See viga neil on jah. Aga kui avanemisajad ja pingekompensatsioonid ilusti paika panna, pole hullu midagi. Ega originaalid selles suhtes etemad ole. Parajad aia kastmiseks:D
EDIT: Võrreldes originaalidega langeks pihutite lahtiolekuaeg 139% pealt, 78% peale:head:
EDIT2: Uue softi teen tagasihoidliku, 280hp ja 468Nm. Asja eesmärk on pihustid suhteliselt kergesti saavutatava võimsuse juures tööle saada. 300hp piiri peal on Mitsu niivõrd ebakindel turbo, et sööb närvid seest:wall:
Parem võtta pisut rahulikumalt ja korralikult. Ideeliselt tahaks, et 90% juhtudest selline võimsus ka saavutatakse. Boosti mäpid tegin peaaegu 95% järgima Mitsu compressormäppi.
Tahaks see kevad mõne kiirendusvõistluse ka kaasa teha. See korra sõidetud 210km/h ei rahulda kohe mitte üldse.
