Pakutakse erinevaid tootjaid ja erinevaid pakette, mis mõistagi ka erinevalt pappi küsivad. Kas on kellelgi vaka all häid soovitusi või kurbi kogemusi???
Eelsoojendi paigaldamine tonnisele
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7673
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
plokisoojendi on andnud vaid positiivseid tundeid.
ja 9000 le lihtne panna. väljalaskekollektori alt yks mingi kaan ära võtta ja spiraal sise ja juhe stange alla.
tundi 2 tööd.
spiraalid ja juhtmed alati romulast saanud. ja hommikul kassid kapotiall.
ja 9000 le lihtne panna. väljalaskekollektori alt yks mingi kaan ära võtta ja spiraal sise ja juhe stange alla.
tundi 2 tööd.
spiraalid ja juhtmed alati romulast saanud. ja hommikul kassid kapotiall.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
No nii!
Otsisin välja eelsoojendite maaletooje OÜ Skivali, kes oma veebilehel pakub eelsoojendeid mistahes marki ja mudelit autodele. Asjast juttu tehes ilmnes, et enne kauba tegemist tahaksid nad autot oma silmaga näha. Näitasin. Tuli välja et 9000 T on sealsete meistrimeeste jaoks Tundmatu Looma Nahk!!!
Pakkusid, et tellivad ja müüvad varustuse, kui paigaldamise ise korraldan. Rääkisin siis asjast isand Trionicuga, kes teatas, et tema senine praktika piirneb vaid eelsoojendita mahakoristamisega...

Mis näitab, et reeglina on kõige keerulisemad ikka pealtnäha lihtsad asjad...
Otsisin välja eelsoojendite maaletooje OÜ Skivali, kes oma veebilehel pakub eelsoojendeid mistahes marki ja mudelit autodele. Asjast juttu tehes ilmnes, et enne kauba tegemist tahaksid nad autot oma silmaga näha. Näitasin. Tuli välja et 9000 T on sealsete meistrimeeste jaoks Tundmatu Looma Nahk!!!
Pakkusid, et tellivad ja müüvad varustuse, kui paigaldamise ise korraldan. Rääkisin siis asjast isand Trionicuga, kes teatas, et tema senine praktika piirneb vaid eelsoojendita mahakoristamisega...
Mis näitab, et reeglina on kõige keerulisemad ikka pealtnäha lihtsad asjad...
-
duesenberg
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
Isand Trionic on siis küll oma kogemusi paigalduse vallas natuke alahinnanud ja unustanud minu tonnise millel tema paigaldatud eelsoojendi edukalt soojendab.
Tõsi küll, mootor oli plokisoojenduse paigalduse hetkelt autost lahus.
Tõsi küll, mootor oli plokisoojenduse paigalduse hetkelt autost lahus.
-
qdwin
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2344
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: Mõned Aerod ja kui Hemi on lahke siis Klassik
Soojendi läheb külmakorgi asemele aga kas keerme või lihtsalt pressimisel teel? Kui mälu ei peta siis kütteelemendi ümber oli ruumi üsna palju. Samas mulje võib petlik olla, kui wastegatele lisavedrusid panin, tundus ka et ruumi on piisavalt, selgus aga et wastegate tagasipanek ja vedrude külgekruvimine oli reaalsuses jube nöök.
-
duesenberg
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
Põhimõtteliselt näeb küttekeha välja säänne:

tonnise mootor on ettepoole vähe kaldus, kork jääb otse väljalaskekollektori alla:

ja kõik see viib selleni, et eriti keegi pole vaimustet installimisest
väike installijuhend samalt tootjalt:
http://www.calix.se/modul_sokmontanvisn ... r/m106.pdf

tonnise mootor on ettepoole vähe kaldus, kork jääb otse väljalaskekollektori alla:

ja kõik see viib selleni, et eriti keegi pole vaimustet installimisest
väike installijuhend samalt tootjalt:
http://www.calix.se/modul_sokmontanvisn ... r/m106.pdf
-
qdwin
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2344
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: Mõned Aerod ja kui Hemi on lahke siis Klassik
Eelsoojendi kasutamisest jutustaks nüüd.
Kui kaua on mõtet kütet sees hoida? Mis juhtub kui kütab ööläbi, elektrit ehk raha kulub liigselt, see on selge. Kuid mida mootor asjast arvab? See küsimus tekkis kui kuulasin kuidas küttekeha juures vesi kahiseb ja kohiseb. Kütmine on ju tegelikult äärmiselt lokaalne, kuna ruumi ei ole, on küttekeha imepisike, igasuguseid aure peaks ju päris isuga tekkima aga on selles midagi paha?
PS! On keegi salongi lisaks paigaldatavat kuumaõhupuhurit kasutanud? On lisaelektrikulul mõtet?
Kui kaua on mõtet kütet sees hoida? Mis juhtub kui kütab ööläbi, elektrit ehk raha kulub liigselt, see on selge. Kuid mida mootor asjast arvab? See küsimus tekkis kui kuulasin kuidas küttekeha juures vesi kahiseb ja kohiseb. Kütmine on ju tegelikult äärmiselt lokaalne, kuna ruumi ei ole, on küttekeha imepisike, igasuguseid aure peaks ju päris isuga tekkima aga on selles midagi paha?
PS! On keegi salongi lisaks paigaldatavat kuumaõhupuhurit kasutanud? On lisaelektrikulul mõtet?
-
duesenberg
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
seniste nullilähedaste temperatuuridega on minul poolest tunnist piisanud.
(minu isendil vist oligi calix ja tootja väitel on ca nulli ümber temperatuuridega ca 1 tund ja -10 juures 2 tundi, -20 juures 3 tundi)
Kaval on soetada programmkell. Olemas isegi välitinimustesse sobivaid (IP kaitseastmega)
Aurumull küttekeha ümber nagu ka õhumull ei ole just hea - väidetavalt järgneb küttekeha üsna kiire läbipõlemine
(minu isendil vist oligi calix ja tootja väitel on ca nulli ümber temperatuuridega ca 1 tund ja -10 juures 2 tundi, -20 juures 3 tundi)
Kaval on soetada programmkell. Olemas isegi välitinimustesse sobivaid (IP kaitseastmega)
Aurumull küttekeha ümber nagu ka õhumull ei ole just hea - väidetavalt järgneb küttekeha üsna kiire läbipõlemine
-
qdwin
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2344
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: Mõned Aerod ja kui Hemi on lahke siis Klassik
Iseasi kas kohin kohe aurumulli tähendab, loodan et peabki veidi kohisema...Algselt postitas: duesenberg
Aurumull küttekeha ümber nagu ka õhumull ei ole just hea - väidetavalt järgneb küttekeha üsna kiire läbipõlemine
Plokisoojendusega kütan juba neljandat talve,kasutan aegreleed,mis lülitab sisse ja välja.Sellel aastal olen kella sättinud nii:06.00sisse ja 08.10 välja.Hommikul masin käima ja hetkega tuleb sooja,ei ole pidanud veel selle aasta talvehommikul küünte ja muude kraabitsatega akent kriipima...missugune mugavus!!:headbang: Päeval kella kolme paiku pistik seina ja viiest,poole kuuest start!
Mingisugust aurumulli ei saa ju tekkida!! Soojaks läheb plokk,tekib tsirkulatsioon,avaneb termostaat ja soe pääseb radikasse.
Mingisugust aurumulli ei saa ju tekkida!! Soojaks läheb plokk,tekib tsirkulatsioon,avaneb termostaat ja soe pääseb radikasse.
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
Hakkasin kah poolest talvest kasutama. Enam ei ole selliseid keskmise kütusekulu numbreid näinud, nagu talve esimeses pooles. Sellele tundub ikka märgatavat mõju avaldavat. Kasutan kah aegreleed: 2-3 tundi enne oletatavat auto kasutamist.
Palju muidu see lõbu koos paigaldusega võiks maksta ja mida oleks vaja maja poolelt - seina peale pistik paigaldada ja vedada toide?
Tegelikult on teema täitsa adekvaatne kuna kliima kus elame ikka päris talvine vahest nagu näha
Ja nagu näha on rõõm kahepoolne - auto mootorile hea ja loomulikult oleks ikka spets kui hommikul autosse minnes kohe sooja hakkab pahisema sisse 
Tegelikult on teema täitsa adekvaatne kuna kliima kus elame ikka päris talvine vahest nagu näha
-
qdwin
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2344
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: Mõned Aerod ja kui Hemi on lahke siis Klassik
Jutt elektriga kütmisest. Kui tahad salongi ruttu soojaks saada, tuleb lisaks ka soojapuhur salongi panna. Plokisoojendus on suht nõrguke ja tõstab mootori temperatuuri 3 tunnise kütmise järel 30 kraadi. Ütleme nii et sooja hakkab autos tulema ca 2x kiiremini. Põhiline vahe minu jaoks on siiski mootori hoidmine. Täiesti külmalt mootori käivitamise hääl ja soojendatud (kasvõi 1,5 tundi) mootori hääled käivitamisel on ikka totaalselt erinevad.
