Kokkuvõttes võiks öelda, et see Saabi1.9 oli ikka suht janune mootor, eriti oma dünaamika arvesse võttes.
Räägid ikka 1,9 TiD 110kW-sest? Selle dünaamikal pole küll minu meelest häda midagi... 88-se kohta ei oska kommenteerida.
Eee..edasi ei liikunud üldse (peale 2k pööret hakkas midagi toimuma)..
Millegi pärast nii on, et seda kütusekulu räägitakse alla. Milleks valetada endale? Muidugi linna sõit on suhteline ka. Kui tulla Kuldala rajoonist ning sõita Kadakale ja õhtul tagasi mitte tipptundide ajal.. Endal talvel sõites tuleb sinna 8 kanti ja nats alla. Ei ökota ja ei sõida külg ees koguaeg ning ESP maas.Samas tundub siiski keskmine kulu linnas alla 5,8 l/100le pisut müstika mu jaoks. /.../ Ei tahaks uskuda, et 1,9 mootor nüüd NIII palju ökonoomsem on veidi vanemast vellest...
Iga kass kiidab ikka oma sabaalust
Sellest sõidustiilist lahti ütlemise korral saaks ilmselt jah suurema kütusekulu, kuid ikka ei usu et üle 6 saaks, siis peaks küll vist 3 käiguga kogu aeg joristama ja pöörded üle 3000 (muidu linnas stabiilselt ikka 1500-2000 vahel).
Muuseas annab ka tootja selle mootori puhul linna kütusekuluks keskmiselt 5.8 l. (maanteel 4.7, keskmine 5, linnas 5.8)
Kokkuvõttes võiks öelda, et see Saabi1.9 oli ikka suht janune mootor, eriti oma dünaamika arvesse võttes.
Räägid ikka 1,9 TiD 110kW-sest? Selle dünaamikal pole küll minu meelest häda midagi... 88-se kohta ei oska kommenteerida.
Mul oli 1,9 88kw TiD.
Kui tõesti ALLES 2k peal turbo taha tuleb, siis on ikka jama lugu. Kas 110kw tuleb ka turbo alles 2k pealt järgi???
Kui tõesti ALLES 2k peal turbo taha tuleb, siis on ikka jama lugu. Kas 110kw tuleb ka turbo alles 2k pealt järgi???
Turbo tuleb taha jah alles 2000 pöörde peal. Samas jõudu on piisavalt ka madalatel pööretel. Ega madalamatel pööretel turbo järgi puudust tunnegi. Jõudu on piisavalt.
Mul ka mõne autoga kogemus. Kõigepealt Saabide kohapealt. Mul oli 1,9 88kw TiD. Minujaoks võttis ikka üüratult palju kütust selle mootori kohta. Esiteks, edasi ei liikunud üldse (peale 2k pööret hakkas midagi toimuma) ja kütust võttis peaaegu samapalju kui mul 147kw 2.0TFSI mootor Skodal, ehk veidi üle 10L linnas. Vahe oli selles, et Skoda liikus igast asendist edasi. Maanteel oli kulu alati üle 5.5, ei saanud mina alla selle, kuigi sõitsin enamasti üksi ja alla 100kmh (ilma möödumisteta). Kui nüüd võrrelda teiste sama kubatuuriga diisleid, siis Saabil oli üks janusemaid. Enne sõitsin Ford Mondeo 96kw diisliga. Sellel sain Rootsis suusatamast tulles Rootsi kütusega, 4inimest autos koos pagasiga (universaali pagass pilgeni täis) ja meetri laiune suusabox katusel keskmiseks kuluks 4.8L ja see on tankimiste vahepeal mõõdetud, kompuuter näitas 4,7 (reisi alguses näitas vahepeal isegi 4,3). Tln-Trt maanteel olen Eesti kütusega saanud kuluks 4,4 (suvel, üksi, kont väljas). Viimasel ajal on Fordi kulu suviti jäänud umbes 5.1L kanti 100km kohta, samas kliima on koguaeg taga olnud ja all on 18" velg laia rehviga (mis ei tule kindlasti küttekulule kasuks). Suvel käisin mitu korda Fordiga Leedus, käru taga, küttekulu jäi alla 6-l (kord oli suur 2tonnine käru taga, siis oli jah kulu 6,5). Nüüd sõidan uue Avensisega, 2.2 D4d 110kw. Kui pikemalt reisilt tagasi tulin, sain küttekuluks 4,6l, keskm kiirus oli umbes 100kmh ja sai ka möödasõite pidevalt tehtud. Linnas on veidi alla 7l/100km, kui sõidan pikemalt linnas ringi ja mootor on soe. Tavaliselt on mul suht lühikesed linna otsad ja mootor ei jõua soojaks minna (eriti talvel) ja mootor töötab kohapeal ka palju (niikaua, kui ma teed labidaga puhtaks roogin ja autot puhastan) ja küttekulu on 8,9l. Samas Ford võttis samades tingimustes umbes liitri või poolteist vähem.
Kokkuvõttes võiks öelda, et see Saabi1.9 oli ikka suht janune mootor, eriti oma dünaamika arvesse võttes.