Tere,
kas oskab keegi soovitada milline neist autodest võiks olla kõige "lollikindlam" valik (pean silmas töökindlust ja madalamaid ekspluatatsioonikulusid).
Saan aru, et veidi rumal ja raske küsimus, aga kuna siin palju suurte kogemustega saabitundjaid koos, siis ehk mingi arvamus ikka tekib.
9000-d:
1. http://www.auto24.ee/used/692889 - see foorumi auto
2. http://www.auto24.ee/used/791776
9-5-d
3. http://www.auto24.ee/used/796929
4. http://www.auto24.ee/used/672904
üks neljarattaveoline auto ka
5. http://www.auto24.ee/used/796449
Tänan ette, kui keegi teab ehk neist midagi ja viitsib midagi arvata-vastata,
head päeva.
Paluks veidi abi.
- parkentosh
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Praegust talve silmas pidades tundub Subaru ikka hea. Ma ise ostsin sügisel Subaru Outback'i endale (esikveolisega on ikka natuke raske talvel, kogemused eelmisest talvest). Ei kahetse üldse.
Oskan hästi võrrelda, sest oman praegu kahte autot, teine on siis Saab 9000. Saabiga on mugavam ja kuidagi mõnusam sõita, ainult et esistangest on koguaeg kahju kui lumevalle peab ründama. Subaru see-eest on nagu tank (mugavuselt ka) aga saabist ei taha isegi peale pikka sõitu välja tulla..
Oskan hästi võrrelda, sest oman praegu kahte autot, teine on siis Saab 9000. Saabiga on mugavam ja kuidagi mõnusam sõita, ainult et esistangest on koguaeg kahju kui lumevalle peab ründama. Subaru see-eest on nagu tank (mugavuselt ka) aga saabist ei taha isegi peale pikka sõitu välja tulla..

- dreamer12
- Postitusi: 534
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Ma vaataks kas 9000 CSE Anniversaryt (see Hollandist toodu) või 9-5 vagunit. Teise tonnise pluss minu jaoks manuaalkast aga Anny on välismaalt tooduna ahvatlevam. Subaru vanemad mudelid on tõsti nagu tangid ja sõidulust puudub. Uuemad etemad aga kui pean valima kas sõita 1996 aasta 9000 Aeroga või 2007 aasta Subaru Legacyga (mida aeg-ajalt olen pidanud töö tõttu tegema) on eelistus olnud alati 9000 Aero. Sõidad pika maa ära ja mõnus tunne. Subaruga nagu oled roolis tööl. Aga võibolla jaapanlase pikkused inimesed saavad seal ka mingi normaalse sõiduasendi kätte. Mina mitte.
Käi vaata autod üle. 9000 on kindlasti lollikindlad ja külmaga toimivad (vahe võivad keskukud jukerdada). Anny Aero bodykit teeb selle kenaks ka. Eriti valgena! 9-5te pole pidanud. Sõitnud mõned korrad aga ausalt öeldes on 9000 teel sama hästi, kui mitte paremini püsiv.
Nii Anny kui 9-5 vaguni puhul tasub uurida kas mootoriketid on vahetatud! Kui ei siis tuleb arvestada kohe suure väljaminekuga.
Käi vaata autod üle. 9000 on kindlasti lollikindlad ja külmaga toimivad (vahe võivad keskukud jukerdada). Anny Aero bodykit teeb selle kenaks ka. Eriti valgena! 9-5te pole pidanud. Sõitnud mõned korrad aga ausalt öeldes on 9000 teel sama hästi, kui mitte paremini püsiv.
Nii Anny kui 9-5 vaguni puhul tasub uurida kas mootoriketid on vahetatud! Kui ei siis tuleb arvestada kohe suure väljaminekuga.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Subarut nüüd odavam pidada küll ei ole. Olen terve eelneva elu sõitnud erinevate Saabidega, viimased 3 aastat Outbackiga. Tavahooldus on Saabil peaaegu 2 korda odavam ja kalleid juppe läheb katki ka 2 korda harvem. Ainuke eelis Subarul 4vedu, mis viimasel kahel talvel lihtsalt paratamatu. Aga järgmist autot kaalun ikka Saabi, kui see firma p*sse ei lähe ja suudab edaspidi samuti teha hea 4veoga masinaid.
5. punkti all on nüüd neljarattaveolise (enne oli vist Subaru Legacy?) üherattaveoline NG 
Odav hind ja kui 29 tuh eest remonti saanud, siis peaks midagi ikka küljes olema, mis niipea remonti ei taha. Aga sellises eas autod, nagu valikus, paratamatult lagunevad. Kellel milline odavam või kallim jupp essana läheb, on iseküsimus. Kui ise midagi teha oskad, saad odavamalt kui liisinguautoga. Minu arvamus.

Odav hind ja kui 29 tuh eest remonti saanud, siis peaks midagi ikka küljes olema, mis niipea remonti ei taha. Aga sellises eas autod, nagu valikus, paratamatult lagunevad. Kellel milline odavam või kallim jupp essana läheb, on iseküsimus. Kui ise midagi teha oskad, saad odavamalt kui liisinguautoga. Minu arvamus.