Probleem 9000 mootoriga

Tonnised ja nende mured
Vasta
sepp21
Postitusi: 3
Liitunud: E Sept 06, 2010 9:35
Asukoht:
Auto:

#1

Sai soetatud endale siis 93' Saab 9000 cse 2.3 108 kw. Auto seest ja väljast väga korralik, aga mootoril paar viga küljes.
Probleem selline, et kohati mootori pöörded kõiguvad kohapeal seistes nii 900 ja 1200 vahel, ka sooja mootoriga. Kas see on normaalne või on mingi kala kallal?
Teiseks hakkab mootor vahepeal imelikult põrisema, ei taha pöördesse minna ja terve auto vibreerib ja ajab välja mingit imelikku lõhna.
Äkki keegi oskab aidata?
Suured tänud juba ette ära:)
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#2

Esimese asjana tuleks süütekassett maha võtta ja küünalde sädevahe õigeks - 1 mm. Samuti visuaalselt küünalde seisukorda hinnata ja vajadusel vahetada. Kui kassetist kärsahaisu tuleb, siis ilmselt see varsti õhtal omadega ja uut vaja.
Tühikäigu kõikumine võib ka süüte probleem olla aga võib ka tühikäigu klapi mustumise häda olla - otsi siit foorumist märksõnaks IAC
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#3

Selle tühikäigu mootoriga on ka see jama, et ei pruugi see puhastamine ka aidata. Tuleb lihtsalt mõnda muud proovida, eriti nii vanal autol. Mina ei saanud ennem pöörete kõikumisest lahti kui vahetasin tühikäigu mootori ära. Tal sees üks asi kulub ära (reguleer kruvi) ja siis ei ole poolused enam õige koha peal. Seda siis kahe juhtmelisel mootoril. Japsidel olen märganud, et kui jahutusvedelikku vähe või pole kogu õhk välja tulnud hakkavad ka pöörded kõikuma.
sepp21
Postitusi: 3
Liitunud: E Sept 06, 2010 9:35
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: monsieurtaavi
WOW. Ma teen ka vahel sarnaseid teemasid, aga nii hullusid vist küll mitte. See kui mootori pöörded on 1200 peal, vajuvad mõne ajaga 900-1000 peale ja siis tõstetakse uuesti 1200 peale, ka minul teeb nii ja ma selles midagi ebanormaalset küll ei näe.

Aga seda põrisemist ja imelikku lõhna saab küll minu arust ainult garaazis tuvastada ja põhjusi otsida, kui sa just oma kirjeldustega väga spetsiifiliseks ei lähe jne.

See vajumine ei juhtu mõne ajaga, vaid 1200-900, 1200-900 ja nii edasi tihedalt. WOW
Raunts90
Postitusi: 43
Liitunud: K Dets 08, 2010 20:38
Asukoht:
Auto:

#5

Kontrolli vaakumid üle..Äkki kuskilt lisaõhk ?
5791
Postitusi: 2
Liitunud: R Aug 03, 2012 10:19
Asukoht:
Auto:

#6

2,0 Saab900 Combi 1990 Manual. Mul samuti pöörded ebastabiiliselt käituvad. Vanasti soojenedes langes ikka 900 peale, nyyd 1100 peal ka soojalt.
Kui seda SAABIANTI´s rääkisin ja et vahel kuulen ka detonatsiooni, mida varem poel olnud, ytles Peeter SAABIANTI´st, et syydet ei saagi reguleerida!?

Nyyd kysimus/palve:
kes teeks korda pööreteprobleemi ning detonatsiooniprobleemi (mida aasta tagasi ei täheldanud).
Palun jätke kontaktid, Tallinnas, sest "SAABISPETSID" Tln Telliskivi tänavalt vahetasid minu anamneesi peale ainult mingi vaakumvooliku ära, mis muidugi muutust ei toonud. Oma kogemuse järgi ei soovita seda kohta teistele.
5791
Postitusi: 2
Liitunud: R Aug 03, 2012 10:19
Asukoht:
Auto:

#7

Ei sobi jah SaabiAnti meeskond. Uurin sinupakutut, tänan.
Vasta