Nimelt on viimasel ajal tekkinud probleeme auto käivitamisega. Külmalt käivitades probleeme pole tekkinud, kuid just peale mootori töötemperatuuri saavutamist nõuab auto käivitamine kordades rohkem aega kui tavaliselt. Enamasti peale ebaõnnestunud pikemat käivitamist keeran süüte välja, ning proovin uuesti, ning siis käivitub kohe.
Probleem ei ilme iga käivitusega, kuid ca. 10st korrast 4 vajab pikemat käiamist.
Ehk oskab keegi vähemalt arvata, milles asi võib olla? Bensiinipump? Ei saa kütuse rõhku üles?
9-5 käivitusprobleem(vahel)
minul sama mure, aga just külmamootoriga, ka umbes sama intervaliga, vahetasin cps anduri ära, ja ikka sama.Arvan,et pensupump sest mure tekib siis kui minumeelest kütet hakkab väheks jääma, samas soojaga muret pole?????nagu kod. avelitol
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
minul sama mure, aga just külmamootoriga, ka umbes sama intervaliga, vahetasin cps anduri ära, ja ikka sama.Arvan,et pensupump sest mure tekib siis kui minumeelest kütet hakkab väheks jääma, samas soojaga muret pole?????nagu kod. avelitol
Mul aga pole vahet, kas paak on kütet täis, pool täis või tühi. Aga samas jälle eile, ning täna pole seda probleemi esinenud

Ma olen sarnast asja märganud 9-5 aerol aga ainult külma mootoriga! Külmalt keeran alati süüte sisse ja ootan kuni bentsupumba sirin vaikib. Siis starterit. Olen märganud, et sel moel "kulub" 3-4 sek starterit enne kui käivitub. Aga kui anda korraks starterit ja siis paar sek oodata, käivitub auto teisel katsel oluliselt kiiremini - 0,5-1 sek-ga! Sama nobedalt nagu sooja mootoriga....Enamasti peale ebaõnnestunud pikemat käivitamist keeran süüte välja, ning proovin uuesti, ning siis käivitub kohe.
seda olen minagi märganud, kuigi niikaua pole oodanud et päris vait jääb see sirin, kuna tuled ka põlevad see aeg ja sööb akutMa olen sarnast asja märganud 9-5 aerol aga ainult külma mootoriga! Külmalt keeran alati süüte sisse ja ootan kuni bentsupumba sirin vaikib. Siis starterit. Olen märganud, et sel moel "kulub" 3-4 sek starterit enne kui käivitub. Aga kui anda korraks starterit ja siis paar sek oodata, käivitub auto teisel katsel oluliselt kiiremini - 0,5-1 sek-ga! Sama nobedalt nagu sooja mootoriga....Enamasti peale ebaõnnestunud pikemat käivitamist keeran süüte välja, ning proovin uuesti, ning siis käivitub kohe.
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
aku on uus, aga mõtle kui ma sõidan ainult tööle-tagasi 15 minutit siis laeb ikka vähe, vahel on isegi olnud tunne et tõmbab nõrgemalt siis panin ta laadimaNo kui see paar hetke "akut sööb", siis oleks aeg akut vahetada, sest käivitada see vist nagunii ei jõua..![]()
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Mul jukerdab sama moodi nagu teemaalgatajal. Minu puhul tekitab seda tõenäoliselt boostcontrolli puudumine. Nimelt lülitasin selle mõneks kuuks välja(seega BPC klapp ei juhi midagi).
Samas hakkas selliseid käivitusi ette tulema just külmade ilmadega. Lasen lähiajal uue softi peale. Kes teab, äkki liitun ka murelistega:freak:
Samas hakkas selliseid käivitusi ette tulema just külmade ilmadega. Lasen lähiajal uue softi peale. Kes teab, äkki liitun ka murelistega:freak:
Mul jukerdab sama moodi nagu teemaalgatajal. Minu puhul tekitab seda tõenäoliselt boostcontrolli puudumine. Nimelt lülitasin selle mõneks kuuks välja(seega BPC klapp ei juhi midagi).
Samas hakkas selliseid käivitusi ette tulema just külmade ilmadega. Lasen lähiajal uue softi peale. Kes teab, äkki liitun ka murelistega:freak:
Kusjuures minul on see probleem kui nõiaväel kadunud. Uus aasta käes, ning auto töötab jälle kui kellavärk...ptüi...ptüi...ptüi

no mul ka hetkel nagu normis, äkki on soe ja külmaga saab jälle tunda, kuigi minuomal on juurde tulnud veel selline välja suremine aeg ajalt kui käigu sisse panna automaaadil külmastpeast, aga kui lasta umbes pool minutit käia siis ei sure välja:?Mul jukerdab sama moodi nagu teemaalgatajal. Minu puhul tekitab seda tõenäoliselt boostcontrolli puudumine. Nimelt lülitasin selle mõneks kuuks välja(seega BPC klapp ei juhi midagi).
Samas hakkas selliseid käivitusi ette tulema just külmade ilmadega. Lasen lähiajal uue softi peale. Kes teab, äkki liitun ka murelistega:freak:
Kusjuures minul on see probleem kui nõiaväel kadunud. Uus aasta käes, ning auto töötab jälle kui kellavärk...ptüi...ptüi...ptüi
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
kas selles jutus on iva, või on ikka probleem?Mure on nagu loto, käivitub kohe või 5seki pärast, tundub murelik teema kuna asjale pole leitud rohtu.p.s. oleks tõesti nii et enam ei käivutugi siis saaks di vähemalt vahetada:DMa olen sarnast asja märganud 9-5 aerol aga ainult külma mootoriga! Külmalt keeran alati süüte sisse ja ootan kuni bentsupumba sirin vaikib. Siis starterit. Olen märganud, et sel moel "kulub" 3-4 sek starterit enne kui käivitub. Aga kui anda korraks starterit ja siis paar sek oodata, käivitub auto teisel katsel oluliselt kiiremini - 0,5-1 sek-ga! Sama nobedalt nagu sooja mootoriga....Enamasti peale ebaõnnestunud pikemat käivitamist keeran süüte välja, ning proovin uuesti, ning siis käivitub kohe.
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Vana teema aga minu jaoks uus mure. Nimelt minugi auto käivitub külma mootoriga alles teisel katsel. Teeninduses hetkel ei leitud probleemile lahendust (ühtegi veateadet ei olnud, CPS, DI, bensupump vahetatud, bensiin 98 aastaid samast tanklast võetud), seega küsin foorumlaste käest, kas on mõtteid? warumil oli sama mure.
Tänan vastukaja eest
Tänan vastukaja eest

ei tea mis viga, aga talv ees ja ma arvan et pole siiani midagi muutunud, soojaga pole ju muret, hea aku ma arvan halba ei teeks.Vana teema aga minu jaoks uus mure. Nimelt minugi auto käivitub külma mootoriga alles teisel katsel. Teeninduses hetkel ei leitud probleemile lahendust (ühtegi veateadet ei olnud, CPS, DI, bensupump vahetatud, bensiin 98 aastaid samast tanklast võetud), seega küsin foorumlaste käest, kas on mõtteid? warumil oli sama mure.
Tänan vastukaja eest
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Kas keegi oskab oletada, milles võib viga olla.
Aegajalt ei taha 9-5 2.3T käivituda. Süütevõtit keerates ei võta starterit järele. Pendiksi kolksu pole ka kuulda. Ainus asi mis võtit keerates klõpsub on mingi relee kusagil vasakul pool armatuuri all. Peale mõningast ootamist või närvilist võtme keerutamist võtab lõpuks starteri järgi ja elu jälle mõneks ajaks lill. Kahjuks ei juhtu seda pidevalt, et saaks kontrollida või lasta kellelgi üle vaadata. Aga kui juhtub, siis kõige nõmedama kohapeal
(tankla, pesula jne).
Kõik vihjed teretulnud.
Aegajalt ei taha 9-5 2.3T käivituda. Süütevõtit keerates ei võta starterit järele. Pendiksi kolksu pole ka kuulda. Ainus asi mis võtit keerates klõpsub on mingi relee kusagil vasakul pool armatuuri all. Peale mõningast ootamist või närvilist võtme keerutamist võtab lõpuks starteri järgi ja elu jälle mõneks ajaks lill. Kahjuks ei juhtu seda pidevalt, et saaks kontrollida või lasta kellelgi üle vaadata. Aga kui juhtub, siis kõige nõmedama kohapeal

Kõik vihjed teretulnud.
Aut.kasti käiguasendi andur näiteks, või starteri harjad,või süütelukk.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Starteri harjad välistaks, kuna starteri tõmbemähis ei tõmba ja harjadeni asi ei jõuagi. Või käib tõmberelee ka läbi starteri mähise
? Kas ja kus on vaherelee, mis istub süüteluku ja starteri vahel? Ehk hakkavad selle kontaktid väsima? Süütevõtit keerates kuulen, et mingi pisem relee kusagil vasakul pool armatuuri all klõpsub. Kas süüteluku põhja lahtivõtmine ja puhastamine on kolduste vahenditega jõukohane või vajab see spetsiifilisi vahendeid?
