Tere,
mure järgmine - nimelt süüte sisse pannes hakkab kliima päris kõvasti ragisema ning see kestab ca. 3-5sek. Sama teeb ta ka kalibreerides. Milles võib seal probleem olla - hetkel tundub et kõik just, kui töötaks.
Kliima on mul alati natuke krõksunud süütse sisse panekul, aga see on olnud hästi vaikselt ja piirdunud kahe kolme krõksuga, nüüd aga meenutab heli midagi sellist nagu mingi hammasratas ei haakuks enam vms.
Kliima ragiseb töölepannes
Kalibreerides näitab ka veakoodi...
Sellest on foorumis küllalt juttu olnud, tüüpveana üks plast jublakas murdub ära. Tavaliselt vist juhi pool, aga vahel ka kõrvalistujal.
http://www.econmancer.com/?p=98
Sellest on foorumis küllalt juttu olnud, tüüpveana üks plast jublakas murdub ära. Tavaliselt vist juhi pool, aga vahel ka kõrvalistujal.
http://www.econmancer.com/?p=98
Häält teeb ühe(või mitme) servomootori rikkläinud reduktor.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Häält teeb ühe(või mitme) servomootori rikkläinud reduktor.
Vabanda ma olen tehnikas suht kauge.
reduktorit saab ka eraldi ilma mootorit vahetamata vahetada eks?
On see lihtne töö ja mis võiks umbkaudselt maksumuseks olla.
Kas selle peaks kiiremas korras korda tegema, või seni kuni kõik toimib pole kiiret? (mulle vähemalt hetkel tundub, et toimib)
Need jupid on remonditavadTöö vajaduse saab Tech-2`ga kindlaks teha.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989