Kui ma õigesti aru sain, siis 900 ja Vectra ühe konveieri (GM) pealt tulnud ning alusraam(põhi) peaks pm sama olema. Kas vectral on erinevad amordi kinnitused või võivad needki ühtida?
Õõtsad pidid Opeli meeste sõnul samad olema aga kinnituse kohta ei osanud keegi täpset vastust anda, on kellelgi siin foorumis kogemusi/teadmisi selle kohta:?
Vectra coilide sobivus 900NG
Siinkohal tahaks öelda, et väljend
Oleks
Parem
Eemaldada
Liiklusest
ei käi mitte Opeli, vaid just nendesamade meeste kohta, kes niisama lahmivad ilma kumbagi autot nägemata.
Vectral on kolme-punkti-õõtsad.
900NG-l on kaks õõtsa kummalgi pool ja ka neid on kahte varianti.
Siin foorumis on neid piisavalt kirjeldatud ja ivometsa teemades on ka ilusaid pilte.
Autolukkseppade hulgas on liikvel legend, et keegi olla NG-le paigaldanud Vectra kolmepunktiõõtsad ja stabika ära võtnud, kuid selline ümberehitus võiks küll toimuda igaühe enda vastutusel mingi põllurallika juures, mis tänavaliiklusesse (kus mina koos enda väikese tütrega sõidan), ei sattu.
Ma ei välista, et ülemiste amordikinnituste geomeetria võib olla sarnane, kuid sellega sarnasused ka piirduvad. Vectral ei ole poolraami. Ma ei usu hetkekski, et sharniir on sama kujuga. Kui üritaks Vectra püstikuid installida, tekib kohe küsimus, mis pooltelgedega saab? jne, jne, jne.
Milleks seda üldse vaja on?
Õigeid juppe on ju praegu liikvel.
Kui poest ei saa, siis helista mulle.
Ma ei tee hetkekski Opeleid maha.
Aga need inimesed võiksid loetleda, mitut Saabiga vahetatavat osa nad suudavad nimetada.
Seni las vaatavad sellelt lehelt Vectra õõtshoobade ja sharniiride pilte: http://www.ladu24.ee/et/ladu1/6262/5,21
Ja siit Saabi omi:
http://www.ladu24.ee/et/ladu1/3522/5,21
Vist ikka ei ole päris sama...

Oleks
Parem
Eemaldada
Liiklusest
ei käi mitte Opeli, vaid just nendesamade meeste kohta, kes niisama lahmivad ilma kumbagi autot nägemata.

Vectral on kolme-punkti-õõtsad.
900NG-l on kaks õõtsa kummalgi pool ja ka neid on kahte varianti.
Siin foorumis on neid piisavalt kirjeldatud ja ivometsa teemades on ka ilusaid pilte.
Autolukkseppade hulgas on liikvel legend, et keegi olla NG-le paigaldanud Vectra kolmepunktiõõtsad ja stabika ära võtnud, kuid selline ümberehitus võiks küll toimuda igaühe enda vastutusel mingi põllurallika juures, mis tänavaliiklusesse (kus mina koos enda väikese tütrega sõidan), ei sattu.
Ma ei välista, et ülemiste amordikinnituste geomeetria võib olla sarnane, kuid sellega sarnasused ka piirduvad. Vectral ei ole poolraami. Ma ei usu hetkekski, et sharniir on sama kujuga. Kui üritaks Vectra püstikuid installida, tekib kohe küsimus, mis pooltelgedega saab? jne, jne, jne.
Milleks seda üldse vaja on?
Õigeid juppe on ju praegu liikvel.
Kui poest ei saa, siis helista mulle.
Ma ei tee hetkekski Opeleid maha.
Aga need inimesed võiksid loetleda, mitut Saabiga vahetatavat osa nad suudavad nimetada.

Seni las vaatavad sellelt lehelt Vectra õõtshoobade ja sharniiride pilte: http://www.ladu24.ee/et/ladu1/6262/5,21
Ja siit Saabi omi:
http://www.ladu24.ee/et/ladu1/3522/5,21
Vist ikka ei ole päris sama...


Tänud info eest!
No ega ma ei hakkagi midagi ümber ehitama, vaid uurisin alternatiivi.
Saabile pole eriti coile pakkuda ja kuskil jutu käigus tuli selline küsimus:eureka: ning see pärast uuringi siin targemate käest.
Kui keegi peaks teadma, kus Saabile coile pakutaks võiks märku anda
No ega ma ei hakkagi midagi ümber ehitama, vaid uurisin alternatiivi.
Saabile pole eriti coile pakkuda ja kuskil jutu käigus tuli selline küsimus:eureka: ning see pärast uuringi siin targemate käest.
Kui keegi peaks teadma, kus Saabile coile pakutaks võiks märku anda
ma mõtlesin coiloverite kit/ komplekt http://www.carshop.ee/tuuning/vedrustus ... 28597.html
Leitsin üles aga 699€+ post(tarnemaks), ei ole minu jaoks väga soodne. Ma sellepärast uuringi alternatiive kuna teistele automarkide toodetakse al 180€ kit ja ma ei tahagi nii head et võidusõidu autoks, tänava kasutusse tahaks lihtsalt ja kuna coilidel on kõrguste muutmisel jäikust võimalik muuta siis saaksin ka Pärnu tänavatel talvel hakkama 

Lihtsalt infoks et , 699 euri on coili jaoks sigaodav hind. Rallidel kestvad ja korralikud Sellholmi coilid maksavad suurusjärku 8000 euri /4tk.
180 euriga saab miskid vuflid või hiinakad (kust sa saad enamvähem mõistlikku amorti hinnaga 50 euri /tk?) Minu mõistus ei võta, kuidas saab coil olla odavam kui vedru+amort?
180 euriga saab miskid vuflid või hiinakad (kust sa saad enamvähem mõistlikku amorti hinnaga 50 euri /tk?) Minu mõistus ei võta, kuidas saab coil olla odavam kui vedru+amort?
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14426
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Eks oleneb autost... rahvaautodele saab tõesti paari-kolmesajaga http://www.rokkortuning.com/ Öhlinsi coiloveritele saad selle raha eest vahetusõli..
