See on küll päris hea apelsin, istme peal juba pidurdusjäljed ja puha..
Apelsini pilte veel:
Limited Edition Saab Convertible Celebrates First Year of Independence
• Saab celebrates year of independence with launch of numbered limited edition
• Saab 9-3 Convertible Independence Edition based on Aero specification
• Unique color and interior trim features
• Choice of three turbo engines: diesel, gasoline and BioPower
Trollhättan, Sweden: Saab is celebrating the first anniversary of its independence by launching an exclusive Independence Edition of its 9-3 Convertible. Just 366 examples will be produced, one for each day during the first year and one extra for the start of a second year.
Unveiled at Saab’s assembly plant in Trollhättan as part of a day of celebration, the Independence Edition features a unique, Amber Orange metallic paint finish. It is based on top-of-the-line Griffin Aero specification and includes a limited edition number etched into the rear side windows.
The Independence Edition is further distinguished by:
• Five spoke, 18-inch alloy wheels with a satin chrome/black finish
• Orange trimmed beige sports leather seats and glovebox
• Carbon-fiber look leather finish for the instrument panel, handbrake, gearshift molding and door handles
• Driver ‘welcome’ message in instrument display, unique turbo boost gauge
• Orange stitched sports leather steering wheel and carpet mats with grey piping
The powertrain choice comprises a 180 hp, 1.9-liter two-stage turbo diesel; a 220 hp, 2.0-liter gasoline turbo with direct injection and variable valve timing, and a Biopower version able to run on any combination of gasoline or E85 fuel. All engines are available with six-speed automatic or manual transmissions.
The Independence Edition follows a successful tradition of special Saab Convertible models launched at springtime. This year also marks the 25th anniversary of the start of sales for the first Saab Convertible.
No nüüd on suudetud küll mingi ühepajatoit valmis keeta - kui varasemalt oli ikka eraldi Aero ja eraldi Griffin, siis nüüd on Aero Griffin
Kui vanasti ütlesid, et sul on Aero, siis inimesed ütlesid "aaaa" ja kui ütlesid Griffin, siis inimesed ütlesid "oooo" kuid nüüd - iga mudel on juba griffin, aero, aerogriffin, linear griffin - totaalselt devalveeritud :S
Griffin võiks ikka edasi olla luksuslikum versioon(puit, vent istmed jne) ja Aero sportlikum. Praegu minnakse seda rada pidi, et heal lapsel mitu nime:D
Kiiduväärt! Stagneerunud maine päästmiseks hea strateegia, kas kõik või mitte midagi!
Skybond´i postituses esitatud stiilinäide seda mentaliteeti endas just kannab, teeb endalgi tuju heaks ja sisendab optimismi.
Tagumistest piilaritest välja kasvavad tiivakesed, see on väga hea kiiks. See mudel kui reaalsuseks saab, peaks saabipedede hulgas terad sõkaldest eraldama. Heitunud lasevad jalga ja hea on. See selle margi p..sse ongi keeranud, et triigitud ajudega jobusid on liiga lähedale lastud.
Neid apelsini pilte vaadates ahastus tuli peale. Esiosas kõik loogiliselt jaotub oma kohale , kõige jaoks on leitud ruumi, tagumist otsa vaadata on lausa piinlik. Kartsin,et paigalmarss jääbki kestma, et ei leidugi inimest kes põrutaks rusikaga vastu lauda ja ütleks nagu keski valimisreklaamis. AITAB!
Ilusat ei ole siin midagi. Küllaltki inetu junn ausalt öeldes, aga Saabi puhul pigem pluss kui miinus. Mingi kardinaalselt errinev jamps tuleks välja tuua kindlasti, lööks Saabi ümber kired lõkkele.
no eks tegu on ka kontseptsiooniga, mitte reaalselt tootmisse mineva asjaga. See asi omab neid disainijooni, mida näeb tulevikus 9-3-e peal. ka "põhi" on tulevase 9-3-e oma.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Minule meeldib tagapool- led tuled, summuti ja eriti vanakooli saabi logo led tuledest.
Äkki oskab keegi öelda mis on need ''kõrvad/tiivad'' küljedest ? Milleks neid seal vaja on?
No see, et keegi ei kasuta, ei tähenda ju veel, et asjal mingit reaalset mõju ei võiks olla. Eks ta ole kahe otsaga asi, "disain" ja samas on tal ka ilmselt mingi otstarve. Saaks ilmselt ka teisiti lahendada, aga siis kaoks võibolla disainielement..
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...