Survepesuriga mootori kallele

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Vasta
AndresV
Postitusi: 904
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#1

Mu NG-le on korra tehtud survekaga mootoripesu, aastaid tagasi. Palusin ettevaatlik olla ja vähemalt mingeid äkilisi probleeme sellest ei tekkinud.

Siiski enam ma ei tunne küll mingit soovi survekaga auto või tsikli mootori kallale minna. Täitsa tavaline veevärgisurve võimaldab ka pihusti otsa piisavalt valusa joa regullida.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14439
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

Viisakalt (mõistusega) tehes ei juhtu midagi. Isegi pestud teist. Ära ujuta elektrit üle. EI pea ka maailma kõige suurema survega igalt poolt tegema. Peale pesu võta DI maha ja kuivata küünalde ümbrus ära. Ja siis mootor käima ja soojaks, siis kuivab ära.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#3

Leidsin hoopis sellise. Algul survekaga ettevaatlikult suurem jama maha ja siis sellega üle käia. Mai tea nüüd küll, kes neid eestis müüb
Thor
Postitusi: 532
Liitunud: K Nov 05, 2008 10:32
Asukoht:
Auto:

#4

Liqui Moly tooteid müüb Tallinnas Värvifoorum
iisak
Postitusi: 6280
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#5

Müüme ka meie.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Vasta