Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Vasta
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#301

Pilt sellest ajast, kui veel lund ei olnud...:gun:

Pilt

Hirmsasti karjub Aero bodykiti järgi. Peab suvel jälle otsima hakkama. Saabile tõenäoliselt neid Läti spoilasid ei tehta.
AntonG
Postitusi: 446
Liitunud: P Veebr 04, 2007 22:54
Asukoht:
Auto:

#302

Sellisel auto peaks olema kohe Hirsch bodykit. Endale ka tahaks. Hind , aga , jätab soovida :)
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#303

Vana mudeli Hirsch`i oma on veits overkill. Ma muutun iga aastaga aina konservatiivsemaks. Aero oma on täitsa piisav.
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#304

Vana mudeli Hirsch`i oma on veits overkill. Ma muutun iga aastaga aina konservatiivsemaks. Aero oma on täitsa piisav.
Vanadus? :freak:
;)
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#305

Siin mõned aastad tagasi oli jah hirmus tahtmine neid vägevaid spoilasid saada. Nüüd aga julgeks sellise autoga enam tööle ilmuda. Ajaks taga rohkem seda "Hund lambanahas" välimust. Aero bodykit, viisakas toonklaas, originaal veljed, kirjadevaba jne...

Häält ta ka enne 1 bar eriti ei tee, seega keegi ei oskaks sellest autost midagi arvata :evil:

EDIT: Kasutaja Artix on eeskujuks sel teemal;)

EDIT2:

Too old and smart for this shiit...
Pilt
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#306

Hunt lambanahas on etem jah kui lammas hundinahas :D
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#307

Ega siin eriti põhjust kelkida ka pole. Üsna mitme tonnise/klassiku?/SS käest saab minu auto lutti nii, mis koliseb....;)
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#308

Ma arvan, et see saabi automaat ei ole ka just kõige kirkam kriit karbis:D, sinu jõududega manuaal oleks ju hoopis teine tera:P
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#309

On kellegil aimu, kust võiks saada 9-5 mootori õliradika mõõdus radikat?

Oleks vaja automaatkastile suurem radikas panna. Üks võimalus on pannagi teine mootori õliradikas originaali külge ning vedada sinna armeeritud voolikut käigukastist. Siiski tundub see originaal mootori õliradikas on ka selline poolepussune.

Originaal kastiradikas asub ju teadagi suure veesärgiradika küljes ja on pigem naljanumber...:freak:
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#310

Selline asi on 9-3 välja mõeldud aga võibolla sobib ka 9-5 le
http://www.speedparts.ru/new_speedparts ... cooler.jpg
:drive:
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#311

Eile sai siis autole Siemens Deka 630cc ära tellitud. Samuti pandi USAst teele Innovate LC-1 WB lambda. Sai ostetud ilma kellata variant, kuna kellal puudub point ja kole ka veel pealekauba.

Seniks saab hakata Dekasid softi sobitama. Suurema osa sain eile öösel juba tehtud, kui selliseid pisimuudatusi on nädal või kaks aega veel teha. Siis läheb suuremaks segu sättimiseks ja mind võib mitu ööd järjest Tallinna tänavatel veeremas näha.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#312

Koha pealt oleks ka saanud need SD-d Pisut kasutatud küll, aga vähemalt Saabi küljes olnud..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#313

Ei tahaks selliseid asju kasutatud peast osta. Pole ju teada, kui suur tegelik tolerants komplektis on.

EDIT: Eelmine nädal sai ka BPC klapp seoses mõne probleemiga ära vahetatud. Mul oli veel vana generatsiooni klapp. Tuleb välja, et uuel ja vanal klapil on vahe sees. Auto käitus kardinaalselt teistmoodi. Alumise otsa vääne oli kadunud (sain tagasi WG pingutamisega), ülemises otsas jällegi tõusis.:freak:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#314

Ja seal, kus sa neid ostad, on kirjas et flow matched?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#315

Jep. Müüja sõnul on tolerants +-4%. Iseasi, kas see ka nüüd tõsi on:D

+-7/8 suudab Trionic ära adapteerida, kui vaja. Üle selle läheb raskeks. Targemate arvamusi lugedes tuleb välja, et mõne müüja poolt tuleb komplekt, kus tolerants on üle 10%.

Tonnisel ei juhtu erilist hullu midagi aga 9-5 fueladaption läheb hulluks, süüde on tunduvallt varasem ning väljalaske gaasid tüki maad kuumemad.

Ja ilma Fueladaptionita Eestis sõita pole võimalik. Üks päev saad tanklast korralikku 98, teinepäev ploomijogurtit.


EDIT: Kunagi võiks mõne 9-3 proovida. Trionic 8 teeb vahet, kas valad sisse 95, 98, 100 või etanooli.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#316

Ok, selge... Samas mõni onu ütleb, et noh, SD-d toodavad palju küll, aga spray pattern on na kehv (pissib sisuliselt), kui võrrelda boschi 700+ cc pihustitega. Hinnavahe on SD kasuks muidugi kõvasti, vast ca pool.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#317

See viga neil on jah. Aga kui avanemisajad ja pingekompensatsioonid ilusti paika panna, pole hullu midagi. Ega originaalid selles suhtes etemad ole. Parajad aia kastmiseks:D

EDIT: Võrreldes originaalidega langeks pihutite lahtiolekuaeg 139% pealt, 78% peale:head:



EDIT2: Uue softi teen tagasihoidliku, 280hp ja 468Nm. Asja eesmärk on pihustid suhteliselt kergesti saavutatava võimsuse juures tööle saada. 300hp piiri peal on Mitsu niivõrd ebakindel turbo, et sööb närvid seest:wall:

Parem võtta pisut rahulikumalt ja korralikult. Ideeliselt tahaks, et 90% juhtudest selline võimsus ka saavutatakse. Boosti mäpid tegin peaaegu 95% järgima Mitsu compressormäppi.

Tahaks see kevad mõne kiirendusvõistluse ka kaasa teha. See korra sõidetud 210km/h ei rahulda kohe mitte üldse.:gun:
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#318

Kohale jõudis siis Innovate Wideband Lambda, koos kogu vajaliku kraamiga. Dekasid veel endiselt ootan...:freak:

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#319

Sa käid täpselt sama sammu mis mina :D Mul ka LC-1 ja Dekad ootavad :beer:
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#320

Kust Dekad tellisid, kui küsida tohib? :)
Regular Saab Guy
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#321

Eks kellegilt peab snitti võtma ju;)

Dekad tellisin Ebayst. seal neid 49$ üsna mitmes kohas saadaval. Tee aga valik ja telli...
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#322

Niisiis...

Näpp noaga praktiliselt pooleks, Sebastian poolsurnuks väsitatud, aga lambda küljes ja töötamas.
Massi ja pinge võtsime algselt ECUst. Siiski tuli välja, et ECU 12V ei ole ikka 12V:D. Seega pinge pidime võtma vasakust esitulest.

Pilte kah...

Kõigepealt mass ja + ECU pistikust
Pilt


Juhtmed läbi kummimütsi
Pilt


Elektroonika paigas
Pilt


Lambda ise ja vaskradikas paika
Pilt


Lukksepa läbu
Pilt


Pisut softitamist kah
Pilt
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#323

Niisiis... Dekad otsustasid lõpuks kohale jõuda. Tõenäoliselt tõi mingi vend aerupaadiga ära;)

Loodetavasti läheb auto ikka käima ka.

Pilt

Pilt
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#324

Miks te suuremaid pihusteid kohe ei telli? Need jäävad üsna ruttu väikseks ja siis on järgmine etapp tobe müümine ja uute ootamine jne. Pointless IMO.

O2 heatshield on küll hea idee.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#325

Pole suurematega midagi peale hakata ju:D
Üle 350hp selle kastiga ei saa. No ok, kui 8000rpm peale lasta siis jah...


EDIT: Pihustid peal. Paistab, et toimivad ilusti. Logida hetkel ei saa, kuna inverter vist kärvas maha(Läpakal pole akut). Naljakas on see, et minu tellitud pihustid oli 1cm pikemad kui originaalid. Seega fuelrail jäi nüüd õhku rippuma. Samas fuelraili kinnituspoldid hoivad ka sellises asendis kõvasti kinni.

EDIT2: Tänu aktsioonile on pakkuda orig. pihusteid ja katkilõigatud juhtmega tagumine lambda.
Vasta