole.. Kas peaks kiikama ka soome/rootsi poole? See pole pooltki nii mugav, kui kodumaalt autot osta. Samas, autoost ei ole poes käik - et mõeldud, käidud.. võibolla tuleb ikkagi (silma)piire laiendada :(

Oo saabijumalad, paisake nüüd see ÕIGE 9-3 müüki :)
daags
Postitusi: 785
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Korealased

#21

Algselt postitas: tiphis
Minu tulevase auto leidmist ei tee raskeks muu, kui see, et tal korralik ajalugu on..
4 ust on asi, mida ka hirmasasti tahaks (kuigi mõte oli minna ka daagsi kupeed vaatama)..

tule tule:cool:
Võimsust pole kunagi piisavalt
Kasutaja avatar
Meka
Postitusi: 87
Liitunud: P Sept 14, 2008 17:55
Asukoht:
Auto:

#22

Algselt postitas: que
Meka, mis selle siis nii kulukaks tegi?
Ikka 9-5 tüüpvead, mis nagu võluväel peale ostu vaikselt tulema hakkasid. Muidugi on ka võimalik osta auto, millel tüüpvead eemaldatud, aga mina ostsin tookord aiast ja ajalugu oli muidugi ebaselge-- Tegelt tol ajal ei olnud Saabi foorumist ka teadlik.
Kui 9-5 oleks tehtud sama õhukesest pleki taolisest asjast nagu Mitsubishid, siis oleks 9-5 tüüpvigade pärast juba plahvatanud..
Kasutaja avatar
Melkz
Postitusi: 155
Liitunud: N Apr 30, 2009 11:28
Asukoht:
Auto:

#23

Algselt postitas: Meka
Otsin ka praegu 9-3 e. Olen ka 9-5 te pidanud-- noh kulukas oli:red: pehmelt öeldes. Iga kuu ikka tuli tema alla teatud rahasumma laduda ja mitte kütusele, vaid ikka elus hoidmiseks.
Nüüd tahaks 9-3 proovida, et Saab ka minu silmis taas autode sekka tõuseks...;);)

Vähemalt uue põlvkonna 9-3 (alates 2002 ja eriti alates 2004) kohta teavad asjatundjad rääkida küll, et 9-5st see tunduvalt töökindlam olevat. Kaldun arvama sama vana põlvkonna 9-3 kohta... Endal seni (ptüi-ptüi-ptüi) erilisi probleeme pole olnud, sõitnud ca 15 000 km, ostes oli ees ca 100 tuh.
IQ*
Komakonstaabel
Postitusi: 515
Liitunud: P Okt 24, 2010 13:45
Asukoht:
Auto:

#24

Algselt postitas: que
autoplatside miinus on see, et tihti pole autod arvel,
seega on kontroll sisuliselt välistatud

Tülikas, kuid mitte võimatu. Ostsin oma 9-3 Tartust Anne Autoaiast, kust pakuti lahkelt ja mõistvalt treileriteenust, et auto teise linna otsa diagnostikasse viia. Igal juhul oli see hea otsus ning asja ette kulutatud raha, kuigi mingeid olulisi vigu õnneks ei tuvastatud. (Üks esirehv oli muhuga ja müüja pani alla teise paari.) Tõsisemate puuduste korral saab pärast ekspertarvamust hinnas kaubelda, aga kõige tähtsam on vist südamerahu.
SAAB on tegusõna!
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#25

OT: Minu arust võiks ikka numbritest ka konkreetselt rääkida kui keegi ütleb, et mingi asi on kallis või midagi on odav. Sest inimeste sissetulekud ja võimalused on erinevad, harjumused ja soovid on erinevad, läbisõidud! on erinevad, kasutusotstarbed on erinevad.

EDIT: Ise sõidan bensukaga Tallinnas u alla 2 kr kilomeeter kogu kulu, aga mõne arust teenin ma kindlasti ka naeruväärselt vähe ja auto ei kannata kriitikat. Üle 10 tuh aastas remondile panna oleks mõrv minu pere rahakotile.
Vasta