Tere
Selline mure, et keskmine kütusekulu on linnas liiga suur 14l-15l/100km. Sõidan ainult linnas. Kui maanteel olen sõitnud siis on normaale umbes 7l/100. Olen teinud dignostika ja see näitas, et kõik on ideaalses korras, kuid 15l/100km tundub liiga palju. Olen vahetanud kütuse filtri. Kas on veel midagi, mida võiks kontrollida? Lekkeid ka nagu ei ole kuskil. Sõidukiks on Saab 9-3 aero 154kw 2005a.
Ettetänades
Kütusekulu liiga kõrge
9-5-ga on mul praegu arvuti järgi 14.1, eelmine paagitäis oli üle 15-ne. Seega täiesti normaalne - ilmad külmad, millegipärast on ka ummikuid vähe rohkem jms.
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Mul suht lükiestega linnasõitudega, soojendan autot kauem kui sõidan
peaaegu 16l/100km ja külmade ilmadega nii ongi. Suvel 12-13l/100km linnas. Maantel sama 7l/100km, kui rahulikult sõita.
Kui tunduvad sellised numbrid suured tuleb vaadata mingi 1.0-1-6L mootorisõdukite peale.

Kui tunduvad sellised numbrid suured tuleb vaadata mingi 1.0-1-6L mootorisõdukite peale.
__In Boost We Trust__
Tere
Selline mure, et keskmine kütusekulu on linnas liiga suur 14l-15l/100km. Sõidan ainult linnas. Kui maanteel olen sõitnud siis on normaale umbes 7l/100. Olen teinud dignostika ja see näitas, et kõik on ideaalses korras, kuid 15l/100km tundub liiga palju. Olen vahetanud kütuse filtri. Kas on veel midagi, mida võiks kontrollida? Lekkeid ka nagu ei ole kuskil. Sõidukiks on Saab 9-3 aero 154kw 2005a.
Ettetänades
Mul praegu SID näitab 12.4 . Külmadel ilmadel maximum oli 13.2 Suvel , aga, ca 11.8 - 12.2
Äkki DI kasett võib põhjustada suurem kütusekulu sinu juhul ?
60% maantee ja 40% linnas ja 54l paak ja trip 500km ja mul teeb kesmine kütusekuluka 9.2.....
Polegi elus nii suurt kütuse kulu olnud kui Teil.
Polegi elus nii suurt kütuse kulu olnud kui Teil.
Ma ei tea kuidas <MY2008 SID näitab, aga MY2008> näitab keskmist kulu kohe kindlasti vähem.
Mul näitab praegu ainult linnasõiduga keskmist 12.2, mis on muidugi mõista vähe.
Kui tankimiste ja kilometraažiga arvutada, siis saab enamvähem reaalse 15-16 l kanti.
Mul näitab praegu ainult linnasõiduga keskmist 12.2, mis on muidugi mõista vähe.
Kui tankimiste ja kilometraažiga arvutada, siis saab enamvähem reaalse 15-16 l kanti.
Minu 2004 a aut kastiga autol ka kulu väga kõrge. Eriti talvel. Kulud linnas on juba kuskil 17l juures.
http://www.spritmonitor.de/en/detail/390313.html
Diagnostika järgi on kõige paremas korras.
Aga samas. Tööle sõidan 2 km ja selle ajaga ei jõua mootor veel õige töötemperatuurinigi.
Ilmselt mängib kõgema kuluga rolli veel ka lisasoendus (eelsoendus).
SID-i ma üldse enam ei usu. See on kindlasti ebatäpne.
http://www.spritmonitor.de/en/detail/390313.html
Diagnostika järgi on kõige paremas korras.
Aga samas. Tööle sõidan 2 km ja selle ajaga ei jõua mootor veel õige töötemperatuurinigi.
Ilmselt mängib kõgema kuluga rolli veel ka lisasoendus (eelsoendus).
SID-i ma üldse enam ei usu. See on kindlasti ebatäpne.
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Proovi ainult linnas ja tipptundidel alla -20CMul on vist mingi ime ökomasin, suurte külmadega keskmine 10,7L, linn-maantee umbes 50:50
__In Boost We Trust__
Eile sai proov tehtud Ahtri tänavalt-Kadaka teele,kella 16:00 ajal ,no ei tule üle 10L sajale,
Täna sai sõidetud umbes 80 km kiirteed (kiiruseks 105 km/h tom tom) püsikiiruse hoidjaga ja sellele otsa umbes 20 km läbi Helsingi ja sadamas näitas keskmist kulu 6,4 l/100km
2,2 tid 92 kw!
Ei ole ju need tingimused ja ka mootorid võrreldavad.Diisli linnakulu erinevus maanteesõiduga on suhteliselt väike siiski.Bensiinimootoriga auto kulu just sõidu alul ja soojenedes suuremad,pluss külmad ilmad,pluss linnasõit ja automaatkast.Ma usun,et teemaalgatajat hetkel diislimehe kulunumbrid rõõmsamaks ei muuda.
Mul näitab linnas 10,8l/100km aga arvan et natukene valetab.
Kõige parem tankida täis paak, sõita 100 km, ja tankida jälle lõppuni.. nii palju kui läheb sisse - ongi kulu...
Küsimus järgmine... kes paneb 95 küttuse Aero sisse ? 2003 aasta
Kõige parem tankida täis paak, sõita 100 km, ja tankida jälle lõppuni.. nii palju kui läheb sisse - ongi kulu...
Küsimus järgmine... kes paneb 95 küttuse Aero sisse ? 2003 aasta
Mina varem kasutasin 95 (Aero 2005, manuaal), aga pärast Maptun Stage 1 panemist olen 98 kasutanud -- öeldi, et 95 kahjulik ei ole, aga 98-ga saab maksimaalse võimsuse.
Kütusekulu Tartu-Tallinn kerge lumega oli hiljuti 6.6l/100km (pardaarvuti järgi)
Kütusekulu Tartu-Tallinn kerge lumega oli hiljuti 6.6l/100km (pardaarvuti järgi)