See mootor oleks tõesti üks loogiline variant. Samas see anduri pistik peaks korras olema, see sai alles hiljuti üle käidud.
Aga kliima plokk pole kallibreerimist küll lähiajal kordagi saanud... igaljuhul homme saabgi sellest alustatud...
Igaljuhul suured suured tänud! Väga väärt link
Endal täpselt sama mure osutiga, kuid maantee kütusekulu on 4-5 püsikiirusehoidjaga ja auto piisavalt soe. Samas tõesti tuli viimane linnakütusekulu 19
Nojah,
Minu temperatuuriosuti jääb pikemal trassisõidul napilt sinise sektori peale.
Ega jah -15C pole just kõige soojem tunne.
Kuna aparaat on šveitsist tulnud siis ehk see termostaat mida nemad seal kasutavad pole just meie kliima jaoks kõige sobivam ?!
Minu tonnisel on nii, et salongi hakkab ilusti puhuma sooja, kuid mitte nii sooja õhku kui vaja. Aga ainult termostaadi ja radika vaheline lõdvik läheb leigeks ja lõdviku termostaadi poolne osa soojaks. Välis- Radikas läheb pika sõiduga vaid ülevaltpoolt soojaks. Radika ja veepumba vaheline alumine lõdvik ei ole vist elusees sooja vett näinud. Sõites maha eile soojema(+1c) ilmaga 150km siis vaevu läks alumine lõdvik leigeks, ja seda ka tänu sellele et pumpasin lõdvikuit. Vanal tonnisel seda muret ei olnu, kuid sellel küll. Ostsin selle hilis-sügisel, niiet ei tea mis juhtuks suvel?
Tavaliselt, kui radikas poolenisti soojaks läheb, on radikas umbes keegi on sinna lekkepidurit valanud ja asi ongi lihtne tulema.
Seega ringlus on vilets ja suvel läheks masin keema
Tavaliselt, kui radikas poolenisti soojaks läheb, on radikas umbes keegi on sinna lekkepidurit valanud ja asi ongi lihtne tulema.
Seega ringlus on vilets ja suvel läheks masin keema
Kaevaks ka vana teema yles. Nimelt mu saabil (9-5, 2.3 125kw 98 aasta) teeb temp andur mingeid vigureid. Kui enne ta ei tõusnud kylmaga (jba paari miinuskraadiga),siis pärast tosooli mõningast lisamist ja soojnduse ettepanekut tõusis kenasti keskele. Praegu aga mureks et ehk ta on pisut liiga kõrgel - maanteeaõidul läks yle poole, jätsin seisma ja keeraain paari minuti pärast paisupaagikorgi maha - alguses ajas natuke yle ja pärast tõmbas paagi kuivaks - valasin pisut peale, poolteist liitrit umbes ja sai norm piirile. Praegu temp keskel, aga vahel viskab ka pmst kolmveerandini ja ventikas undab koguaeg täispööretel - see pole ju ometi normaalne praeguse miinuskraadiga? Lugesin eestpoolt et ehk vale termostaat vms, auto sveitsist toodud. Ehk oskab keegi miskit soovitada? Võib siia kirjutada või ka helistada 56892994
Lisaks veel täpsustan et maantee sõidul läheb temp üles ja kohapeal tiksudes pigem püsib keskel. Siis püsib maanteel keskel kui tàie kuumuse peal täie auruga puhub - aga no nii on jube palav koguaeg.
Proovin algust teha igatahes termostaadi ja veepumba vahetamisega..