ACC ECON standardiks?

Teemad elektroonikast...
Vasta
Gals
Postitusi: 432
Liitunud: E Aug 23, 2010 14:04
Asukoht:
Auto:

#1

Kas 9-3og kliimat saab selliselt ümber seadistada, et tema tavareziim oleks igaljuhul ilma kliimaradika töötamiseta? Ja kui ma ise tahan, siis vajutaksin ECON nupu peale ja ECONi silt kaoks ära, ehk siis tõmbaks radika ka taha. Praegu ma pean alati ise selle econi peale vajutama ja kui AUTOt vajutan, siis läheb jälle automaatselt A/C ka tööle. Võib-olla kui neid autosi toodeti, arvati, et kes selle auto juba ostab, seda ei huvita see 1 lisaliiter kütusekulus, aga kuna mul tõesti talvel seda absoluutselt vaja ei ole, siis ma hoian igatahes väljas konditsioneeri. Aga huvitabki see, et kas ACC unit'ile saaks selgeks teha kuidagi, et standard on see, kui kliimapump ei tööta ja soovi korral töötaks, mitte vastupidi, et see on alati töös ja soovi korrals saab ECON nuppu vajutades selle välja lülitada.
Kasutaja avatar
ongelma
Postitusi: 104
Liitunud: K Mär 18, 2009 13:50
Asukoht:
Auto:

#2

No ega ta talvel külmaga seda pumpa nii-ehk naa taha ei võta.
Gals
Postitusi: 432
Liitunud: E Aug 23, 2010 14:04
Asukoht:
Auto:

#3

Mis temperatuurist jutt käib? Minuarust läheb udu küll palju kiiremini ära, kui pump taga on. Ja pööretes on ka selget muutumist kuulda, kui econi nuppu klõpsida.
Kasutaja avatar
ongelma
Postitusi: 104
Liitunud: K Mär 18, 2009 13:50
Asukoht:
Auto:

#4

Targemad ehk täpsustavad aga kusagil -6 C ei tohiks enam toimida.
Kasutaja avatar
Skybound
Postitusi: 515
Liitunud: T Aug 01, 2006 23:17
Asukoht:
Auto: Oli kunagi SAAB 9-5 Aero

#5

Mis temperatuurist jutt käib? Minuarust läheb udu küll palju kiiremini ära, kui pump taga on. Ja pööretes on ka selget muutumist kuulda, kui econi nuppu klõpsida.

Manuaalist sai kunagi loetud, et vihmase ilmaga soovitatakse ka konti sees hoida, kuna see hoiab klaase uduseks muutumast. Mismoodi, täpselt ei tea, arvatavasti klaasi temperatuuri jahutamisega seespoolt, et ära hoida kondensatsiooni teket.

Seda ECON-i progemist sai teha vist Tech2-ga? Vaata ringi, kunagi on siin foorumis sellest juttu olnud.
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Kasutaja avatar
Jürts
Postitusi: 129
Liitunud: K Sept 05, 2007 17:59
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3, 1.9 TTiD Vector

#6

NG-l vähemalt saab seda ECON-it programmeerida mingi nupude kombinatsiooniga, manualis on kirjas, peast ei mäleta. Usun et sarnane asi võiks ju ka 9-3 puhul toimida? Kondi sees hoidmine vähendab uduseid klaase, sest konditsioneer kuivatab õhku.
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2001
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#7

NG-l käib progemine nii, et paned soovitud seaded paika ja siis vajutad korraga econi ja fan speed up nuppu, kliimaseadme ekraan korraks vilgutab ja ongi uued seaded mälus. OG-l ei pruugi samamoodi käia.
Gals
Postitusi: 432
Liitunud: E Aug 23, 2010 14:04
Asukoht:
Auto:

#8

Töötas ka og'l. Tänud :)
Vasta