No Tech'iga on seal vähe pistmist, aga veakoodid saad ehk kustutatud.
Mul on SELLINE vidin. Täitsa toimib.
Mis arvate sellest Tech2-st?
Need Hiina "juhtmed" on ehitatud kõik Elm327 (kloon) baasil nagu Homeril. Saab mõningaid asju vaadata ja logida nagu mootori temp., turbo ülerõhk jne.
Muuta midagi ei saa peale veakoodide kustutamise mootorijuhtimises ehk ECU-s. Ehk siis side on ainult ühepoolne - näed toimuvat, aga midagi muuta pole võimalik.
Õhkpadja ja ABS-i ajule nende asjadega ligi ei pääse ja ei näe ka võimalikke veakoode.
Tech-2 on selline: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/GM-tech- ... veQ5fTools
...nagu näed, hind ka natuke teine
Muuta midagi ei saa peale veakoodide kustutamise mootorijuhtimises ehk ECU-s. Ehk siis side on ainult ühepoolne - näed toimuvat, aga midagi muuta pole võimalik.
Õhkpadja ja ABS-i ajule nende asjadega ligi ei pääse ja ei näe ka võimalikke veakoode.
Tech-2 on selline: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/GM-tech- ... veQ5fTools
...nagu näed, hind ka natuke teine
Kui ainult veakoodi nullimine, siis see erilist vast ei maksa. Tech-2 külge ja mõned nupuvajutused.
Muidugi juhul, kui turvapadjaga midagi otseselt korrast ära pole.
(Sama asi ka minul praegu. Sai kaitsmeid mõõdetud ja kordamööda välja tõmmatud. Nüüd turvapadja hoiatustuli põleb miskipärast. Viga vaevalt, et midagi on, ilmselt sai padja aju mingi katkestuse valel ajal.)
edit: kui "suure maa" all mõtled meie kodumaad, siis Tech-2 on ka Audaceris ja Saabiantil. Ei pea tingimata kuhugi esindusse minema.
Muidugi juhul, kui turvapadjaga midagi otseselt korrast ära pole.
(Sama asi ka minul praegu. Sai kaitsmeid mõõdetud ja kordamööda välja tõmmatud. Nüüd turvapadja hoiatustuli põleb miskipärast. Viga vaevalt, et midagi on, ilmselt sai padja aju mingi katkestuse valel ajal.)
edit: kui "suure maa" all mõtled meie kodumaad, siis Tech-2 on ka Audaceris ja Saabiantil. Ei pea tingimata kuhugi esindusse minema.
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Note: Will not work on CAN-BUS protocol
Minus tekitab see koht küll küsimusi
Minus tekitab see koht küll küsimusi
Kui sul rooli all on OBD2 pesa, saad ühendada ja ilmselt hakkab ka tööle.
Kui pole...siis ma ei ole eriti kindel, et selle jubina oma masinal käima saad.
Võin nüüd eksida, aga rooli alla topiti OBD2 pesa vist alates 1995 aasta mudelitest, vanematel oli istme all.
PILT
Kui pole...siis ma ei ole eriti kindel, et selle jubina oma masinal käima saad.
Võin nüüd eksida, aga rooli alla topiti OBD2 pesa vist alates 1995 aasta mudelitest, vanematel oli istme all.
PILT
Mhh...kas mitte juhiistme all? Ja minu teada on ka pesa teistsugune...see DealExtrem'e jubin ei lähe sinna.
Kõrvalistuja istme all käib võimendi, kui selline lisavarustus (audiosüsteem) on 9000-l ette nähtud.
Jap, räägivad, et üks pesa on hoopis vanem OBD-1 (mootori diagnostika) ja teine ABS jaoks. Võimendi värk on ilmselt siis MY95+ masinatel. Minu omal seal ka sarnased pistikud. Samas rooli all OBD2 kah olemas.
Võimendi jääb tahapoole neid kaht(uuematel ka üht) diagnostikapesa.Mingil momendil olid vanad pesad istme all ja ka CARB pesa rooli all.Nagu Iisak mainis: juhipoolsesse pessa tulevad mootoriga seotud pin`d( LH,APC,DI,Trionic,etc.)Vist ka VSS,kui see autol küljes on.Parempoolsesse tuleb kõik ülejäänu.
Opeli esindus sind vist ei aita,sest kuigi nad peaks omama Tech-2,pole neil kindlasti sellist tonnise/klassiku pistikut(nagu pesad istme all). Veelgi ebatõenäolisem,et neil oleks tonnisele sobivat mälukaarti(kaart nr.44).
Su pakutud hiina "juhtmega" pole SRS ja muude keremoodulitega võimalik sidet saada.Samas, kui veel Tech-2 polnud,suutsin Bosch`i KTS`ga ligi saada mootorile,SRS`le,ABS´le(Teves Mark II`ga on see veidi komplitseeritud,kuid Bosch ABS4 on hästi ligipääsetav).
Lähenesin teemale loominguliselt.Konsooli paremas siseküljes ripub "vaba" ja sobiv 10pin .pistik,millest tegin KTS`le sobiva liidese.Vedeleb teine siiani sahtlipõhjas.
Opeli esindus sind vist ei aita,sest kuigi nad peaks omama Tech-2,pole neil kindlasti sellist tonnise/klassiku pistikut(nagu pesad istme all). Veelgi ebatõenäolisem,et neil oleks tonnisele sobivat mälukaarti(kaart nr.44).
Su pakutud hiina "juhtmega" pole SRS ja muude keremoodulitega võimalik sidet saada.Samas, kui veel Tech-2 polnud,suutsin Bosch`i KTS`ga ligi saada mootorile,SRS`le,ABS´le(Teves Mark II`ga on see veidi komplitseeritud,kuid Bosch ABS4 on hästi ligipääsetav).
Lähenesin teemale loominguliselt.Konsooli paremas siseküljes ripub "vaba" ja sobiv 10pin .pistik,millest tegin KTS`le sobiva liidese.Vedeleb teine siiani sahtlipõhjas.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989

