Otsin: saab 9-3 kuni 2002

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
tiphis
Postitusi: 32
Liitunud: T Nov 23, 2010 14:47
Asukoht:
Auto:

#26

Vallikas' teema NG900 teema oli raha suhtes vägagi informatiivne :) Hea, et selliseid sissekandeid ka tehakse!
Oletan, et kui ma ostan endale 9-3 ca 2000 aastast, siis selle ülalpidamine võiks umbes samasse hinnaklassi jääda. Ega ma blondiin ei ole?
daags
Postitusi: 785
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Korealased

#27

kõik sõltub siiski kasutusest ja eelnevatest omanikest.
Ostes tehniliselt korralik masin, piirdud enamasti õlivahetusega iga 10000- 15000 km tagant(lähtuvalt remondi kohast ja õlihinnast võib hind suuresti varieeruda). Veermiku osa pidas minu masinal vastu 3 aastat ja siiski polnud vajadust otseselt remondi järgi. Enamasti piirdub veermiku remont e.stab kontide vahetuse ja paari aasta tagant mõne suurema puksi vahetusega.
Roolilatid kipuvad kolisema, see on vast suurim mure veermikust.
Lisaks on siis vast iga vanema 9-3 omanik korra vahetanud v remontinud SID`i, probleemi võib tekitada kliima reostaat (kasut. ca 400.- uuena ca 1700.-) ja kliima ploki displei. Samuti ei taha raadiotel FM1 kanaleid salvestada. Ega rohkemat nendel masinatel miskit väga olegi. Lihtsa ehitusega auto.
Võimsust pole kunagi piisavalt
tiphis
Postitusi: 32
Liitunud: T Nov 23, 2010 14:47
Asukoht:
Auto:

#28

no leidsin auto.. ainult et Saksamaalt.. ja hind koos toomisega kisub nagu kalliks

mobile.de

.. jackpotist jääb muidugi puudu automaatkast...
Gals
Postitusi: 432
Liitunud: E Aug 23, 2010 14:04
Asukoht:
Auto:

#29

Algselt postitas: daags
Samuti ei taha raadiotel FM1 kanaleid salvestada.

Ega seal midagi teha proovida ei olegi üldse võimalik vist? Kui väga tahad, siis tuleb lihtsalt uus raadio osta?
(noh, üldiselt saab ju alati teoreetilselt kõike parandada, aga kas keegi üldse teab, mis detail seda põhjustab, mingi lolliks läinud mikrokiip kuskil raadio sügavustes?)
Kasutaja avatar
tõh
Postitusi: 775
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: Saabitu

#30

Lihtsam FM2-te kasutada.
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#31

Pidades praegu peres 2 igapäevaliikurit - '99 9-3tid naise käsutuses alates 2003ndast aastast ja 2000 9-5 aero minu käsutuses alates eelmisest aastast, saan ütelda( kuna naine tööalaselt numbreid kokku loeb, siis auto kulud on sendi pealt kirjas) et kõiksepealt peab olema erakorralisteks remonttöödeks 10k aastast per auto. See on sama nii 9-3 peal, kui aerol.

9-3 tid, ostes (garantiiga, saksast) 155 000km ees, praegu 334 000km. Hoolduskulud 179 000km läbimisel (korralised+erakorralised) 78 540 krooni. rehvid 6800 krooni, kütust kulunud 10 740 l.

9-5 aero, ostes (hea sõbra käest, kes ostis selle ka garantiiga saksast) 217 000 km, praegu 234 000km, minu käes siis 17 000km, mille hulka on kuulunud kaks hooldust (4200 ja 2100 krooni). Kusjuures saksas 98000km peal tehtud mootorile esinduses kap remont (arved ja kõik jutud kaasas), kütust keskmiselt 12l/100km, aga ma kasutan ka aerot sihipäraselt.

Kuigi tahaks, ei suuda ma eelistada ühte teisele. 9-3 müriseb ja nagiseb ja on seest kitsas, a seevastu kütust (diislit) ainult nuusutab. 9-5 on mugavam ja vaiksem.
Olen proovinud mõlemat ka tutvumisautona rallidel -
selle võidab aero, ilma miski kahtluseta. 9-3'l on .. hmm sihuke imelik juhitavus. Ehk siis minu kogenematu käe jaoks neutraalne kuni miski piirini. Peale selle piiri ületamist(mida loomulikult auto ei hoiata sendi eestki ette) on tulemuseks uhke spinn ja värisevatel kätel üks sigarett (mõteldes, et mida kuradit ta nüüd tegi), 9-5 aero universaal on VINGE juhitavusega, hoolimata suurest massist, 17" asfaldivelgedest ja aut.kastist. Aero hoiatab ette. Tulenevalt oma massist on saba ära minek isegi minusuguse ohmu jaoks tuntav ja väga hästi korrigeeritav. (siinkohal peaks mainima et tegemist on kitsaste kruusateedega, kus on mõlema autoga püütud hoida nii 70kmh keskmist kiirust).

Aero häda on madalus. Iga talv(st teine talv järjest) suudan ma vähemasti korra parkida nii lumevalli otsa et sõpra tuleb appi lükkama kutsuda. Samas suvel, Hiiumaa metsades suutsin hirmuvärinaga läbida samu kitseradasid, kus sõber oma outbackiga ees sõitis - temal hingevärinat polnud:).

Hoolduskuludest(mida ma ülalpool ka mainisin) ei suuda ma ei head ei halba arvata - tuttavate natu uuemate mersude ja bemmide kõrval on minu hoolduskulud suht mõistlikud, tojoota ja hondaomanikud ilmselt otsiks lähimat puud ja kaupleks pangast seebile ja nöörile järelmaksu, kui neid mu saabide hoolduskulusid maksma panna.

Minu isiklik eelistus on 9-5. Hoolimata sutikene kõrgematest ülalpidamis- ja hoolduskuludest, on 9-5 aeros autot kordades rohkem kui 9-3s. 9-3 on küll väga hea auto, aga ta on praktiline ja kitsas. 9-5 on ka praktiline, aga ta on palju ruumikam ja temaga on lõbus sõita. Kui mind tööandja üritas kunagi ainult kontoris hoida, siis linna peal asju pidin käima ajamas oma 9-3ga. Mispeale ma suutsin paari kuu jooksul vihkama hakata sinna auto juhikohale sissepugemist. Ma ei tea miks, a sinna sisse saamine tundus olevat jube vaevaline ja vastik üritus. Ma olin enam kui kindel et perre tuleb teiseks autoks jeep. Njah, nüüd aerosse mahun ilusasti ja mugavalt sisse, kuigi ta on madalam. 9 kuu jooksul pole probleemi olnud.
Lisaks enne 9-5 aero ostmist olin natuke pessimistlik terves selles aero värgis. Sest aero omanikud on ju mõttetud töllid, kes ostavad ainult hobujõude laguneval saanil. Noh, nüüd olen ma ise üks mõttetu töll, kes ostis ainult hobujõud laguneval saanil.. ja ma olen ikka õnnelik. Niiet, võta siis kinni..
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#32

Ütlen ka sõna sekka, kui kupee valid siis sellist probleemi pole nagu epsum kirjeldas kuna kupeel on uksed suuremad:)
Minu kunagine OG9-3kupee diisli saaga oli üle kivide ja kändude kuid siiani tunnistan, et masin oli aus. Huvitavat lugemist selle kohta: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=3718
Praegu kasutuses olev 9-5Aero on eelmisega võrreldes nagu võlgu elamine, samas on sõitmist ka kõvasti vähem.

Kui täna ostaks OG9-3e siis punane või sinine Aero aastast 02 oleks minu valik.
tiphis
Postitusi: 32
Liitunud: T Nov 23, 2010 14:47
Asukoht:
Auto:

#33

Epsum - sa oled vist päris suur mees, sest seda kitsuse momenti pole ma 9-3 proovisõitudel 4-ukselise roolis täheldanud.. Võimalik, et see tekib lihtsalt tasapisi.

Aerod on toredad muidugi.. ent neid nagu ei liigu eriti :(
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#34

Algselt postitas: tiphis
Epsum - sa oled vist päris suur mees, sest seda kitsuse momenti pole ma 9-3 proovisõitudel 4-ukselise roolis täheldanud.. Võimalik, et see tekib lihtsalt tasapisi.

Aerod on toredad muidugi.. ent neid nagu ei liigu eriti :(

Vaata Rootsi portaale, sealt leiab palju põnevat.
que
Postitusi: 1412
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: GMmees

#35

epsum sa võrdled praegu diislit aeroga? :D
eks 9-5 on kindlasti suurem ja mahukam nagu 9k aga 9-3 mahub ära küll

oled sa proovinud sõita 9-3 diisliga? Kuidas vahe tundus? :D
Everyday Regular SAAB guy!
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#36

Algselt postitas: tiphis
Epsum - sa oled vist päris suur mees, sest seda kitsuse momenti pole ma 9-3 proovisõitudel 4-ukselise roolis täheldanud.. Võimalik, et see tekib lihtsalt tasapisi.

Aerod on toredad muidugi.. ent neid nagu ei liigu eriti :(

Ega selleks ei pea hirmus suur olema.:D Mina kusagil 190cm pikk. Ülakeha lühike aga jalad on pikad nagu lipuvardad. Selle tulemusena ma ei mahu paljudesse autodesse. 9-3 puhul tekib probleeme sisse istumisega. Mitte kuidagi ei taha see parem jalg sealt rooli alt läbi tulla. Pink võiks ka 1 astme võrra taha poole minna. Kuna paljud inimesed ei istu kannikas vastu seljatuge, siis seoses sellega võimendub ka minu pikkus autos.

Praeguseks on 9-5 ka juba väikseks jäämas. Seljavigastuse tõttu saan pikemaid otsi ainult ühe kanni peal viltu istudes sõita. Juhiiste on nagu päevitustool.

9-3 kaitseks võib öelda, et mõned aastad tagasi mahutasin lisaks endale sinna ka 4 võrkpallurit pikkusevahemikus 199cm-204cm:D Ilus vaatepilt küll ei olnud aga ega keegi eriti kurtnud ka.
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#37

Algselt postitas: que
epsum sa võrdled praegu diislit aeroga? :D
eks 9-5 on kindlasti suurem ja mahukam nagu 9k aga 9-3 mahub ära küll

oled sa proovinud sõita 9-3 diisliga? Kuidas vahe tundus? :D

que, mul on 9-3 diisel olnud alates 2003ndast aastast. A kiirenduse koha pealt ei ütle küll ühtegi paha sõna. Juhitavus, suurus (või selle puudumine) ja müra on mu meelest OG diisli 3 suurimat miinust.
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#38

Tundub ,et on üks valik lisandunud veel: http://www.auto24.ee/used/791171
Kuigi selle autoplatsi kohta midagi head ei räägita ja Tartus pole pädevat kontrollimise kohta ka.
Regular Saab Guy
tiphis
Postitusi: 32
Liitunud: T Nov 23, 2010 14:47
Asukoht:
Auto:

#39

Just vaatasin seda sama isendit ning tekkis kohe mõte Tartu poole sõita.. küsimus ainult ülevaatamises nagu KorK mainis - kuidas seda pädevalt teha?
tiphis
Postitusi: 32
Liitunud: T Nov 23, 2010 14:47
Asukoht:
Auto:

#40

a.. ja siis tekkis küsimus nende (Nokia) handsfree seadmete kohta - neid päris mitmes 9-3 märganud.. mis värk nendega on? Lihtsalt kogemata sattunud sellistele peale?

.. kaasreisja jalaruumi vähendavad
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#41

Üks kindel võimalus on Tallinna sõita ja lasta seal üle kontrollida, kust saad kindlasti põhjaliku vastuse auto seisukorra kohta aga Tartus Carringis on võimalik ka lasta üle vaadata- vähemalt saad mingigi aimduse, mis seisukorras võib auto olla.
Regular Saab Guy
Vasta