Kas keegi oskab öelda midagi nende kahe kohta:
9-5 2.0 110kw
Se 2,3 125kw
Esimene on ka arvel. Äkki on kellegi foorumlase endine auto ja oskab rohkem rääkida?
Saab 9-5
Tere. Kuna ma ei suutnud või ei osanud uut teemat teha siis postikas oma mure siia.
Sooviksin kuulda targemate arvamust ja nõuandeid paari sõiduki kohta. http://www.auto24.ee/used/796929 .Selle auto kohta lugesin siit foorumist, et tegu on hooldatud autoga.
http://www.auto24.ee/used/792251. See meeldib endale rohkem, kuna on tehtud mootori ja turbo remont. Kolmas variant oleks selline http://www.auto24.ee/used/505949. Olen lugenud, et aerodel on turbo vastupidavam. Endal puudub igasugune kokkupuude Saabidega ja ootaks nüüd nende arvamust, kes teavad rohkem. Tänud ette.
Sooviksin kuulda targemate arvamust ja nõuandeid paari sõiduki kohta. http://www.auto24.ee/used/796929 .Selle auto kohta lugesin siit foorumist, et tegu on hooldatud autoga.
http://www.auto24.ee/used/792251. See meeldib endale rohkem, kuna on tehtud mootori ja turbo remont. Kolmas variant oleks selline http://www.auto24.ee/used/505949. Olen lugenud, et aerodel on turbo vastupidavam. Endal puudub igasugune kokkupuude Saabidega ja ootaks nüüd nende arvamust, kes teavad rohkem. Tänud ette.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Tere. Kuna ma ei suutnud või ei osanud uut teemat teha siis postikas oma mure siia.
Sooviksin kuulda targemate arvamust ja nõuandeid paari sõiduki kohta. http://www.auto24.ee/used/796929 .Selle auto kohta lugesin siit foorumist, et tegu on hooldatud autoga.
http://www.auto24.ee/used/792251. See meeldib endale rohkem, kuna on tehtud mootori ja turbo remont. Kolmas variant oleks selline http://www.auto24.ee/used/505949. Olen lugenud, et aerodel on turbo vastupidavam. Endal puudub igasugune kokkupuude Saabidega ja ootaks nüüd nende arvamust, kes teavad rohkem. Tänud ette.
otsi mõni selline, mis eestis sõitnud pole.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Mis neil Eestis sõitnutel viga on?
otsi mõni selline, mis eestis sõitnud pole.
Sama küsimus, kuulutusi vaadates on Eestist pärit autodel reeglina väikesed läbisõidud, Vikingus hooldatud ja tihti isegi tihemini hooldatud kui välp ette näeb, LKFist saab kohe kontrollida, kas on avariid olnud jne. Läänest toodute kohta ei saa tihti milleski kindel olla.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
see puhtalt minu isiklik arvamus.
eestist võib leida häid eksemplaare, aga see on pigem harv juhus.
ja veel; ma ei saa aru, kui autol lastud teha suured /kallid remondid, mis maksvad pool auto hinda, ja ....siis kohe müüki...
eesti mees on ikkagi vaene sell autosse raha panema, eriti kui tegemist mingite odavate vanade masinatega,kuhu sisse võid jäädagi laduma, ja lootes nagu buratiino...
aga eks see autoäri selline asi on, kus ühelt poolt hind ja teiselt poolt osata vaadata, mida selle hinna eest saab.
edit: muidugi kohe nende kuulutuste juurest peletab eemale:" müün et elan maapiirkonnas ja jeepi vaja" ja ""püssi" minekuga ja mingi kuradi ac/dc soundiga""
eestist võib leida häid eksemplaare, aga see on pigem harv juhus.
ja veel; ma ei saa aru, kui autol lastud teha suured /kallid remondid, mis maksvad pool auto hinda, ja ....siis kohe müüki...
eesti mees on ikkagi vaene sell autosse raha panema, eriti kui tegemist mingite odavate vanade masinatega,kuhu sisse võid jäädagi laduma, ja lootes nagu buratiino...
aga eks see autoäri selline asi on, kus ühelt poolt hind ja teiselt poolt osata vaadata, mida selle hinna eest saab.
edit: muidugi kohe nende kuulutuste juurest peletab eemale:" müün et elan maapiirkonnas ja jeepi vaja" ja ""püssi" minekuga ja mingi kuradi ac/dc soundiga""
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



ja veel; ma ei saa aru, kui autol lastud teha suured /kallid remondid, mis maksvad pool auto hinda, ja ....siis kohe müüki...
Ennast on sama küsimus vaevanud.. Esimese auto puhul õli ja pidurite vahetus pole just ulme, sest need on odavama otsa must be tegevused, kuid ketivahetus v mootori kapremont ning kohe müükipanek on imelikud otsused ja tekib küsimus, mis kulukas komponent kohe minemas on..
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ma arvan, et nende suurte ehk nn."kalliste" remontimiste puhul on püütud odavalt läbi ajada, et kui näiteks ketid vahetatud, või plokikaanetihendid, või mida igaes vahetatud on osa asju, näiteks kolvirõngad, jäätud vahetamata , et odavam oleks, kuigi tööd suurt juurde poleks tulnud, sai siiski hakkama mõni tuhat odavamalt.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Samas, alati ei pruugi see nii olla, sest ise me ostsime kunagi päris tutika mootori Aerole peale ja sõitsin sellega vaid 4000km, kui müüsin maha ja uus omanik on sellega ikka siga rahul - kõik siin maailmas on müüdav ja kui mullegi esialgus tundus, et selle autoga me kõrbeme, saime selle siiski tol hetkel kasumiga maha müüdud.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Lunotel oü
ei tea kuidas teised, aga ise müün sellepärast, et ülehindasin oma võimeid... auto tahab veel tegemist, aga raha ei tule enam kusagilt peale... oledki nagu taat lõhkise küna ees, kas müüa, või lasta seista ja oodata ei tea mida... igasugu autopidamise tuju on otsas...

Kahjuks on siiani veel Eestis auto staatuse sümbol. Peab olema parem kui naabrimehel jne. Tähtis ei ole auto vaid mees seal sees. Eelneva mõte: ostke parem odavam auto, mille remont ja jupid ka odavad ja te olete palju õnnelikum, kui oma kallima ja rohkemate mugavustega autoga.
Enne omasin 9-5 aerot, pidas hästi aga samas kui midagi läks siis ikka rahakott puuga selga. Vahetasin töökohta, autoga sõitmise vajadus vähenes ning müüsin Saabi maha. Asemele ostsin 20k-ga e36 ja olen väga rahul. Juppe palju saada ja kommiraha eest. Enamus külaseppasid oskab seda parandada kah, ei pea spetsialistide juurde viima kes küsivad 600.-/h.
Elutõde ühelt sõbralt: kui auto ei maksa üle su 3 kuu palga siis jõuad seda ilma probleemiteta üleval ka pidada.
Enne omasin 9-5 aerot, pidas hästi aga samas kui midagi läks siis ikka rahakott puuga selga. Vahetasin töökohta, autoga sõitmise vajadus vähenes ning müüsin Saabi maha. Asemele ostsin 20k-ga e36 ja olen väga rahul. Juppe palju saada ja kommiraha eest. Enamus külaseppasid oskab seda parandada kah, ei pea spetsialistide juurde viima kes küsivad 600.-/h.
Elutõde ühelt sõbralt: kui auto ei maksa üle su 3 kuu palga siis jõuad seda ilma probleemiteta üleval ka pidada.
Ma ei ole Su sõbraga kuidagi nõus, et auto soetusmaksumus ja ülalpidamiskulud omadega võrdelises seoses on. 
Kui külasepad ja enda aeg, mis tuleb auto remondis veeta, maksavad 0 krooni, siis küll.
Näide: 1 sõber ostis u 25 000 kr maksva sel hetkel väga heas korras Vectra.
2 aasta jooksul on vahetatud käigukast, plokikaanetihend, amordid, värvitud tagatiibu ja sekka mõned elektrikalad.
EDIT: Ahjaa, hammasrihm läks ka katki.
Teine sõber ostis umbes samal ajal u 120 000 maksva Lexuse.
Vahetatud on veepump ja üks esitule pirn.
Tänaseks on neil umbes samas suurusjärgus raha sisse pandud.
Ja liikluses saab Lexuse mees rohkem aega püsida.
Ka läbisõit on tal suurem.
Aga äkki on Vectraga lihtsalt edevam, mugavam ja ökonoomsem sõita...
Ka sama marki ja mudelit auto puhul tuleks ikkagi panna rõhku seisukorrale ja ajaloole ja siis uuesti seisukorrale.

Kui külasepad ja enda aeg, mis tuleb auto remondis veeta, maksavad 0 krooni, siis küll.
Näide: 1 sõber ostis u 25 000 kr maksva sel hetkel väga heas korras Vectra.
2 aasta jooksul on vahetatud käigukast, plokikaanetihend, amordid, värvitud tagatiibu ja sekka mõned elektrikalad.
EDIT: Ahjaa, hammasrihm läks ka katki.

Teine sõber ostis umbes samal ajal u 120 000 maksva Lexuse.
Vahetatud on veepump ja üks esitule pirn.

Tänaseks on neil umbes samas suurusjärgus raha sisse pandud.
Ja liikluses saab Lexuse mees rohkem aega püsida.
Ka läbisõit on tal suurem.
Aga äkki on Vectraga lihtsalt edevam, mugavam ja ökonoomsem sõita...

Ka sama marki ja mudelit auto puhul tuleks ikkagi panna rõhku seisukorrale ja ajaloole ja siis uuesti seisukorrale.
Tere.
Eelnevatest postitustest on jäänud mulje, et Saab`i on väga kallis remontida ja sellega saavad hakkama väga vähe töökodasi. Ei ole nii mõelnud, et pean ostma parema auto mis naabrimehel, lihtsalt hakkas Saab meeldima, kuna räägitakse, et on mugav ja turvaline auto. Hind ei ole ka ulmeline. Sooviks nüüd ikkagi teada nende kolme sõiduki kohta, mis eelpool mainitud. Mida eelistada ja mida mitte. Head aatalõppu ka kõigile!
Eelnevatest postitustest on jäänud mulje, et Saab`i on väga kallis remontida ja sellega saavad hakkama väga vähe töökodasi. Ei ole nii mõelnud, et pean ostma parema auto mis naabrimehel, lihtsalt hakkas Saab meeldima, kuna räägitakse, et on mugav ja turvaline auto. Hind ei ole ka ulmeline. Sooviks nüüd ikkagi teada nende kolme sõiduki kohta, mis eelpool mainitud. Mida eelistada ja mida mitte. Head aatalõppu ka kõigile!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
selles suhtes hakkad asjale pihta saama; turvaline küll ja mugav kah sitta kanti. aga kui kehva isend, siis tahab palju pappi küll saada, et sõita üldse saaks. ikka mingi tonn eurot võiks tagataskus valmis olla kogu aeg.
kõige targem oleks sul mõni, näiteks värvi järgi, valitud saab viia kuskile spetsialistide juurde üle vaatamiseks; siis saad palju teada selle k0nkreetse masina kohta.
neist eelistaksin aerot.
see on nagu moskivits, mitte tavaline vais SL- superlux.
kõige targem oleks sul mõni, näiteks värvi järgi, valitud saab viia kuskile spetsialistide juurde üle vaatamiseks; siis saad palju teada selle k0nkreetse masina kohta.
neist eelistaksin aerot.
see on nagu moskivits, mitte tavaline vais SL- superlux.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Käisin ühte 9-5 Aerot vaatamas, kõik oli nagu ok ja töötas ilusti aga mootori juurest oli miski vidin/andur puudu. Müüa väitis, et seda pole vaja. Osadel on see olemas osadel mitte, sellel oli see olnud ja ära võetud. Lisasin pildi kah.
Lisatud failid
Lisatud failid
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kas ei ole nii, et see lisapump vaid automaatidel ???
manuaalidel puudub.
ennemgi inimesed segaduses olnud....
manuaalidel puudub.
ennemgi inimesed segaduses olnud....
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Auto ise oli kepikastiga. Näha oli et kaas on maha käinud, ehk see vahetatud ja ülemine osa atm kastiga auto pealt?
Edit: Seda autot käisin vaatamas http://www.auto24.ee/used/736822. Näha veel oli et mootori padja polti oli ratsitud, nimelt lühemaks lõigatud.
Edit: Seda autot käisin vaatamas http://www.auto24.ee/used/736822. Näha veel oli et mootori padja polti oli ratsitud, nimelt lühemaks lõigatud.
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Tegelt on kogu autoost üks joppamise asi ja kuidas sa ise suhtud selle edasissesse käsitlemisse.
Minu näide: ostsin Saksast 9-5 aero ning ostsingi selles teadmises, et tulen Eestisse ja müün selle maha. Autol oli suht korralik hooldus olnud ning hooldusraamatus kirjas. Eestisse tulles oli aga sellega niiiii hea sõita, et niimoodi passiivselt müües müüsin seda autot oma aasta ning samal ajal koguaeg sõites. 30 tuhat km sõitsin maha ning siis müüsin siia foorumisse. Kuulsin peale seda, et sinna sisse juba igast juppe läinud.
Autost on suht õnneasi aga ka ise pead natuke vaeva nägema ning kui võimalus siis lase kuskil üle kontrollida seisukord.
Sõites aga mööda Saksa kiirteid siis tegelt ei tahaks sealt maalt ühtegi autot osta. Kuigi jah, kihutavaid Saabe seal nii tihti ei näe...
Ja inimesi on ka seal maal erinevaid, nagu ka Eestiski. On neid, kes hooldavad oma autot ja pühivad peale igat sõitu. Teised aga lihtsalt sõidavad ja sõidavad...
Minu näide: ostsin Saksast 9-5 aero ning ostsingi selles teadmises, et tulen Eestisse ja müün selle maha. Autol oli suht korralik hooldus olnud ning hooldusraamatus kirjas. Eestisse tulles oli aga sellega niiiii hea sõita, et niimoodi passiivselt müües müüsin seda autot oma aasta ning samal ajal koguaeg sõites. 30 tuhat km sõitsin maha ning siis müüsin siia foorumisse. Kuulsin peale seda, et sinna sisse juba igast juppe läinud.
Autost on suht õnneasi aga ka ise pead natuke vaeva nägema ning kui võimalus siis lase kuskil üle kontrollida seisukord.
Sõites aga mööda Saksa kiirteid siis tegelt ei tahaks sealt maalt ühtegi autot osta. Kuigi jah, kihutavaid Saabe seal nii tihti ei näe...

Ja inimesi on ka seal maal erinevaid, nagu ka Eestiski. On neid, kes hooldavad oma autot ja pühivad peale igat sõitu. Teised aga lihtsalt sõidavad ja sõidavad...