Ringvaates täna Saabid!
Ja järgmiseks korraks võiks mõne Top Geari ka vaadata ja õppida, et Clarkson ei joo kunagi tee alguses teed ja kohvi... eriti nii lühikese otsa puhul, naistel võtab vetsus käik ju alati ka elu kaua aega 

Einoh, eks ta vahel parsat ka meenutab kui koliseb jälle kuskilt aga väike nöök käib asja juurde. Reikop, vähemalt minu arust, üritab justnimelt vaatajaga samastuda. Tänane konjakiteema oli ka nö. lihtsa inimese vaatevinklist, sealt ka selline kõnepruuk võibolla.
Panin tähele, et pika sõidu peale ei saanud 9-3 tagauste klaasidki seestpoolt puhtaks ? Või ei olnud juhil seda taotlustki (ei suunanud sinna õhku). Külma ei olnud ju õues teab mis palju, sõidu alguses vist -4*c kanti aga Tartus nõksa külmem kindlasti.
Reikop jõudis ju kohale mäletamist mööda a 25 mintsi varem ning väga ei usu, et suvine uus proovivõtt suudaks aja 9-3 kasuks keerata. OK, võtame proua vetsu peatuse maha -10 min., siis hakkab juba vaikselt looma, kuid ka 340 ei startinud just minuti pealt.
Noh ja suvel on ju taevalaotuses ka suuremad kiirusepiirangud lubatud, kui piloot ainult "vajutada" tahaks
Reikop jõudis ju kohale mäletamist mööda a 25 mintsi varem ning väga ei usu, et suvine uus proovivõtt suudaks aja 9-3 kasuks keerata. OK, võtame proua vetsu peatuse maha -10 min., siis hakkab juba vaikselt looma, kuid ka 340 ei startinud just minuti pealt.
Noh ja suvel on ju taevalaotuses ka suuremad kiirusepiirangud lubatud, kui piloot ainult "vajutada" tahaks

Erinevalt 9-5'st ja 9000'st ei ole 9-3 SS'il tagaaknale suunatud avasid, kust õhku puhuks. Ikkagi madalama klassi auto; kaameramees ilmselt hingeldas päris korralikult ja aknad jäidki jäässe. Oma rolli mängib kindlasti ka see, et tegu universaaliga ning tagaosast imbub külma pidevalt juurde.
terv, teager
terv, teager
Minu 9-3 tagaakendest läheb sõidu ajal puhtaks millegipärast vaid vasak, parem jääb tihti ududseks. Pole veel ära mõiganud, millest see erinevus, otseselt tõesti ei puhu nendele kuskilt õhku peale. Mis puudutab Ringvaadet ja Reikopit, siis tema kõnepruuk ja nõmedalt vahelesegav intervjueerimisstiil on ammu pannud selle saate vaatamisest loobuma.
Ega uuel 9-5 ka pole neid avasid (ma pole näinud neid avasid) ,et pikem 9k ja vana 9-5 on nii vana tehnoloogia ja nende kliima systeem ei ole piisavalt hea et vältida taga udusied aknaid ilma nende avadeta.
Vabandus kui solvasin vanakesi
olgem ausad 9K on 20 aastad vana ja 9-5 on rohkem kui 13 aastad vana ,ainult uuem välimusega.
Vabandus kui solvasin vanakesi

Eile kahjuks ei näinud seda ja ERRi lehel pole veel seda videot,ehk keegi salvestas selle video.
Tänud:D
Mis mootor sellel masinal on 90km/h juures on üle 2500rpm:freak:
Kas siis 1.8 vabahingav?
Mis mootor sellel masinal on 90km/h juures on üle 2500rpm:freak:
Kas siis 1.8 vabahingav?
Saab ilma turbota on sama vale kui inglise autol on rool paremal pool.

Aga sellegi poolest kena masin, juba armatuur on toredam kui teistel masinatel. Asi seegi ju ja disain on ilus kuigi mina näiteks juba mõtlen järgmises kategoorias, et Saab ilma Aero varustuseta pole ka suurem asi - järeldus on, et võimsust ja vilesid pole kunagi küllalt.
Kuskil BMW klubi teemas oli ka üks narr, kellel oli näiteks vähe ka M5 võimsusest.
Kuskil BMW klubi teemas oli ka üks narr, kellel oli näiteks vähe ka M5 võimsusest.